Leuk dingetje hoor!
Nieuwe velgen
Collapse
X
-
Originally posted by levensgenieter View PostWat een lul.Mijn vooroordeel dat de schade je eigen schuld is is denk ik terecht.Zo niet , its a shame.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostEven kort updatje:R.I.P.
Dus weggedaan ?
Als steunbalken oke zijn, geen V in het dak zit en motorblok nog ok is, is eea goe te herstellen, zo te zien.Last edited by onderhandelen; 20-04-2011, 16:00.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by Kevster View PostWaarom denk je dat?
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je door een oud oma'tje van 130 bent aangereden met haar scootmobiel.
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostOmdat ik je wel zo"n roekeloos/schijt aan (bijna)iedereen op de weg hebt mannetje vind.Dat soort gedrag moet ik aan denken als ik je zo een beetje volg in je logs.Is niet negatief bedoelt maar denk dat je gewoon te hard hebt gereden.
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je door een oud oma'tje van 130 bent aangereden met haar scootmobiel.
Het was ook mijn schuld, ik reed bij een soort knooppunt bij ons in de stad waar meerdere stoplichten achter elkaar waren en miste er schijnbaar eentje. Ik reed niet harder dan 50km/u en rij verder al 5 jaar schade vrij. Ik ben echt geen gekke wegpiraat ook al zou je dat misschien verwachten. Maar goed, ik reed dus door rood en raakt iemand in de zijkant die van rechts kwam en groen had. De airbags gingen niet eens af. Ik was ook niet moe en ben ook niet in slaap gevallen ofzo ik was er gewoon met mijn gedachte niet bij.
Ik was naar de C1000 geweest zo'n 35km verderop om mijn 2-wekelijkse portie kwark in te slaan en was onderweg naar mijn powerworkout na 10 dagen strikte lowcarb dus ik kon al 2 dagen slecht in slaap komen omdat ik zo'n zin had in die training. Ik denk ook dat ik helemaal charged in de auto zat en me mentaal voor aan het bereiden was op mijn training zodat ik als gevolg misschien op het verkeerde stoplicht heb gekeken. Toen ik uit de auto stapte was ik er ook volledig van overtuigt dat ik groen had. Maar getuigen zeiden dat zij (die van rechts kwamen) wel degelijk groen hadden dus toen begon ik aan mezelf te twijfelen. Ik had ook 10 minuten van te voren een dubbele portie no-shotgun naar binnen geworpen dus je kan je voorstellen hoe ik daar stond te klappertanden van de adrenaline.
Verder geen gewonden gelukkig. Mijn auto is total loss omdat de chasisbalken helemaal verbogen waren en de andere auto is ook total loss omdat hij de hele zijkant gedeukt had. Gelukkig ben ik allrisk verzekerd en heb ik zo goed als alles terug gekregen. Weer een wijze les voor de toekomst.
Ik heb me nu voor zo lang een Punto mk2 gekocht.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostTering.Waarschijnlijk concentratie verlies door de lage carbs.Excuus voor de vooroordelen.
Geeft niet hoor, kan ik verwachten met mijn grote waffel.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
kut man. In ieder geval toch fijn dat je wel allrisk verzekerd was. Anders was het fietsen geblazen.
Moet zeggen dat het nog steeds ook een van de dingen is die mij weerhoudt van UD. Ik zit ook regelmatig veel op de weg en je bent gewoon niet altijd even scherp. Lager bloedsuiker en inderdaad juist die mega carb drowsiness kunnen dan net ff teveel zijn in het verkeer.Fear is the mind killer
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment