Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crysis 2 heb ik uitgeprobeerd, ga m zelf nog kopen denk ik. is errug goed

Comment

• ik zou wel eens een nieuwe full spectrum warrior willen zien

Comment

• YouTube - Just Cause 2 - Desert Benchmark

mijn benchmark van just cause 2 op het hoogste, gemiddeld met fraps aan 48fps

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
          call of duty 4 FTW

iemand enig idee of call of duty modernwarfare 2 voor de imac uit komt?

Call of Duty 4 Promod! Heb 3 jaar op hoog niveau gespeeld! Pre-invite:P!

Comment

• Well of kingdoms ziet er goed uit

Edit: hmm, beide overigens
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• vraagje, mijn hd6850 heeft 3d (polarisatie), als ik dat aan zou zetten en een 3d polarisatie bril zou kopen kan mijn lcd scherm dat dan weergeven?
              Ik dacht van wel, want hij zend dan 3 signalen uit die door de bril 1 signaal worden, het scherm hoeft in principe alleen weer te geven wat hem gezegt word in tegenstelling tot 3d tv's want die hebben een converter aanwezig, dat doet mijn grafische kaart nu dus.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                vraagje, mijn hd6850 heeft 3d (polarisatie), als ik dat aan zou zetten en een 3d polarisatie bril zou kopen kan mijn lcd scherm dat dan weergeven?
                Ik dacht van wel, want hij zend dan 3 signalen uit die door de bril 1 signaal worden, het scherm hoeft in principe alleen weer te geven wat hem gezegt word in tegenstelling tot 3d tv's want die hebben een converter aanwezig, dat doet mijn grafische kaart nu dus.
                ?????????????

Comment

• Originally posted by Golden View Post
                  Iemand crysis 2 op ps3? Multiplayer is zalig! Enkel jammer dat PSN nog steeds faalt. LOL
                  hoe de fack lang gaat dat nog fokking duren voor fuck sake

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    kan toch ook met amnesia uit te spelen? het engste moet nog komen
                    Net weer even. alle gordijnen en lamellen dicht om het donkerder te maken. Heb dat stuk van de wijncellar gedaan, poison pot gemaakt en gebruikt om dat rode spul op te lossen. Kreeg in de winecellar opeens de melding dat me personage erg laag in sanity zat. Heel het scherm bewegen en doen terwijl er helemaal niks engs gaande was. Maar als je bezig bent met het alchemie spul dan is het een stuk enger, maar nog niet dat me haren overeind gaan staan. Zit wel de hele tijd rond te kijken of er wat is just in case.

Originally posted by Bolder View Post
                    hoe de fack lang gaat dat nog fokking duren voor fuck sake
                    Who the fuck cares. De meesten hier hebben geen geld verspild aan de ps3. Gewoon PC/Xbox360 en geen problemen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

Who the fuck cares. De meesten hier hebben geen geld verspild aan de ps3. Gewoon PC/Xbox360 en geen problemen.
                      I foeking doe gast! jeetje, hoe lang is dit nu al??

(heb men ps3 btw gewonnen bij een pokertoernooitje ^^, battlefield 1943 zat er gratis bij, leuk spel en ik mis het )

en heb op de pc wel games, maar dat zijn gekraakte, kan je niet mee online, online gaming is spannender

maar heb er zogoed als geen geld voor over eigenlijk

Comment

• een fatsoenlijke kraker krijgt ook games online.

Comment

• Ik zit in de refinery. Zit vast. Moet alternatieve weg vinden omdat de deur achterin van de andere kant geblokkeerd is. Vermoed dat ik iets moet doen met die rode ademhalende ooze naast de deur. Maar geen idee. Suggesties?

Comment

• k ben nog in laboratory met die chemicalien bezig, weet het nie. kijk eens wat walkthroughs ofso? dan zie je wat je moet doen

Comment

• walkthroughs is toch soort van cheaten voor me gevoel. Ik denk er wel even over na en komt de oplossing op den duur wel. Die chemicalien had ik 2 over het hoofd gezien en moest weer terug. Zonde van me tijd, maar goed. Nog even en je zit ook in de refinery

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X