Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• *Kwijl*

Die moet Kevster ook.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• *Want!*

Ik heb een nieuwe grafische kaart gekocht gisteren Wie weet kan ik straks weer wat gamen als ik weer wat langer achtereen achter de comp kan.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• Ziet d'r goed uit

Comment

• Op het moment wacht ik op 'TERA Online' en 'Duke nukem forever'. speel nu veel need for speed world. meerdere mensen die nfs world spelen? :-)

Comment

• YouTube - Amnesia - Archives Gameplay

aan 't eind van de gang zie je de zombie heel duidelijk
            kevster, k heb net een stukje van het water part gezien, kan dat onzichtbare ding wat daar rondwandelt je killen?

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
              YouTube - Amnesia - Archives Gameplay

kevster, k heb net een stukje van het water part gezien, kan dat onzichtbare ding wat daar rondwandelt je killen?
              Hahaha kom je zometeen wel achter.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Vroeger heel wat uren runescape gestoken wat heb ik daar een spijt van zeg. Nu speel ik nog wel is Cod blackops , bc2 , fifa11

Comment

• vel van men jonge jaren verspilt aan TRAVIAN, fucking addicting kutspel.. maar toch was zalig tijd

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    YouTube - Amnesia - Archives Gameplay

Lol nu je weet wat er is ga je opeens mij stoer na-apen :P

zometeen eens een nieuwe game proberen. Schijnt ontzettend kut te zijn hehe

Comment

• WoW...Brink is echt een ongelofelijke kut game :O

Nu een wat kinderachtige ouderwetse turn-based RPG aan het downloaden. Had de demo al op de xbox gespeeld en vond het wel wat. Gaat of fairies...die kleine muggen met vleugeltjes hehe. Faery - Legends of Avalon

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        Lol nu je weet wat er is ga je opeens mij stoer na-apen :P

zometeen eens een nieuwe game proberen. Schijnt ontzettend kut te zijn hehe
                        we zijn ech nie de enige die dit op video hebbe staan

Kutte game en die ga je toch uitprobere ? :P

Comment

• moet me tijd vullen toto Witcher er is

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            moet me tijd vullen toto Witcher er is
                            kan toch ook met amnesia uit te spelen? het engste moet nog komen

Comment

• Iemand crysis 2 op ps3? Multiplayer is zalig! Enkel jammer dat PSN nog steeds faalt. LOL

Comment

• Guild wars 2 op pc ziet er ook bangelijk uit Ben heavy guild wars 1 speler geweest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X