WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan iemand mij uitleggen waarom Robben dat deed bij die corner?

Comment

• Originally posted by gameface View Post
      Als je jarig bent geef je misschien toch ook een feestje thuis? Dan kan dat ook voor overlast zorgen.. maar daar gaan ze niet om zeiken hoor.
      na 22:00 moet gewoon het volume naar beneden zodat je de buren niet meer tot last bent ongeacht of je jarig bent of wat dan ook. Net zoals 2 verdiepingen beneden waar ze regelmatig tot diep in de nacht karaoke's houden waar niemand op zit te wachten. Gewoon kappen met die onzin. zoiets heet rekening houden met anderen. iets wat iedereen links laat liggen tijdens een WK...net zoals elke andere fatsoensregels. Gedraag je normaal dan krijg je van mij idem normaal gedrag terug...zo niet dan moet je niet zeiken naderhand. Zelfs de politie laat alles gaan onder het mom van WK. Rot op zeg.

Die kut vuvuzela's moeten gewoon per grondwet verboden gaan worden. zijn luidruchtig en verneuken de hele sfeer. je hoort totaal geen liederen van het publiek om maar iets te noemen.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Fal de zielepiet.
      Met zulk soort opmerkingen betwijfel ik of je echt een rasechte Nederlander bent.
      geboren en getogen. zelfs in het geschiedenis boek terug tot 1300 ongeveer allemaal nederlanders. maar als je bedoelt dat ik pas nederlander ben zodra ik als een bosmongool ga gedragen...dan nee. dan weiger ik nederlander te zijn. ik ben een echte ras hollander. zo nuchter als maar kan.
      Last edited by Falstyr; 02-07-2010, 18:51.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        na 22:00 moet gewoon het volume naar beneden zodat je de buren niet meer tot last bent ongeacht of je jarig bent of wat dan ook. Net zoals 2 verdiepingen beneden waar ze regelmatig tot diep in de nacht karaoke's houden waar niemand op zit te wachten. Gewoon kappen met die onzin. zoiets heet rekening houden met anderen. iets wat iedereen links laat liggen tijdens een WK...net zoals elke andere fatsoensregels. Gedraag je normaal dan krijg je van mij idem normaal gedrag terug...zo niet dan moet je niet zeiken naderhand. Zelfs de politie laat alles gaan onder het mom van WK. Rot op zeg.
        Het is feest en je hoeft er niet aan mee te doen maar jij gaat zeiken omdat je een paar toeters hoort. Hoe erg zal het nou zijn? Elke 10 min een toeter van 5 seconden?

Wat erg!

Comment

Het is feest en je hoeft er niet aan mee te doen maar jij gaat zeiken omdat je een paar toeters hoort. Hoe erg zal het nou zijn? Elke 10 min een toeter van 5 seconden?

Wat erg!
          rot op zeg. dat kan ik nog wel tolereren. hier staan ze met 3 man op het balkon non-stop te blazen voor 10minuten aan 1 stuk. dan nemen ze even paar minuten rust terwijl ze staan te schreeuwen en keiharde boom-boom muziek draaien waar me grond van trilt.

Comment

Als je jarig bent geef je misschien toch ook een feestje thuis? Dan kan dat ook voor overlast zorgen.. maar daar gaan ze niet om zeiken hoor.
            Helemaal waar, dan hebben ze daar begrip voor.
            Kijk Fal, ik neem aan dat ze in jou flat weten dat je een strongman wilt worden, trouwens ik weet wel zeker dat de hele flat dat weet.
            Dan gaan ze toch ook niet lopen zeiken als je een keertje een paar gewichten te hard op de grond laat vallen?
            Of als je beneden loopt,onder de balkons, dat ze ff een lading kokendheet water over je heen smijten omdat je teveel aan het grommen was omdat je een PR'etje op de bench press wilde zetten?

Dan hebben ze daar begrip voor, dat moet jij ook hebben in een situatie dat Holland doorstroomt de halve finale in, mensen zijn blij en willen dat met anderen delen.

