Nieuwe velgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevster View Post
    @Patricia: Welke zou jij eronder doen dan? Ik vind spaakvelgen echt de mooiste voor onder alfa. Hoewel dat bij de meeste andere auto's niet uit ziet.
    Geen idee. Maar nu overtreffen die velgen de auto een beetje, waardoor de auto zelf lelijker lijkt. Velgen vallen meer op.

Comment

Ziet er wel vet uit Maas, thanks voor de link.

@Patricia: Ze blinken een beetje erg hard. Ik heb ze gejat van een plaatje waar ze ergens binnen met perfect licht geschoten zijn. Denk dat het een beetje een vertekend beeld geeft. Zou ze eigelijk van een plaatje moeten jatten waar ze buiten op staan.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Vette rims kev.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Doehoen.

Mooie velgen zijn sjiek de friemel.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Het Kevin ik rij ook een alfa nl een 156 1800 ts zijn echt super auto s maar ook super slecht voor je portemonee.
            Ik heb er werkelijk al alles aan laten vervangen de afgelopen 5 jaar en laatst nog een verlagingsetje ondergegooid van Eibach -3cm en heb er 17"velgen 45/225
            Ik zou voor je eerste keuze gaan ziet er echt top uit man!
            Ben je al lid van het Alfa Forum?
            Zou ik maar even doen dat zal je een hoop kosten besparen de komende rijjaren.
            Face your demons...........

Comment

Ik zou heb wel omlaag gooien als ik jou was.
              Met een Eibach(dat zijn de beste voor Alfa)-3cm houdt je wel je rijcomfort en ziet hij er nog vetter uit.
              Kost 230 geloof ik zoiets of even markplaats afspeuren

Comment

Bedankt voor de tip. Hij heeft vorig jaar een heeeele grote beurt gehad en er is voor bijna 2000 euro aan dingen vervangen dus hoop de eerste tijd er van af te zijn.

Hoezo kosten besparen? Ik ben nog geen lid van het forum. Heb je misschien een linkje voor me? Ik heb ook gedacht over verlagen maar ik ben bang dat er niet meer zo heel veel valt te verlagen met de 18"ers eronder, denk je wel?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ziet er mooi uit man! Maar weet je wel zeker dat het gaat passen? Dat je wiel niet tegen je wielkast aanloopt als je stuurt... 18" is namelijk best veel voor een kleine hatchback
                  "I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    Bedankt voor de tip. Hij heeft vorig jaar een heeeele grote beurt gehad en er is voor bijna 2000 euro aan dingen vervangen dus hoop de eerste tijd er van af te zijn.

Hoezo kosten besparen? Ik ben nog geen lid van het forum. Heb je misschien een linkje voor me? Ik heb ook gedacht over verlagen maar ik ben bang dat er niet meer zo heel veel valt te verlagen met de 18"ers eronder, denk je wel?

Kosten besparen omdat je heel veel dingen zelf kan doen en je op kan zoeken wat goede prijzen zijn, waar je zelf je spullen voordelig kan halen, monteurs enz. enz. garages zijn nl vaak niet betrouwbaar en als er wat mis is kan je dit zelf eerst heel makkelijk opzoeken en dat gaat je zeker geld besparen.

Alfa Romeo 147 Club :: Index

Die Eiback -3cm moet geen probleem zijn als je je rubber laag houdt

Comment

Comment

Voorzien van eibach verlagingsset en 18 inch evolution rp17

Comment

Vind verlaging vaak mooi bij auto's, alleen is dat in Nederland gewoon niet te doen...
                          Je kan geeneen hobbel/drempel/parkeergarage enz normaal nemen of je moet al opletten dat je bumper/ achterkant er niet aan gaat.

Comment

Ja al dat uitbouwen is superleuk,maar zo onpraktisch.
                            Had me vorige auto ook helemaal getuned,maar nu deze blijft lekker origineel.
                            Maar missen doe je het natuurlijk wel.
                            Fuck ordinary,be legendary

Comment

Ligt eraan watvoor auto het is en hoever je hem verlaagt ook.
                              Een alfa staat hoog op zijn wielen en vaak kan je er een vuist tussen stoppen aan de voorkant das geen gezicht,
                              -3cm oogt hij een stuk sportiever maar je blijft wel het comfort houden als je de goede veren kiest gaat dat alleen nog maar vooruit, de wegligging wordt dan echt top!

Comment

Dikke velgen zijn een must.
                                Als je het geld hebt, zeg ik Doen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X