Zaak Milly boele

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zijn jullie daar zo zeker van longstay? Ik niet. Kijk maar naar die gek die 3 mensen doodschoot in Kerkrade, sportschool???Ook volgens mij TBS doch kans is groot dat ie binnenkort vrij komt. Dus zo zeker ban ik er niet van dat het longstay word en blijft.
    Nederland kan alles, moeten de meeste toch weten hier.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      En ook al is het bijna 100% zeker in dit geval, dan nog niet. Ik vind dan dat hij er nogal makkelijk vanaf komt.
      Ja, aan de ene kant wel........maar aan de andere kant vind ik echt dat iemand die moedwillig het leven van een ander neemt zelf geen recht op leven heeft.
      Waarom moet hij jaren geld kosten, waarschijnlijk zelfs nog recht hebben op een uitkering (of was dat inmiddels niet meer zo?) terwijl Milly nooit meer 14 wordt?
      Opgeruimd staat netjes.

Ik snap wat je bedoelt met "wat als blijkt dat iemand het niet gedaan heeft", hoor.
      Maar juist met DNA kun je het tegenwoordig zo zuiver mogelijk uitzoeken.
      En bij twijfel, nee, dan is het niet uitvoerbaar, dat ben ik wel met je eens.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sander V komt nooit meer los. Met TBS er bij is de kans op een korte straf wel verkeken voor hem. En terecht. De doodstraf ben ik niet voor omdat het een onomkeerbare straf is. Je zult maar onschuldig zijn, schuldig bevonden en ge-executeerd worden en dan jaren later komt er aan het licht dat je toch onschuldig bent. Lullig is dat dan...
        Die 25 jaar valt niet samen met zijn dood hoor.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Die 25 jaar valt niet samen met zijn dood hoor.
          Nee dat niet, maar TBS kunnen ze zo lang als ze willen rekken. Niet gelezen wat Iguana daar over zei? TBS is hell.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Ja, aan de ene kant wel........maar aan de andere kant vind ik echt dat iemand die moedwillig het leven van een ander neemt zelf geen recht op leven heeft.
            Waarom moet hij jaren geld kosten, waarschijnlijk zelfs nog recht hebben op een uitkering (of was dat inmiddels niet meer zo?) terwijl Milly nooit meer 14 wordt?
            Opgeruimd staat netjes.

Ik snap wat je bedoelt met "wat als blijkt dat iemand het niet gedaan heeft", hoor.
            Maar juist met DNA kun je het tegenwoordig zo zuiver mogelijk uitzoeken.
            En bij twijfel, nee, dan is het niet uitvoerbaar, dat ben ik wel met je eens.
            Geef iemand liever TBS. Dan veroordeel je hem tot hel op aarde. Dat lijkt me voor dit persoon wat passender dan vreedzaam sterven.

Comment

Dat lijkt me voor dit persoon wat passender dan vreedzaam sterven.

Maar dan is de wereld wel gelijk van zo'n monster af. En loop je nooit meer het risico dat hij ontsnapt, toch vrijkomt of godbetert, met proefverlof mag.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Nee dat niet, maar TBS kunnen ze zo lang als ze willen rekken. Niet gelezen wat Iguana daar over zei? TBS is hell.
                En dus is je uitspraak " hij komt nooit meer vrij" onjuist.

Hij kan immers na 3 jaar TBS klaar zijn.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

TBS is hell
                  ik weet dat zo net nog niet. Daar wordt natuurlijk geprobeerd, om mensen weer samenleving geschikt te maken. Dus of het een hel is, denk het niet. Tis geen amerika, waar mensen er slechter uit komen dan ze er in gaan! En als ie op longstay terecht bij bv. koos h. heeft ie het dan zo slecht, denk het niet.......
                  Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Vrijheidsberoving is in mijn ogen straf genoeg. Weten jullie wel wat jullie zeggen? De DOODSTRAF. Dood is dood. Daar verander je geen fuck meer aan. Onomkeerbaar. En jullie praten over iemand terecht stellen alsof je een halfje wit gaat halen. Onbegrijpelijk hard en koud is dat. En het kan me geen hol schelen wat voor monster er ter dood veroordeeld is. De doodstraf is een onmenselijke straf om te geven naar mijn mening, hoeveel recht jullie er ook mee vinden te doen.

