Legaal muziek downloaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by NoGettinOver View Post
    Succes om iedereen aan te pakken die een programma/game heeft gedownload. Ben je wel ernstig lang bezig hoor
    Weet niet meer wat de afspraken hiervoor zijn. Maar BREIN kan niet zo maar alle gegevens opvragen om iedere gebruiker aan te pakken. Inbreuk op privacy en zonder geen gegevens kunnen ze niemand pakken.

Comment

• het grootste risico wat je loopt als je veel download... is dat ze de wetgeving veranderen en providers kunnen dwingen om logs te tonen van verbruik van grote downloaders. Dit als aanleiding kunnen gebruiken om je computer op te halen en een berekening los te laten wat je moet dokken.

Zolang je niet upload zal het allemaal wel loslopen.
      Fear is the mind killer

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
        Wat ben jij toch een raar mannetje, dacht dat begrijpend lezen is al moeilijk voor je was, maar dit slaat alles......Ik zou zeggen, lees het nog eens een duizend maal desnoods.

Als artikel 310 toepasbaar was op delicten zoals het downloaden van muziek/film/software dan hadden wij nu geen discussie, ik had jou een +1 gegeven, maar aangezien er niet een agent/jurist/aanklager/rechterlijke macht/overheid artikel 310 toegepast heeft voor het downloaden van muziek/film/software, wil dat dan zeggen dat al die juristen/rechters/overheid het niet goed hebben geinterpreteerd en daarom niet toegepast hebben of ben jij misschien degene die het niet goed interpreteer en maar eigenwijs vol wil blijven houden als een of andere wijsneus die maar al te graag recalcitrant bewijst te zijn. Wordt er een beetje moe van, types als jij.........Maar goed, ik ben er klaar mee met jou, er valt geen discussie aan te gaan met een persoon als jij.
        Zo 1 strakke redenatie/ uitleg, heb ik tijden niet gezien. Mensen zoals jij maken mijn dag weer goed, waarvoor mijn dank.

Originally posted by NoGettinOver View Post
        Excuus, artikel 16bArtikel 16b:
        Als inbreuk op het auteursrecht [..] wordt niet beschouwd [..] de verveelvoudiging, welke beperkt blijft tot enkele exemplaren en uitsluitend dient tot eigen oefening, studie of gebruik van degene die de verveelvoudiging vervaardigt of tot het verveelvoudigen uitsluitend ten behoeve van zichzelf opdracht geeft. Het mag dus gewoon. al is de wet uit de jaren 20/30.
        Edit: Uit het jaar 1912.
        Zie jij ergens downloaden staan of dat het toegestaan is om op een server zetten zodat iedereen/ lees voor grote publiek toegankelijk wordt?

Ik niet, misschien dat je ff in rood kan arceren waar dat staat.

Originally posted by Falstyr View Post
        Weet niet meer wat de afspraken hiervoor zijn. Maar BREIN kan niet zo maar alle gegevens opvragen om iedere gebruiker aan te pakken. Inbreuk op privacy en zonder geen gegevens kunnen ze niemand pakken.
        Privacy is niet echt een probleem zie, Cybercrimeverdrag.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
          Voor de gillende pubers in dit topic: "enig goed" omvat zowel je namaak G-STAR-vestje dat je in de kast hebt hangen, je kut-All Stars, je potje whey maar ook de electriciteit ( denk aan: aftappen enzo ) en dus ook bits&bytes in de vorm van muziek.
          Dis graties college

Dacht ff dat je hiermee duidelijk was, niet dus.

Wat ben ik blij dat er geen lekenrechtspraak bestaat.
          Last edited by onderhandelen; 01-11-2010, 22:21.
          We like it

Comment

• Originally posted by sf01 View Post
            @onderhandelen: Lees dit anders ff door.
            De thuiskopie in het Nederlands auteursrecht @ iusmentis.com door Arnoud Engelfriet

Het is toegestaan een kopie van muziek, film, boek etc te maken voor eigen gebruik. Ook als jij niet de eigenaar bent. (zelfs als het is verkregen door/via een illegale actie van iemand anders. uploaden is illegaal, maar vereist voor legaal downloaden. Ik ben het met je eens dat het een krom systeem is... maar dat is hoe het werkt.
            )
            De enige uitzonderingen zijn software, databases en bouwwerken.

Je kan dus hoog en laag springen... maar wettelijk gezien mag het gewoon. Je kan het stom vinden, er niet mee eens zijn. Whatever. Maar ga niet vertellen dat mensen 'stelen', 'de wet overtreden' etc. want dat is niet zo.

