Gezeik met de huisbaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je moest toch nog geld krijgen?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Je moest toch nog geld krijgen?
      Dat bedoel je, maar nee noch niet, maar dat komt nog

Comment

Waar wacht je op?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Meer bewijs verzamelen?

Oorspronkelijk geplaatst door dynobet
          Ben het eens met kevster. het is een bodybuilding/fitness forum. Om kennis op te doen of te delen over bodybuilding/fitness. Tuurlijk hebben mensen ook andere interessen, maar ga die dan lekker ergens anders uitleven. Wordt tijd om eens goed op te ruimen op dit forum.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
            Meer bewijs verzamelen?
            Wat heeft die post van dynobet met mijn topic te maken?

Comment

Ik zoek de grens.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                Ik zoek de grens.
                Succes met het zoeken, ik hoop dat je hem vind.

Comment

Nou het is handiger als het MT hem vindt, aangezien die gaan over het openen of sluiten van topikz.

Comment

edit... stukje verwijderd

Hoe dan ook... Hoe heet die maat van je huisbaas? Ik kan over die huisbaas weinig vinden op het internet (behalve dat ie aan ijshockey deed en een lelijke foute Duitse snor had/heeft)
                    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

is dat 'm?
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post

is dat 'm?
                        Yep, ik weet dat je hetzelfde hebt gedaan als ik om de foto te vinden, maar voor het verhaal hou ik het erop dat je op basis van mijn omschrijving het internet hebt afgestruint net zolang totdat je een ijshockey-er met een Duitse snor zag...
                        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

ff wachten op misterfit, mss is het een hele andere coen van erp
                          een neger ofzo
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Dat is hem niet, grapjas

Comment

jammer, anders had ik een leuke nieuwe schermafbeelding :P
                              heb je de naam van die vriend? mss vinden we daar wat van

Comment

heeft hij een dochter die sanne heet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X