Comment

Kan iemand mij uitleggen waarom Robben dat deed bij die corner?
              een nederlander zou die bal kunnen zijn gaan oppikken en meteen een actie gaan maken terwijl de brazilianen niet door zouden hebben wat er gebeurde
              zoiets denk ik, alleen had die alves het meteen gezien
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Kijk Fal, ik neem aan dat ze in jou flat weten dat je een strongman wilt worden, trouwens ik weet wel zeker dat de hele flat dat weet.
                zoals gewoonlijk weet je weer niks van me. er is maar 1 persoon, schuin onder me, die het weet. en dat is ook de enige in de flat waar ik af en toe op bezoek ga, beetje gamen en zo. die gast heeft een reserve sleutel van mijn woning en ik van de zijne. Alle andere gasten in de flat weten niks. ze hadden tijd terug zelfs politie op me af gestuurd om te kijken of er wel iemand leefde hier omdat ze toen 3-4 maanden niks van me gehoord/gezien hadden.

ik grom niet. heb het paar keer geprobeerd en voegt geen reet toe. en ik laat ook geen gewichten op de grond stuiteren en leg ze rust neer. ik heb ook me surround sound set getest hoe hard hij gezet kan worden zonder dat iemand er last van heeft en ik overschreid die grens zelden tot nooit. in tegenstelling tot andere mensen hou ik wel rekening met hun. althans...tot ze me tot last worden.

zoals vaker gezegd. als je iets over mij wilt melden first get your facts straight.

Comment

zoals gewoonlijk weet je weer niks van me. er is maar 1 persoon, schuin onder me, die het weet. en dat is ook de enige in de flat waar ik af en toe op bezoek ga, beetje gamen en zo. die gast heeft een reserve sleutel van mijn woning en ik van de zijne. Alle andere gasten in de flat weten niks. ze hadden tijd terug zelfs politie op me af gestuurd om te kijken of er wel iemand leefde hier omdat ze toen 3-4 maanden niks van me gehoord/gezien hadden.

ik grom niet. heb het paar keer geprobeerd en voegt geen reet toe. en ik laat ook geen gewichten op de grond stuiteren en leg ze rust neer. ik heb ook me surround sound set getest hoe hard hij gezet kan worden zonder dat iemand er last van heeft en ik overschreid die grens zelden tot nooit. in tegenstelling tot andere mensen hou ik wel rekening met hun. althans...tot ze me tot last worden.

zoals vaker gezegd. als je iets over mij wilt melden first get your facts straight.
                  Bullshit man, natuurlijk weet heel de flat dat je met gewichten bezig bent, ten eerste omdat ze het horen en ten tweede omdat jij ze graag op de hoogte houd.
                  Ik hoef jou niet persoonlijk te kennen kerel, ik weet een beetje hoe jij in elkaar steekt.

Comment

• ergens kan ik Falstyr wel begrijpen dat hij zo reageert.

Ik heb zo;n situatie zelf weleens meegemaakt. Ernstige overlast
                    Dat sta je een keer op springen.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• wat jij wilt flapdrol. zoals gewoonlijk zit je er naast. kan je een keer kappuh met altijd onzin lullen? als je me belachelijk wilt maken gebruik dat op zijn minst iets dat waar is. maar goed als mietje durf je toch niet langs te komen en de waarheid + mij onder ogen te komen. het is makkelijker om gewoon bullshit te lullen.

Comment

rot op zeg. dat kan ik nog wel tolereren. hier staan ze met 3 man op het balkon non-stop te blazen voor 10minuten aan 1 stuk. dan nemen ze even paar minuten rust terwijl ze staan te schreeuwen en keiharde boom-boom muziek draaien waar me grond van trilt.
                        Ik zet al me geld erop dat je overdrijft.

Comment

• kom maar langs voor de eerstvolgende wedstrijd. en neem je geld mee.

Comment

kom maar langs voor de eerstvolgende wedstrijd. en neem je geld mee.
                            Zal ik doen.

Comment

• neem wel je eigen eten en drinken mee, want ik heb alleen water in huis en geen snacks

Comment

• Game, jij en ik bezoeken stiertje, binden hem vast onder een van de balkons en vertellen de hele buurt dat hij Hollanders een stelletje lawaaimakers vind en dat ze van hem een pan kokend water over hun heen kunnen krijgen.
                                Met een beetje mazzel overleeft hij het.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X