Het wetboek artikel wat je er eerder bij haalde... raakt ook duidelijk wal nog kant. Dat gaat duidelijk over fysieke eigendommen. Niet auteursrechtelijk eigendommen.

Verder ben ik het helemaal met je eens... dat als je iets goed vindt... je de maker daarvoor gewoon moet compenseren door zijn spullen te kopen.
            We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
              Privacy is niet echt een probleem zie, Cybercrimeverdrag.
              Even opgezocht: Council of Europe - ETS No. 185 - Convention on Cybercrime

Comment

Dis graties college

Dacht ff dat je hiermee duidelijk was, niet dus.

Wat ben ik blij dat er geen lekenrechtspraak bestaat.
                Bro,

Ik snap je niet.

Kunnem wij nu wél of niet door een deur...?
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  Cool.....veel interpretatie en lees plezier.

We like it

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                    Bro,

Ik snap je niet.

Kunnem wij nu wél of niet door een deur...?
                    Dat ze je dankbaar moeten zijn voor gratis informatie verstrekking. Das namelijk hoogstaande informatie, de interpretatie/ transformatie daarvan is correct.

Perfecte major, minor, conclusie, je 2e orde rechtvaardiging ziet er ook goed uit.

Maw geen subsumptieautomaat, das een kunst.

Dus ja zeer zkr door 1 deur.

Voor de rest dat ik erg blij ben dat lekenrechtspraak in Ned. niet van toepassing is. Is nvt op u.
                    We like it

Comment

• Hahaha thnx.

Ik snap hem nu
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                        Ik heb je al vaker op dit forum gezegd dat ik het verbazingwekkend vind dat je zo'n mening hebt over iemand die je verder niet kent en heb je toen voorgesteld om het e.e.a. per pb te bespreken. Jammer dat je die confrontatie niet aan durft.
                        Tot die tijd laat ik je voor wat je bent, want het is mij een raadsel waar jij je mening op baseert.

@ Beaudien

Originally posted by Beaudien
                        Ja, precies wat ik dacht.
                        LAF.
                        I rest my case. Beaudien
                        Ipv mij te pm'en kan je het ook hier vragen.

Lees topic door, antwoord heb ik al gegeven in het topic.

Tijd voor een muziekje:

http://www.youtube.com/watch?v=lV4qr7aA8xA
                        Last edited by onderhandelen; 02-11-2010, 23:24.
                        We like it

Comment

@ Beaudien

Ipv mij te pm'en kan je het ook hier vragen.

Lees topic door, antwoord heb ik al gegeven in het topic.
                          Stumper.
                          Wat wil je daar nou mee zeggen?
                          Je bent te laf om een normale pb te beantwoorden, en verwijzen naar mijn profielberichten heeft geen nut, dat kan iedereen lezen. Als daar wat stond wat niet door de beugel kon, had het er vast niet open en bloot gestaan.
                          Jij bent een laffe muis en vanaf nu krijg je van mij geen enkele reactie meer.
                          Want aandacht, dat is nou precies wat je wilt.
                          Have a nice life.
                          Last edited by Beaudien; 03-11-2010, 10:14.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Iedereen bedankt voor reageren en beantwoorden van mijn vragen en uitleggen van het gebeuren.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Zie jij ergens downloaden staan of dat het toegestaan is om op een server zetten zodat iedereen/ lees voor grote publiek toegankelijk wordt?
                              Excuus, artikel 16bArtikel 16b:
                              Als inbreuk op het auteursrecht [..] wordt niet beschouwd [..] de verveelvoudiging, welke beperkt blijft tot enkele exemplaren en uitsluitend dient tot eigen oefening, studie of gebruik van degene die de verveelvoudiging vervaardigt of tot het verveelvoudigen uitsluitend ten behoeve van zichzelf opdracht geeft.

Het mag dus gewoon. al is de wet uit de jaren 20/30.
                              Edit: Uit het jaar 1912.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                                Have a nice life.
                                U 2

Originally posted by Beaudien View Post
                                Stumper.
                                Zegt een volwassen vrouw die dubbele moraliteit doordrenkt van hypocrisie erop nahoudt.

Originally posted by Beaudien View Post
                                Wat wil je daar nou mee zeggen?Je bent te laf om een normale pb te beantwoorden, en verwijzen naar mijn profielberichten heeft geen nut, dat kan iedereen lezen. Als daar wat stond wat niet door de beugel kon, had het er vast niet open en bloot gestaan.
                                Hu? sjorry hoor maar toetsenbord lag te ver van mij af om je naam te typen, dus heb ik copy/ paste van je naam gedaan. Niet met de bedoeling om naar je profiel te linken.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X