Stappen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stappen?

ok dan people,ik ben erg benieuwd of hier ook echte stapfanaten zijn?

zoals jullie weten zit ik in mn kuur dus hou het voorlopig erg rustig.....

maar waar gaan jullie uit en wat voor muziek houden jullie van?

ik ben zelf een echte housefreak!

ik heb alle feesten wel afgelopen,van dancevalley tot thunderdome,mysteryland,impulz outdoor en ga zo nog maar effe door;de hele nacht knallen en rammen(met heel af en toe iets te snoepen,hehehe ).

mn favoriete clubs zijn marcanti,lexion,escape en zo nu en dan powerzone.

ik hou op zn tijd ook wel van de kroeg maar doe dat eigenlijk alleen als ik al op het terras heb gezeten(in de zomer dus)en aardig wat baco's in mn mik heb.

greetz

Cafe D'Anvers in Antwerpen is mijn vaste stek

Comment

Peppermill (heerlen) Versuz (Hasselt) Boccacio (nog verder belgie in). Verder diverse kroegen, maar dan moet ik inderdaad net als arie toch al flink wat alcohol in mijn zak hebben.
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ik ga niet zo super vaak uit. alleen als ik teveel gedronken heb willen we nog weleens zomaar naar een vage kroeg/disco gaan.

Op zijn tijd pak ik wel een feestje. ben ook housefreak, hardhouse hardstyle en trance. Lexion is inderdaad een mooie tent ja, kom er alleen te weinig

en over dat snoepen, ahahah, als je een paar keer per jaar een goed feest pakt, dan moet dat kunnen dacht ik zo.

Comment

He Arie de marcanti heet nu anders toch? daar ben ik ook wel een paar x geweest mooie tent... maar nu is mn vriendin zwanger dus zal er voorlopig wel niet meer van komen....
          En over dat snoepen ik moet er zo achterlijk veel vreten wil ik er iets van merken maar dan benik wel zwaar vert...t de volgende dag en de dag daarna en de dag daarna enz...
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik kom heel regelmatig in de Marcanti... En ga ook nog wel eens naar de Lexion.. af en toe andere feestjes, maar die hele grote binnenfeesten zijn niet echt iets waar ik graag loop. Wel weer sommige buiten feesten zoals Extrema, Impulz en Dancevalley...

Ik hou zelf niet zo van die hele harde muziek doe mij maar Trance, Club...

Comment

marcanti toen werd het gremlin en nu heet het XL. maar het word nog steeds marcanti genoemd

ik ga ook meestal de grotere feesten af.(het word weer tijd voor de zomer.en anders huppel ik in de powerzone,escape,club arena,lexion.dit zin toch echt wel mijn tenten.alleen drank zit er niet echt meer bij

nu nog ff wachten op sansation black en white

Comment

Veel stappen zit er voor mij niet meer zo in ( 3 kinderen) , zo af en toe eens een pint gaan drinken met een paar maten gaat nog maar zo echt de grote discotheken aflopen doe ik niet meer, heb ik ook geen zin meer in, waarschijnlij de reden hiervan is dat ik al op heel vroege leeftijd uit ging. Voor mij zeker geen house de hele avond want dan wordt ik gek (je zou voor minder naar drugs grijpen) , zo af een toe een house plaat ok maar voor de rest lekkere r&b en funk music. t zal de leeftijd zijn zeker

grtz
                stil growing

Comment

Stappen doe ik regelmatig, maar nooit naar evenementen meestal naar danskroeg in de buurt. Of alle tenten in Rdam.

Hardcore, hardhouse, trance is me favo bij uitgaan
                  en zeker geen skihut
                  I live to end the game

Comment

Ik heb ondertussen alle grote feesten wel gezien.
                    Ga dit jaar alleen naar de buiten feesten zoals Extrema en Mystery Land. Is goed voor de vetverbranding...
                    Lexxion is idd erg leuk. Genoeg lui om over oa BB te kletsen.
                    Verder wacht ik tot de Illusion in Lier weer open gaat.
                    Groeten

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Eigenlijk ga ik bijna nooit uit. Het is zo duur altijd, en meestal vind ik het toch tegenvallen.

Wel ga ik regelmatig naar concerten van goede bands toe. Als er een concert in de buurt is ben ik er bijna altijd te vinden. Maar alcohol drink ik dan niet omdat ik meestal moet rijden.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ben een echte hardstyle hardtrance freak. Hardcore vind ik ook leuk alleen op feestjes alleen jammer dat er toch wat mindere sfeer hangt vaak. Ben vaaak te vinden in hemkade toptent en tdf time-out en voor de rest de buitenfeesten defqon msteryland en binnenfeesten vooral de heineken music hall helemal te gek. Dit jaar koningenacht qontact weer in de hmh.
                        eat eat eat and look like a freak!

Comment

hemkade is wel leuk maar het is zo ongelofelijk warm daar!

ben de laatste x geweest met crazyland;allemaal mensen beetje kinky gekleed en erg leuke sfeer,ik geloof dat de 20e er weer crazyland is dus moet maar eens kijken dan.

wel cool dat er veel mensen naar marcanti gaan(ik blijf het marcanti noemen omdat het al zo vaak van naam en eigenaar veranderd is)want dit blijft mn absolute all time favourite,ik kom er al zo lang en bewaar er zulke goede herinneringen aan dat het een speciaal plekje in mn hart heeft.
                          er staan wat jongens van mn sportschool aan de deur dus ik kan altijd zo doorlopen(erg leuk als het druk is&#33

lexion is niet meer wat het geweest is jammergenoeg.
                          sinds die tent afgebrand is zijn er een hoop mensen die andere tenten opzoeken want vandaag de dag is het nooit meer uitverkocht.

afgelopen weekend was het weer "the first" en de tent zat absoluut niet vol(dat was vroeger wel anders want toen kon je gewoon 2 uur in de rij staan&#33en de muziek is ook wat slomer geworden in vergelijking met voorheen want toen ging het dak er altijd af!

volgens mij zullen hier wel mensen zijn die elkaar zonder het te weten wel kennen want het housewereldje is niet zo groot,zeker niet in clubs als marcanti en lexion.

het eerste feest wat gepland staat waar ik heen ga is absoluut impulz outdoor en daarna sensation white(de 2 beste feesten van het jaar)mysteryland komt op een goede 3e plaats maar vind het jammer dat het overdag is en zo vroeg afgelopen want op het moment dat de lichtshow goed begint(als het donker wordt)is het al bijna afgelopen,jammer!

greetz

Comment

Ik ging veel naar de ilovetrance partys in marcanti die waren echt super. Maar je moest geen normaal kaartje kopen want dan stond je gewoon echt 2 uur in de rij.Vind dat een te gekke discotheek en weet niet hoe hetnu is als club xl.
                            Hemkade te warm??? Vind dat meevallen heb veeeel ergere plaatsen meegemaakt.Zoals de rai en turkije in de zomer

De twee beste feesten vind ik toch mysteryland floriade en defqon hou van openluchtfeesten. En kwa binnefeest is Qlubtempo de absolute nummer 1 en erg jammer dat ie er niet meer is.(maar opzich welb eter scheelt me weer 1 keer in de maand de weg kwijt
                            )
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

I love Trance is er inderdaad jammer genoeg niet meer op vrijdag in de marcanti net zoals Club Fusion wat allebei echt super was...

Maar marcanti er komen nog steeds dezelfde mensen blijft wel leuk, alleen je moet er niet iedere week komen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X