als mensen gewoon normaal doen is er niks aan de hand. gedragen mensen als primitievelingen moet je afzakken naar hun niveau om ze weer op hun plek te zetten.
WK voetbal 2010
Collapse
X
-
Haha fallus, je hebt zelf zo vaak gezegd dat jezelf een ego bent, met niemand rekening houdt, etc, en nu heb je weer iemand geslagen en toeters gebroken, kom op man daarna praat je weer over respect, normen en waarden, iemand attenderen op zijn slechte gedrag en daarna eventueel de politie bellen, dat zijn normen en waarden.ik heb een bewogen leven maar jij spant echtr de kroon comediant.
Comment
-
ik hou altijd rekening met anderen. ik maak geen lawaai waar anderen last van hebben. ik laat jou met rust als je mij met rust laat. maar die gasten die mij tot last zijn met a-sociaal gedrag verdienen idem gedrag terug. en met zulke gasten hou ik inderdaad geen rekening. aangezien onze samenleving vol zit met zulke eikels ben ik ook constant een eikel in reactie. zelfs in de winkel ram ik me kar gewoon overal doorheen omdat aso's opstoppingen verzorgen en geen rekening houden met anderen door even aan de kant te gaan waar ze niemand in de weg staan. respect is iets wat niemand kent, maar wat wel iedereen eist dat ze zo maar moeten krijgen terwijl het iets is wat je moet verdienen. en met het gedrag wat hun tonen verdienen ze geen respect...verre van.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostLekkere open partij tussen Spanje-Chili
2-0 + een rode kaart voor Chili
Dus...zoals verwacht gaat Spanje gemakkelijk door. En heb ik weer eens gelijk dat het verlies tegen Zwitserland niks betekende.
Chili speelt lekker, combineert lekker, maar maakt een domme fout en krijgt een domme rode kaart, en Spanje gaat gewoon geniaal met de kansen om.
Comment
-
Punten die ik vandaag kon pakken...
4 wedstrijden = 40 punten
4 ploegen op de juiste plek doorgaan = 40 punten
80 punten totaal mogelijk
2-1 voor brazilie verwacht werd 0-0 = 0 punten
2-0 voor ivoorkust verwacht werd wat 3-0 = 5 punten
ik had brazilie 1e en portugal 2e geschat = 20punten
2-1 Spanje gegokt = 10 punten
1-1 zwitserland - honduras geschat = 5 punten
Spanje 1e = 10 punten
2e plek had ik zwitserland maar is chili geworden
25+15=40 punten van de 80 punten. erg teleurstellend, maar genoeg om zeker te weten dat niemand mij nog de 1e plek in de toto gaat afpakken. Me is 1500 a 2000 euro rijker
Comment
-
2-1 Urugauy. Precies wat verwacht werd. Helaas had ik deze twee niet in de 8e finale ingevuld begin van het toernooi dus krijg er geen punten voor Gelukkig is er zo goed als niemand die er punten voor krijgt hehe.
Suarez met zijn tweede goal...wat mij betreft ook het tweede mooiste doelpunt van dit WK.
Straks VS en Ghana. Twee kut landen die allebei scorend vermogen missen. Allebei fysiek sterk en ze gaan allebei door tot de laatste minuut. Lastig te voorspellen. Kan beiden kanten op gaan. Maar ik zet me geld toch iets meer op de VS omdat die tactisch net een klein beetje beter zijn.
Urugauy wint dan de kwart finale en gaat dan zo in de halve finale tegen Nederland of Brazilie spelen. En daar vliegt Uruguay natuurlijk gewoon er uit.
Nederland heeft grote kans op de finale als ze langs Brazilie komen. Dat is de wedstrijd waar het echt om gaat. Ben benieuwd hoe Nederland dan begint of dat ze het af laten weten. Iets wat ik eerder denk dat er gebeurd.
Brazilie in de finale...tegen Argentinie of Spanje is nog steeds wat ik verwacht ondanks alles dusver.
Comment
-
Dat vind ik het kutte van onze toto opzet. Je moet van begin tot eind in 1x invullen en inleveren. Het is niet zo dat je na de groep fase de volgende ronde nog op het laatste moment kunt opsturen. Dus als je niet goed door de groepfase komt dan staan de landen niet op de goede plek in de 8e finale en kun je daarna ook niet veel punten meer pakken. Niet echt eerlijk, maar ja wie ben ik om te klagen. Ik stond gisteren rond de 200 punten terwijl de nummer twee ergens op 135 ofzo stond.
Ben wel benieuwd naar Engeland-Duitsland morgen. Twee teams die kut spelen met veel historie. Ik verwacht geen geweldige pot omdat ze allebei ruk zijn op moment. Maar ja het affiche is toch vol met historie. En dat creeert toch valse hoop op een geweldige pot. Zou iedereen willen adviseren even naar Youtube te gaan en de wedstrijd Engeland-Duitsland EK 96 te gaan kijken. Dat was nog eens een briljante pot.Last edited by Falstyr; 26-06-2010, 17:19.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-