OV Chipkaart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is een onding: wanneer je vergeet uit te checken ben je je borg kwijt (10 of 20 euro), je kan niet op het moment (omdat het bv druk is) beslissen dat je eerste klas gaat reizen, want dat moet je van te voren aangeven, je weet nooit hoeveel je gaat betalen van te voren, een wegwerpkaart kost minimaal 2,60 euro, dat is dus kut met korte afstanden, privacy-gegevens kunnen worden opgevraagd..

Comment

Die kaart maakt wel aardig wat frustratie los hier

Het is helaas allemaal herkenbaar, maar verdwijnen zal hij toch niet. Zoals al eerder gezegt zit er teveel geld in, zeker nu, om er mee te stoppen. Toch blijft het raar want in Engeland werkt het wel goed. Kijk de metro in Londen, daar heb ik nog nooit problemen gehad. De bus kost gewoon 1 pond waar je ook heen gaat, dus alleen inchecken en niet uit checken.

Comment

ik reis helemaal vrij doordeweeks maar in het weekend weer niet! WAT EEN KUTZOOOIJJJJJ. Als je dan toch de studenten tegemoet wil komen.. maak dan ook geen onderscheid tussen week en weekend. Negatieve reply's op dit stuk worden genegeerd.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ik check nooit uit, is dat erg? maar ik heb ook een studenten ov, dus dan maakt het niks uit toch?

Comment

Originally posted by cojones View Post
            ik check nooit uit, is dat erg? maar ik heb ook een studenten ov, dus dan maakt het niks uit toch?
            Toch wel, na een keer of 15 niet uitchecken word je kaart geblokkeerd. Hoop gezeik om hem weer gedeblokkeerd te krijgen.

Gewoon uitchecken dus!

Comment

als je de bus/trein niet meer nodig hebt voor een tijdje niet, maar als je wilt overstappen gaat dit niet lukken

Toch wel, na een keer of 15 niet uitchecken word je kaart geblokkeerd. Hoop gezeik om hem weer gedeblokkeerd te krijgen.

Gewoon uitchecken dus!
              nog nooit gehoord dat dat ding geblokkeerd word.
              Calisthenics / Street workout

Comment

In het weekend tenzij je weekend OV heb kost het je gewoon geld.
                You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  als je de bus/trein niet meer nodig hebt voor een tijdje niet, maar als je wilt overstappen gaat dit niet lukken

nog nooit gehoord dat dat ding geblokkeerd word.
                  Paar vrienden van me al overkomen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X