WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Andy_ View Post
    Argentiniƫ wordt wereldkampioen
    Wrong, Holland will.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Wrong, Holland will.

Ik zet mijn geld op Ghana
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Wrong, Holland will.
        Finale Nederland - Duitsland waarin Nederland wint, dat zou echt hilarisch zijn .
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Wrong, Holland will.
          Nederland en Argentiniƫ gaan de finale spelen man

Comment

• Argentinie wint van Duitsland. Daarna verliezen ze van Spanje.
            Nederland vliegt er mischien in kwart final tegen brazilie uit. Mocht er een wonder gebeuren dan krijgen we Nederland in de finale.

Brazilie - Spanje
            Nederland - Spanje
            Dat zijn de enige twee finale mogelijkheden.

Comment

• Originally posted by resike View Post
              who gives a fuck?

Wanker! al 4 x gerukt vandaag? wel doen he, anders gaat het klonteren.

pffff
              Muhauhauhauhauhaauhuhaauhuhauha

@topic
              Jammer van Engeland. Als het 2-2 zou zijn zou Engeland niet zo jagen op een goal en zouden ze de stand kunnen vasthouden. Erg jammer dit.. maakt me niet uit wie er wint, zolang het eerlijk gaat.

Ik denk overigens dat Argentinie kampioen word.

Comment

• ik zit te laatste dagen steeds meer met de gedachte...

met zulke kut landen als slowakije die door gaan. landen als slovenie/algerije e.d. die zich hadden weten te kwalificeren. de grote landen die niet presteren. in het algemeen voornamelijk slecht voetbal gezien op enkele uitzonderingen na. heeft de titel van wereld kampioen 2010 uberhaupt enige waarde?

Vraag opgestuurd naar VIOranje. Kunnen zij het programma beetje vullen voor 2 minuten :P
                Last edited by Falstyr; 27-06-2010, 17:33.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  ik zit te laatste dagen steeds meer met de gedachte...

met zulke kut landen als slowakije die door gaan. landen als slovenie/algerije e.d. die zich hadden weten te kwalificeren. de grote landen die niet presteren. in het algemeen voornamelijk slecht voetbal gezien op enkele uitzonderingen na. heeft de titel van wereld kampioen 2010 uberhaupt enige waarde?

Vraag opgestuurd naar VIOranje. Kunnen zij het programma beetje vullen voor 2 minuten :P
                  Zeg maar wanneer het in de uitzending is gekomen, ik zelf kijk alleen nog maar de hoogtepunten van vi oranje.

Comment

• ik heb zap tussen bbc1 en rtl7 voor voetbal wedstrijden + vioranje. meer staat er niet meer op hehe

Comment

• wat een klucht
                      pronostiek was 4-2 voor engeland en engeland was ook m'n kandidaatwereldkampioen
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• je hebt serieus ingezet op engeland? o.O
                        Why?

Comment

• Ik heb niets ingezet gelukkig
                          Adviseer een vriend die Engeland al als wereldkampioen aangeduid had, maar ik zag het eigenlijk ook wel zitten. Goeie kwalificatiecampagne gespeeld enzo.

Ferdinand die uitviel, was een grote aderlating. Plus capello die niet van z'n 4-4-2 wil afwijken. Rooney en Gerrard die niet in vorm waren. Allemaal factoren die je vantevoren niet kende.
                          Bovendien, hadden ze hun groep gewonnen, dan hadden ze tegen Ghana en vervolgens Uruguay gespeeld en lag de weg helemaal open naar de halve finale.
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• /zo geweldig was engeland ook weer niet in de kwalificatie reeks. met de tegenstanders die ze hadden zouden ze het lef moeten hebben om niet te kwalificeren. dat is net zoals dat nederland wk winner kan worden omdat ze zo goed speelde in de kwalificatie tegen landen die niks voorstellen :P

In 1 van me vele simulaties was het beste resultaat voor Engeland een troost finale spelen tegen argentinie. maar ze zijn er uit. als engeland gewoon eerste was geworden in hun groep hadden ze nog tot de kwart finale door kunnen komen eer ze eruit zouden vliegen. Duitsland heb ik ook niet veel verder dan dat ingeschat. Zeker niet nu ze hoogstwaarschijnlijk tegen argentinie moeten.
                            Last edited by Falstyr; 27-06-2010, 18:31.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              2-1 Urugauy. Precies wat verwacht werd. Helaas had ik deze twee niet in de 8e finale ingevuld begin van het toernooi dus krijg er geen punten voor Gelukkig is er zo goed als niemand die er punten voor krijgt hehe.

Suarez met zijn tweede goal...wat mij betreft ook het tweede mooiste doelpunt van dit WK.

Straks VS en Ghana. Twee kut landen die allebei scorend vermogen missen. Allebei fysiek sterk en ze gaan allebei door tot de laatste minuut. Lastig te voorspellen. Kan beiden kanten op gaan. Maar ik zet me geld toch iets meer op de VS omdat die tactisch net een klein beetje beter zijn.

Urugauy wint dan de kwart finale en gaat dan zo in de halve finale tegen Nederland of Brazilie spelen. En daar vliegt Uruguay natuurlijk gewoon er uit.

Nederland heeft grote kans op de finale als ze langs Brazilie komen. Dat is de wedstrijd waar het echt om gaat. Ben benieuwd hoe Nederland dan begint of dat ze het af laten weten. Iets wat ik eerder denk dat er gebeurd.

Brazilie in de finale...tegen Argentinie of Spanje is nog steeds wat ik verwacht ondanks alles dusver.
                              Heb je mijn voorspellingen gejat ofzo? Wij komen behoorlijk overeen. Nederland komt ook bij in de kwartfinale Braziliƫ tegen, wat hoogstwaarschijnlijk ook gaat gebeuren.

Tevens bereiken ze de finale waar ze Spanje tegenkomen, en vervolgens WK worden. Beetje nationalistisch denken won het bij mij van het realistische denkvermogen
                              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Ik zie Argentinie nog verliezen. De Mexicanen doen echt niet onder voor de Argentijnen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X