WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• timmy simons zit vooral op de bank
    Groeten

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
      Kuyt is de enige box-to-box aanvaller in de wereld...

Nog nooit gezien, die gast staat altijd waar hij nuttig is.
      helemaal mee eens!!!

Comment

• Originally posted by wzoet View Post
        schweinstieger? die heb ik weinig gezien dit toernooi. ik denk dat je muller bedoelt
        Stront uit je ogen halen dan, Schweinsteiger is een bizar gevaarlijke speler.

Verder is Kuyt verreweg de beste allrounder die we hebben. Gozer is erg goed. In combinatie met Robben en/of Sneijder dodelijk. Snap daarom ook niet dat we Van Persie voorin hebben staan, die heeft nog geen zak veroorzaakt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• wie o wie word onze tegenstander.
          ik gok een 3-1 voor duitsland vanaaf.
          Maar ik hoop dat spanje wint natuurlijk.
          Mind is everything.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post

Verder is Kuyt verreweg de beste allrounder die we hebben. Gozer is erg goed. In combinatie met Robben en/of Sneijder dodelijk. Snap daarom ook niet dat we Van Persie voorin hebben staan, die heeft nog geen zak veroorzaakt.

Mij hoor je ook niet zeggen dat die niet gevaarlijk is. Anyway ik heb ook niet alle wedstrijden gezien. In de media word die naam muller vaak geroepen.. my bad

Ik hoop dat we tegen Duitsland komen. duhh zou een droomfinale zijn en denk ik het gunstigs om tegen te spelen. zo ff vrij vragen voor dinsdag.
            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post

Schweinsteiger is een gevaarlijke speler, maar om nou te zeggen bizar gevaarlijk? Nee dan vind ik Mesut Özil persoonlijk gevaarlijker, Schweinsteiger is gewoon een degelijke middenvelder en af en toe ook beslissend maar meer niet.

Betreffende Kuyt, de voetballer die het hardste werkt op het veld en altijd op het beslissende moment op de juiste plaats staat. Hem mogen ze een kans in de spits gunnen in plaats van Van Persie. Sneijder erachter, Robben en Elia op de flanken.
              “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• Waarom Elia nog steeds zo populair, omdat hij tegen Denemarken 2 mannetjes dolde?
                Groeten

Comment

• never change a winning team .
                  sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• @ checker: schweinsteiger is echt de motor van duitsland

elia is goed voor op de counter te spelen of als er iets geforceerd moet worden
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Trouwens, vanavond, ik zie Duitsland zonder Muller op dit moment niet van Spanje winnen.
                      Wat denken jullie?
                      Groeten

Comment

• met of zonder die mueller, voor mij is spanje topfavoriet
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                          @ checker: schweinsteiger is echt de motor van duitsland
                          Exact.

@ Roelinho
                          Duitsland maakt ze af.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik denk serieus dat Duitsland weg gespeeld wordt. Heb afgelopen jaren nog geen enkele keer een wedstrijd gezien waarin Spanje niet dominant en de betere ploeg was, lijkt me sterk dat dat vandaag dan wel gebeurt.
                            Groeten

Comment

• @Revius: Omdat het de meest logische oplossing is, van der Vaart is niet veel beter en mist wat snelheid ten opzichte van Elia. Misschien is het zelfs wel een idee om Van Persie weer op de flank te zetten kan hij net zo goed spelen en komt hij misschien beter tot z'n recht dan als centrumspits.

@roelinho: Het is idd een goede spelverdeler waardoor het voorin goed loopt, maar het gevaar komt echt van Özil, Müller en Klose.

Vanavond zie ik het wel, heb geen bepaalde favoriet. Beide teams worden lastige tegenstanders in de finale, Duitsland misschien iets lastiger dan Spanje. Ik ben benieuwd, ga in ieder geval extra vroeg trainen zodat ik de wedstrijd nog kan zien. Spanje zou wel gunstiger voor me toto zijn aangezien ik Nederland en Spanje in de finale heb gezet.
                              “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• spanje heeft de voorbije jaren dan ook maar 2 keer verloren ofzo
                                als duitsland voor kan komen, geef ik ze een kans, maar ik acht spanje veel sterker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X