Kan iemand mij uitleggen waarom Robben dat deed bij die corner?
WK voetbal 2010
Collapse
X
-
Originally posted by gameface View PostAls je jarig bent geef je misschien toch ook een feestje thuis? Dan kan dat ook voor overlast zorgen.. maar daar gaan ze niet om zeiken hoor.
Die kut vuvuzela's moeten gewoon per grondwet verboden gaan worden. zijn luidruchtig en verneuken de hele sfeer. je hoort totaal geen liederen van het publiek om maar iets te noemen.
Originally posted by Snuff-Sann View PostFal de zielepiet.
Met zulk soort opmerkingen betwijfel ik of je echt een rasechte Nederlander bent.Last edited by Falstyr; 02-07-2010, 18:51.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postna 22:00 moet gewoon het volume naar beneden zodat je de buren niet meer tot last bent ongeacht of je jarig bent of wat dan ook. Net zoals 2 verdiepingen beneden waar ze regelmatig tot diep in de nacht karaoke's houden waar niemand op zit te wachten. Gewoon kappen met die onzin. zoiets heet rekening houden met anderen. iets wat iedereen links laat liggen tijdens een WK...net zoals elke andere fatsoensregels. Gedraag je normaal dan krijg je van mij idem normaal gedrag terug...zo niet dan moet je niet zeiken naderhand. Zelfs de politie laat alles gaan onder het mom van WK. Rot op zeg.
Wat erg!
Comment
-
Originally posted by gameface View PostHet is feest en je hoeft er niet aan mee te doen maar jij gaat zeiken omdat je een paar toeters hoort. Hoe erg zal het nou zijn? Elke 10 min een toeter van 5 seconden?
Wat erg!
Comment
-
Originally posted by gameface View PostAls je jarig bent geef je misschien toch ook een feestje thuis? Dan kan dat ook voor overlast zorgen.. maar daar gaan ze niet om zeiken hoor.
Kijk Fal, ik neem aan dat ze in jou flat weten dat je een strongman wilt worden, trouwens ik weet wel zeker dat de hele flat dat weet.
Dan gaan ze toch ook niet lopen zeiken als je een keertje een paar gewichten te hard op de grond laat vallen?
Of als je beneden loopt,onder de balkons, dat ze ff een lading kokendheet water over je heen smijten omdat je teveel aan het grommen was omdat je een PR'etje op de bench press wilde zetten?
Dan hebben ze daar begrip voor, dat moet jij ook hebben in een situatie dat Holland doorstroomt de halve finale in, mensen zijn blij en willen dat met anderen delen.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostKan iemand mij uitleggen waarom Robben dat deed bij die corner?
zoiets denk ik, alleen had die alves het meteen gezien"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostKijk Fal, ik neem aan dat ze in jou flat weten dat je een strongman wilt worden, trouwens ik weet wel zeker dat de hele flat dat weet.
ik grom niet. heb het paar keer geprobeerd en voegt geen reet toe. en ik laat ook geen gewichten op de grond stuiteren en leg ze rust neer. ik heb ook me surround sound set getest hoe hard hij gezet kan worden zonder dat iemand er last van heeft en ik overschreid die grens zelden tot nooit. in tegenstelling tot andere mensen hou ik wel rekening met hun. althans...tot ze me tot last worden.
zoals vaker gezegd. als je iets over mij wilt melden first get your facts straight.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postzoals gewoonlijk weet je weer niks van me. er is maar 1 persoon, schuin onder me, die het weet. en dat is ook de enige in de flat waar ik af en toe op bezoek ga, beetje gamen en zo. die gast heeft een reserve sleutel van mijn woning en ik van de zijne. Alle andere gasten in de flat weten niks. ze hadden tijd terug zelfs politie op me af gestuurd om te kijken of er wel iemand leefde hier omdat ze toen 3-4 maanden niks van me gehoord/gezien hadden.
ik grom niet. heb het paar keer geprobeerd en voegt geen reet toe. en ik laat ook geen gewichten op de grond stuiteren en leg ze rust neer. ik heb ook me surround sound set getest hoe hard hij gezet kan worden zonder dat iemand er last van heeft en ik overschreid die grens zelden tot nooit. in tegenstelling tot andere mensen hou ik wel rekening met hun. althans...tot ze me tot last worden.
zoals vaker gezegd. als je iets over mij wilt melden first get your facts straight.
Ik hoef jou niet persoonlijk te kennen kerel, ik weet een beetje hoe jij in elkaar steekt.
Comment
-
wat jij wilt flapdrol. zoals gewoonlijk zit je er naast. kan je een keer kappuh met altijd onzin lullen? als je me belachelijk wilt maken gebruik dat op zijn minst iets dat waar is. maar goed als mietje durf je toch niet langs te komen en de waarheid + mij onder ogen te komen. het is makkelijker om gewoon bullshit te lullen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postrot op zeg. dat kan ik nog wel tolereren. hier staan ze met 3 man op het balkon non-stop te blazen voor 10minuten aan 1 stuk. dan nemen ze even paar minuten rust terwijl ze staan te schreeuwen en keiharde boom-boom muziek draaien waar me grond van trilt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-