Overigens is dit nou eenmaal mijn mening. Maar ik ben dan ook veel linkser ingesteld dan de gemiddelde bodynetter. In de laatste poll over politiek kwam uit dat het forum bezaaid is met PVV'ers en VVD'ers. Dus dan is jullie reactie over het algemeen ook weer begrijpelijk.

Comment

Vrijheidsberoving is in mijn ogen straf genoeg. Weten jullie wel wat jullie zeggen? De DOODSTRAF. Dood is dood. Daar verander je geen fuck meer aan. Onomkeerbaar. En jullie praten over iemand terecht stellen alsof je een halfje wit gaat halen. Onbegrijpelijk hard en koud is dat.

Zeg dat maar tegen de ouders van Milly. Makkelijk zeggen als je niet in die positie zit.

Comment

Precies dat is jouw mening. Niks mis mee!

De doodstraf zal nooit worden ingevoert. Ik zou er wel voor zijn in bepaalde omstandigheden, dit is er 1 van. Het zal je kind maar wezen.

Ik vind dat hij in stukken gehakt mag worden en aan de de krokodillen mag worden gevoerd.
                        Dat figuur is het leven niet waard.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Oja en een halfje wit verdiend meer respect als die vuile kindermoordenaar!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                            Zeg dat maar tegen de ouders van Milly. Makkelijk zeggen als je niet in die positie zit.
                            Originally posted by Ashley View Post
                            Precies dat is jouw mening. Niks mis mee!

De doodstraf zal nooit worden ingevoert. Ik zou er wel voor zijn in bepaalde omstandigheden, dit is er 1 van. Het zal je kind maar wezen.

Ik vind dat hij in stukken gehakt mag worden en aan de de krokodillen mag worden gevoerd.
                            Dat figuur is het leven niet waard.
                            Originally posted by The Phoenix View Post
                            Oja en een halfje wit verdiend meer respect als die vuile kindermoordenaar!
                            Denk nou niet dat ik sympatiseer met dat stuk stront dat Sander V heet, want een monster is het. Ik vind het verschrikkelijk voor haar nabestaanden en iedereen die Milly kende, maar ik blijf van mening dat de doodstraf IN ZIJN ALGEMEEN een onmenselijk harde straf is die wij nooit meer zouden moeten toepassen. Puur en alleen omdat het onomkeerbaar is.
                            Wat betreft de straf, die mag wat mij betreft levenslang zijn.

Comment

Denk nou niet dat ik sympatiseer met dat stuk stront dat Sander V heet, want een monster is het. Ik vind het verschrikkelijk voor haar nabestaanden en iedereen die Milly kende, maar ik blijf van mening dat de doodstraf IN ZIJN ALGEMEEN een onmenselijk harde straf is die wij nooit meer zouden moeten toepassen. Puur en alleen omdat het onomkeerbaar is.
                              Wat betreft de straf, die mag wat mij betreft levenslang zijn.

Ben het gedeeltelijk met je eens!

Ik kan me voorstellen dat als iemand ten onrechte ter dood word veroordeeld dat dit natuurlijk niet kan! in dat geval zeg ik ook nee tegen de doodstraf.

Als iemand op "heterdaad" betrapt word en (in dit geval) een klein meisje misbruikt, vermoord en vervolgens begraafd in je tuin dan verdien je de doodstraf.

Ik zou ook geen doodstraf geven als iemand bekend iets gedaan te hebben. Het kan zijn dat die tegen zijn zin in moet bekennen en dan ben ik zeker niet voor de doodstraf.

resume: Ik ben niet tegen maar ook niet voor de doodstraf want dat hang van de waarheid af en het soort gruwel dat men pleegt.

Tussen doodslag en doodslag zit ook verschil. Ik geef iemand de doodstraf als hij moedwillig mensen vermoord en met voorbedachte rade.

Ik geef mensen geen doodstraf als ze iemand doodslaan uit verdediging. Nou kunnen we gaan discuseren wat verdediging is maar dan zijn we nog lang niet klaar denk ik!
                              Last edited by The Phoenix; 18-11-2010, 09:04.

Comment

Ik hoop in ieder geval dat hij de rest van zn miezerige leven verkracht word door mannen met hele grote piemels!
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X