Gezeik met de huisbaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laat wat grote jongens van de sportschool en van bodynet bij je thuis een feestje vieren.
    En paat wat mensen op de kamer passen voor je, liefst ook grote jongens. Dan eesn zien hoe lang ze blijven treiteren als er opeens een reus voor hun giegel staat en er nog 6 massa monsters aankomen lopen. (roep ze eens bij elkaar in de AAS sectie, haha, dan liefst de jongens die erg gevoelig zijn voor AAS en in een zware cut zitten, lekker agressief en prikkelbaar.)

Het helpt in 90% van alle gevallen.

Als je niet te ver weg woont kom ik ook op je feestje.
    Last edited by marnop; 03-08-2010, 20:25.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Ooit gedacht aan de politie? MF

Lees zijn blog even. Of better yet, CTRL+A, CTRL+F, vul in 'politie' en zoeken maar .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Lees zijn blog even. Of better yet, CTRL+A, CTRL+F, vul in 'politie' en zoeken maar .
        Ik heb geen hyves...
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik ook niet, dan kun je zijn blog nog wel openen.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb geen hyves...
            Hoef je ook niet te hebben als het goed is.

Comment

Ik ziy op mijn ipod en klik je link aan en dan staat er username, password etc....

Comment

Ik kan hem gewoon lezen zonder in te hoeven loggen.

Moet je niet gewoon naar beneden scrollen?

Comment

Heb ff mijn ma der iPod gepakt, zij is altijd ingelogd op haar iPod nu kan ik wel ff chekken.

Comment

Leuk een huisbaas die ineens in je huis staat.

Ik Zou hem duidelijk maken als ie volgende keer weer je huis is binnen is gegaan dat hij straf baar is volgens het wetboek van strafrecht, voor huisvredebreuk, artikel 138 en dat je nu te maken kan krijgen met het wetboek van strafvordering (handelingen en procedures) maar ik zou hem zeggen dat je dit door de vingers ziet maar de volgende keer toch echt naar de politie gaat (kun je tegen de politie zeggen dat je hem al heb gewaarschuwd etc..)
                    en de andere dingen is gewoon kinderachtig, bedreiging kun je ook mee naar de politie gaan maar daarvoor zal hij alleen een waarschuwing voor krijgen, ik denk toch echt dat ie een dikke boete kan krijgen voor de huisvredebreuk.
                    Last edited by gain is pain; 03-08-2010, 20:55.

Comment

Het is pas huisvredesbreuk als je iemand 2 keer verzoekt om weg te gaan en hij dan niet wil vetrekken als de politie komt. Anders is het geen huisvredesbreuk en kun je er niks tegen doen. Sterker nog, als jij op vakantie gaat en er geen sprake is van braak, dan mag iemand in je huis wonen, zelfs de politie bellen als er iemand in jou huis zit om ze weg te laten sturen en je kunt er niks tegen doen. Diegene die je huis binnen is gegaan door een open raam bijvoorbeeld, wordt dan tijdelijk de bewoner van het huis met alle rechten die jij als huisbezitter hebt. Kijk maar hoe lastig het is om krakers weg te krijgen. Het is trouwens wel zo dat die gene moet oprotten als je weer terug bemt.

De huisbaas mag nu trouwens wel het huis binnen, hij woont er immers zelf nu.

Comment

Mijn is wat anders aangeleerd,
                        -verzoeken om hem weg te laten gaan. 2x vorderen
                        -zoniet aanhouden
                        - politie bellen
                        -politie handelt af

Maar woont die huisbaas in jou huis? Volg um nu niet meer :s
                        Last edited by gain is pain; 03-08-2010, 21:10.

Comment

Mijn is wat anders aangeleerd,
                          -verzoeken om hem weg te laten gaan.
                          -zoniet politie bellen
                          -politie handelt af

Maar woont die huisbaas in jou huis? Volg um nu niet meer :s
                          ja om ons weg te pesten zit hij nu boven in de kamer die vrij is gekomen.

Comment

Wat een gedoe, pfffff

Comment

Wat een gedoe, pfffff
                              Zeker, je kunt de huisbaas niet uit zijn eigen huis laten zetten. Er is vrij weinig tegen te doen.

Comment

Hij is trouwens al aangemeld voor huisjesmelker van het jaar en das je goed recht heeft ook al info ontvangen over onze situatie, dus misschien dat hij op tv komt en ik ook

Heb er echter nog niks van gehoord.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X