WK voetbal 2010
Collapse
X
-
Helemaal eens met Fal.
Ik heb me vannacht flink geƫrgerd aan die klootzakken met die vuvuzela's op straat, vlak voor ons huis... Maar ja, om 1 uur 's nachts heb je geen zin om je nest uit te komen voor dat soort aso's.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
gisteren waren ze hier stil. enige wat ik hoorde was in de verte wat toeterende auto's. Snap niet dat mensen na een wedstrijd in hun auto stappen om rondjes te rijden en te toeteren. Wat een debielen zeg.
@Roy
geen probleem mee om welk tijdstip. Ik moet vroeg op om te werken en heb de nodige slaap nodig. Dus dan kom ik desnoods om 3:00 even me bed uit om naar buiten te gaan en die dronken malloot kennis te laten maken met de stoeprand.
=edit=
Net laatste half uur van de twee wedstrijden kunnen kijken. Ivoorkust ging lekker. Brazilie-portugal leek me een geestdodend potje.
Op me werk spreadsheet bijgewerkt met uitslagen en alles. Kwart finale tegen Brazilie. Als we die voorbij zouden komen dan moeten we gewoon minimaal de finale spelen. Elke mogelijke tegenstander die we in de halve finale zouden ontmoeten stelt niks voor en zouden allen op papier niet eens voorbij de 8e finale mogen komen. Maar ja er moet toch eentje door van hun...Last edited by Falstyr; 25-06-2010, 17:08.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostIk vind het lawaai van al die roflcopters beetje irritant.
@ fallus je hebt helemaal gelijk. Eigenlijk had je dat ding in zn reet moeten stoppen en op YT moeten zetten. Die toeters zijn echt de foutste uitvinding ooit. dat je een pot voetbal wil kijken ok maar val mij daar niet mee lastig. Zijn ook mensen zoals ik die niet naar het voetbal kijen, en ik moet de teringherrie van die toeters accepteren, doe ik ook niet als de buurman nog een gat aan het boren is na 21.00 uur. Vraag ik ook of hij onmiddelijk wil stoppen. Wil je herrie maken doe dat lekker op normale tijden!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Toeter in zijn reet hehe. Moest denken aan een powerpoint filmpje die op het werk rond ging. Man met blote reet op zijn fiets. In zijn reet zat een oranje pilonnetje wat een vuvuzela voor moest stellen. Ipv het zoemende getoeter hoorde je het geluid van een lange natte vieze scheet :P
Toeter in door iemand zijn strot of in zijn reet duwen is meer beeldspraak. Dusver mep ik die ander zo hard op zijn kop dat die toeter daar breekt. En anders breek ik de vuvuzela gewoon op me knie met een verbale waarschuwing.
Comment
-
Dit is de eerste keer dat ik in dit topic kijk eigelijk. Word hier echt niet warm of koud van. Echt overal waar ik kom iedereen helemaal hysterisch; voetbal dit voetbal dat. "Ga eens dood" is het enige wat op dat moment door mijn hoofd gaat. Klote voetbal.
Ik had er gisternacht ook bijna eentje gewurgt met zo'n vuvuzela. De eerst volgende keer dat ik iemand bij mij in de straat op zo'n ding hoor blazen midden in de nacht eindigt op z'n kop in een kliko.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIk ben wel een liefhebber van EK en WK's. Maar sommige dingen er om heen is fucking irritant en egoistisch.
Wat dacht je van al die teringzooi die mensen niet opruimen na een wk of ek.
Dan hangen ze van die flaggetjes op, die dan vervolgens maanden lang blijven hangen en uiteindelijk worden losgetrokken door een paar van die etterbakkies en dan vervolgens bij mij voor de deur terecht komen. Als je dat soort dingen wil doen best, maar ruim gewoon je troep op.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Mensen breken, koppen inslaan en weet ik niet wat allemaal? wie zijn er hier nou niet normaal? Damn, ja die mensen toeteren en ja dat kan irritant zijn. Maar volgens mij is op zo een toeter blazen toch wat ontschuldiger, dan je als het laagst aller laagste tuig te gaan gedragen, die alles en iedereen om de kleinste irritatie in elkaar ramt.
Hoeveel van jullie zijn van die ventjes, die mensen meppen of verrot schelden, omdat ze toevallig jou richting op kijken. Damn, jullie worden kwaad om die toeters, ik om dit soort laag gedrag.
Comment
-
YouTube - Hyundai Giant vuvuzela - the sound test
Dit pase grote jonguh!
OT: ik ben er wel mee eens dat ze focking irritant zijn die viezevulvas!Mind is everything.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-