WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• One Dog's Solution To Stopping Annoying Vuvuzela Users - Mental Zero - Extreme Videos
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Helemaal eens met Fal.

Ik heb me vannacht flink geƫrgerd aan die klootzakken met die vuvuzela's op straat, vlak voor ons huis... Maar ja, om 1 uur 's nachts heb je geen zin om je nest uit te komen voor dat soort aso's.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

• Ik vind het lawaai van al die roflcopters beetje irritant.
        Groeten

Comment

• gisteren waren ze hier stil. enige wat ik hoorde was in de verte wat toeterende auto's. Snap niet dat mensen na een wedstrijd in hun auto stappen om rondjes te rijden en te toeteren. Wat een debielen zeg.

@Roy
          geen probleem mee om welk tijdstip. Ik moet vroeg op om te werken en heb de nodige slaap nodig. Dus dan kom ik desnoods om 3:00 even me bed uit om naar buiten te gaan en die dronken malloot kennis te laten maken met de stoeprand.

=edit=
          Net laatste half uur van de twee wedstrijden kunnen kijken. Ivoorkust ging lekker. Brazilie-portugal leek me een geestdodend potje.

Op me werk spreadsheet bijgewerkt met uitslagen en alles. Kwart finale tegen Brazilie. Als we die voorbij zouden komen dan moeten we gewoon minimaal de finale spelen. Elke mogelijke tegenstander die we in de halve finale zouden ontmoeten stelt niks voor en zouden allen op papier niet eens voorbij de 8e finale mogen komen. Maar ja er moet toch eentje door van hun...
          Last edited by Falstyr; 25-06-2010, 17:08.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            Ik vind het lawaai van al die roflcopters beetje irritant.
            Wat zijn dat?

@ fallus je hebt helemaal gelijk. Eigenlijk had je dat ding in zn reet moeten stoppen en op YT moeten zetten. Die toeters zijn echt de foutste uitvinding ooit. dat je een pot voetbal wil kijken ok maar val mij daar niet mee lastig. Zijn ook mensen zoals ik die niet naar het voetbal kijen, en ik moet de teringherrie van die toeters accepteren, doe ik ook niet als de buurman nog een gat aan het boren is na 21.00 uur. Vraag ik ook of hij onmiddelijk wil stoppen. Wil je herrie maken doe dat lekker op normale tijden!
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Toeter in zijn reet hehe. Moest denken aan een powerpoint filmpje die op het werk rond ging. Man met blote reet op zijn fiets. In zijn reet zat een oranje pilonnetje wat een vuvuzela voor moest stellen. Ipv het zoemende getoeter hoorde je het geluid van een lange natte vieze scheet :P

Toeter in door iemand zijn strot of in zijn reet duwen is meer beeldspraak. Dusver mep ik die ander zo hard op zijn kop dat die toeter daar breekt. En anders breek ik de vuvuzela gewoon op me knie met een verbale waarschuwing.

Comment

• Dit is de eerste keer dat ik in dit topic kijk eigelijk. Word hier echt niet warm of koud van. Echt overal waar ik kom iedereen helemaal hysterisch; voetbal dit voetbal dat. "Ga eens dood" is het enige wat op dat moment door mijn hoofd gaat. Klote voetbal.

Ik had er gisternacht ook bijna eentje gewurgt met zo'n vuvuzela. De eerst volgende keer dat ik iemand bij mij in de straat op zo'n ding hoor blazen midden in de nacht eindigt op z'n kop in een kliko.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• hehe, ik had het al weer verwacht, gameface en roelinho zitten weer op de eerste rij bij dit soort topics

Comment

• Ik ben wel een liefhebber van EK en WK's. Maar sommige dingen er om heen is fucking irritant en egoistisch.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Ik ben wel een liefhebber van EK en WK's. Maar sommige dingen er om heen is fucking irritant en egoistisch.
                      Als we dan toch bezig zijn.....

Wat dacht je van al die teringzooi die mensen niet opruimen na een wk of ek.
                      Dan hangen ze van die flaggetjes op, die dan vervolgens maanden lang blijven hangen en uiteindelijk worden losgetrokken door een paar van die etterbakkies en dan vervolgens bij mij voor de deur terecht komen. Als je dat soort dingen wil doen best, maar ruim gewoon je troep op.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Mensen breken, koppen inslaan en weet ik niet wat allemaal? wie zijn er hier nou niet normaal? Damn, ja die mensen toeteren en ja dat kan irritant zijn. Maar volgens mij is op zo een toeter blazen toch wat ontschuldiger, dan je als het laagst aller laagste tuig te gaan gedragen, die alles en iedereen om de kleinste irritatie in elkaar ramt.

Hoeveel van jullie zijn van die ventjes, die mensen meppen of verrot schelden, omdat ze toevallig jou richting op kijken. Damn, jullie worden kwaad om die toeters, ik om dit soort laag gedrag.

Comment

• kom vechten dan mistoerfiet
                          Groeten

Comment

• YouTube - Hyundai Giant vuvuzela - the sound test

Dit pase grote jonguh!

OT: ik ben er wel mee eens dat ze focking irritant zijn die viezevulvas!
                            Mind is everything.

Comment

• Comment

• kakwk is het al geweest...
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X