Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
    een fatsoenlijke kraker krijgt ook games online.
    O_o

dan ben ik werkelijk geen fatsoenlijke kraker...

Hoe doe je dat? Is me nog nooit gelukt :/

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Ik zit in de refinery. Zit vast. Moet alternatieve weg vinden omdat de deur achterin van de andere kant geblokkeerd is. Vermoed dat ik iets moet doen met die rode ademhalende ooze naast de deur. Maar geen idee. Suggesties?
      Originally posted by Falstyr View Post
      walkthroughs is toch soort van cheaten voor me gevoel. Ik denk er wel even over na en komt de oplossing op den duur wel. Die chemicalien had ik 2 over het hoofd gezien en moest weer terug. Zonde van me tijd, maar goed. Nog even en je zit ook in de refinery
      je vraagt suggesties en je vind walktroughs cheaten

Comment

• Originally posted by Bolder View Post
        O_o

dan ben ik werkelijk geen fatsoenlijke kraker...

Hoe doe je dat? Is me nog nooit gelukt :/
        de juiste file zoeken die wel online kan, razor 1911 heeft dat bij mw2 geloof ik

Comment

• Originally posted by Bolder View Post
          je vraagt suggesties en je vind walktroughs cheaten
          Oplossing is zo fucking simpel. Even zoals altijd als ik geirriteerd ben met alles gaan gooien. Stapel kratten en dozen naast de deur door de kamer gegooid en zit er gewoon een doorgang achter. Domme kracht loont :P

Comment

• YouTube - Amnesia Refinery

YouTube - Amnesia Watery Scare

Speel wat "defensiever" me personage is een te groot mietje blijkt. Hij stortte zelfs een keer in elkaar om niks :S

Comment

• ik ben nu die chemicalien aan het zoeken, moet er nog een. heb het net ook gefilmt, ik ging naar die gang in de wine cellar geloof ik, waar op de grond zo'n potje staat links van de gang en ik draai naar rechts om verder te gaan zoeken sta ik face 2 face met zo'n zombie die 4 meter ofso van me af stond, meteen me lantaarn uit en naar het donker gerent. hij zag me gelukkig niet en liep weg. ik had me hart in me keel kloppen.. pfff

Comment

• ik heb steeds het idee dat je ze hoort en zo, maar eigenlijk zijn ze er niet. In de winecellar zat er zogenaamd eentje bij die gang waar ik eerst in liep. Maar daar was niks. Onlogisch als hij opeens elders zou opduiken. Zelfde in die Refinery. Je ziet er 1 voorbij lopen, maar nadat ik al die kamertjes heb doorlopen was het nergens te vinden. Beetje vaag en onlogisch als hij dan opeens achter me zou staan. En degene die ik eerst zag verdween ook als het ware, want zag hem daarna nergens in de zijkamertjes. Die verschijnen zijn gewoon vaag en onlogisch. Een zombie kan niet zomaar verdwijnen. Het is geen spook ofzo.

Dat onzichtbare ding in het water is vaag. In eerste instantie maar dood laten gaan. Krijg je bericht in scherm waar ik om moest lachen. Was niet echt eng of beangstigend. Meer als een normale puzzle hoe het op te lossen.

Comment

• heb het water dinges gezien, vind ik eigenlijk het minst enge want je weet ongeveer wat er gaat gebeuren.
                  maar indd die zombies die verschijnen en verdwijnen doen niks als je gewoon rustig blijft stilstaan, wel als je er naartoe rent als ze nog stilstaan en je je lantaarn aan hebt. dat is mij gebreurt in archives de eerste keer.

Comment

heb het water dinges gezien, vind ik eigenlijk het minst enge want je weet ongeveer wat er gaat gebeuren.
                    maar indd die zombies die verschijnen en verdwijnen doen niks als je gewoon rustig blijft stilstaan, wel als je er naartoe rent als ze nog stilstaan en je je lantaarn aan hebt. dat is mij gebreurt in archives de eerste keer.
                    Tjah niet naartoe rennen dan
                    "Straight outta gym"

Comment

vraagje, mijn hd6850 heeft 3d (polarisatie), als ik dat aan zou zetten en een 3d polarisatie bril zou kopen kan mijn lcd scherm dat dan weergeven?
                      Ik dacht van wel, want hij zend dan 3 signalen uit die door de bril 1 signaal worden, het scherm hoeft in principe alleen weer te geven wat hem gezegt word in tegenstelling tot 3d tv's want die hebben een converter aanwezig, dat doet mijn grafische kaart nu dus.
                      Probeer het eens, download een 3d film, zie je onmiddellijk wel of hij het kan of niet..

Denk wel dat het kan.
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Hey jongens! zijn er hier nog mensen die BF BC 2 spelen?

Comment

• gleke het is geen rood / cyan 3d he, het is volwaardige full-hd 3d dus daar heb ik ook zo'n duur brilletje voor nodig

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                            Tjah niet naartoe rennen dan
                            ben ik ook niet meer van plan, ze zijn al eng genoeg als ze opeens ergens aan het eind van een gang zijn.

Comment

gleke het is geen rood / cyan 3d he, het is volwaardige full-hd 3d dus daar heb ik ook zo'n duur brilletje voor nodig
                              Ah, kut..

Niets gevonden op google ofzo?
                              Even vragen op een pc forum anders.
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• how to make 3d glasses
                                how to make 3d glasses - Google zoeken

There are no kits, there is no real driver support within the Catalyst drivers. You can play games in 3D yet you'll need to actively get support for this yourself. Meaning AMD handed out 3D game support to 3rd party vendors. To get 3D Game support you must buy software from a company like DDD (Dynamic Digital Depth), the software implementation costs 50 USD (temporary priced at 25 USD), this will allow you to play games in 3D. Unfortunately these known methods in the past always have proven to be a little icky with lack of native game support. Next to that you'll need to seek and purchase a 3D Monitor with goggles and/or find a kit that provides these.

http://www.guru3d.com/article/radeon...-6870-review/3

moet toch echt leren hoe internet te gebruiken. ik heb dit in paar tellen tijd gevonden.
                                Last edited by Falstyr; 13-05-2011, 17:50.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X