Nieuwe velgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Leuk dingetje hoor!
    "Straight outta gym"

Comment

Even kort updatje:

R.I.P.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wat een lul.Mijn vooroordeel dat de schade je eigen schuld is is denk ik terecht.Zo niet , its a shame.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
          Wat een lul.Mijn vooroordeel dat de schade je eigen schuld is is denk ik terecht.Zo niet , its a shame.
          Waarom denk je dat?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Even kort updatje:R.I.P.
            Hoe krijg je da voor elkaar?

Dus weggedaan ?

Als steunbalken oke zijn, geen V in het dak zit en motorblok nog ok is, is eea goe te herstellen, zo te zien.
            Last edited by onderhandelen; 20-04-2011, 16:00.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Genaait kerel, wat voor iets ga je nu zoeken? (mocht je deze eruit doen)

Comment

what happend man? klote!

Comment

Toch een mooi autoke buddy.

Succes ermee.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    Waarom denk je dat?
                    Omdat ik je wel zo"n roekeloos/schijt aan (bijna)iedereen op de weg hebt mannetje vind.Dat soort gedrag moet ik aan denken als ik je zo een beetje volg in je logs.Is niet negatief bedoelt maar denk dat je gewoon te hard hebt gereden.
                    Je gaat me nu toch niet vertellen dat je door een oud oma'tje van 130 bent aangereden met haar scootmobiel.

Comment

We need the story kevin

Comment

Ik zal je 250,- voor de velgen geven
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Omdat ik je wel zo"n roekeloos/schijt aan (bijna)iedereen op de weg hebt mannetje vind.Dat soort gedrag moet ik aan denken als ik je zo een beetje volg in je logs.Is niet negatief bedoelt maar denk dat je gewoon te hard hebt gereden.
                          Je gaat me nu toch niet vertellen dat je door een oud oma'tje van 130 bent aangereden met haar scootmobiel.
                          Zou je wel denken he.

Het was ook mijn schuld, ik reed bij een soort knooppunt bij ons in de stad waar meerdere stoplichten achter elkaar waren en miste er schijnbaar eentje. Ik reed niet harder dan 50km/u en rij verder al 5 jaar schade vrij. Ik ben echt geen gekke wegpiraat ook al zou je dat misschien verwachten. Maar goed, ik reed dus door rood en raakt iemand in de zijkant die van rechts kwam en groen had. De airbags gingen niet eens af. Ik was ook niet moe en ben ook niet in slaap gevallen ofzo ik was er gewoon met mijn gedachte niet bij.

Ik was naar de C1000 geweest zo'n 35km verderop om mijn 2-wekelijkse portie kwark in te slaan en was onderweg naar mijn powerworkout na 10 dagen strikte lowcarb dus ik kon al 2 dagen slecht in slaap komen omdat ik zo'n zin had in die training. Ik denk ook dat ik helemaal charged in de auto zat en me mentaal voor aan het bereiden was op mijn training zodat ik als gevolg misschien op het verkeerde stoplicht heb gekeken. Toen ik uit de auto stapte was ik er ook volledig van overtuigt dat ik groen had. Maar getuigen zeiden dat zij (die van rechts kwamen) wel degelijk groen hadden dus toen begon ik aan mezelf te twijfelen. Ik had ook 10 minuten van te voren een dubbele portie no-shotgun naar binnen geworpen dus je kan je voorstellen hoe ik daar stond te klappertanden van de adrenaline.

Verder geen gewonden gelukkig. Mijn auto is total loss omdat de chasisbalken helemaal verbogen waren en de andere auto is ook total loss omdat hij de hele zijkant gedeukt had. Gelukkig ben ik allrisk verzekerd en heb ik zo goed als alles terug gekregen. Weer een wijze les voor de toekomst.

Ik heb me nu voor zo lang een Punto mk2 gekocht.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Tering.Waarschijnlijk concentratie verlies door de lage carbs.Excuus voor de vooroordelen.

Comment

Tering.Waarschijnlijk concentratie verlies door de lage carbs.Excuus voor de vooroordelen.
                              De power workout is altijd na de carbload. Dat is nog het ergste dus. Ik was had 3 dagen zitten carbloaden dus, speciaal voor die training. Eerder drowsy door de hoge serotonine van de grote hoeveelheid carbs, maar dat was het ook niet.

Geeft niet hoor, kan ik verwachten met mijn grote waffel.
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

kut man. In ieder geval toch fijn dat je wel allrisk verzekerd was. Anders was het fietsen geblazen.

Moet zeggen dat het nog steeds ook een van de dingen is die mij weerhoudt van UD. Ik zit ook regelmatig veel op de weg en je bent gewoon niet altijd even scherp. Lager bloedsuiker en inderdaad juist die mega carb drowsiness kunnen dan net ff teveel zijn in het verkeer.
                                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X