Jouw ochtendrituelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    goedkoop, nerd
    u mad brah?

Comment

• 6.10 Wekker; Douchen, (afdrogen) en tanden poetsen, aankleden (kleren leg ik altijd avond van te voren al klaar.)
      6.35 Aangekleed en wel ff shake brinta/havermout/bambix/whey klaarmaken en naar binnen werken met multivitamines en 1 sinaasappel of 2 kiwi's (meestal zet ik de tv aan om wat te teleteksten en hoor dan piet piraat op de achtergrond )
      6.45 Shaker omspoelen, eten voor die dag uit de koelkast pakken en in de tas duwen. (eten maak ik ook allemaal al klaar de day before.)
      6.50 Vrouwtje nog ff een kus geven (die dan net onder de douche staat, dus met beetje pech hemd zeiknat en gauw ander hemd aandoen) en dan in de auto naar het werk...

Valt me trouwens op dat er aardig wat mannen zijn die 's morgens niet douchen.

Comment

• 10:00 Alarm
        10:30 Shake met Brinta
        10:35 Terug in bed
        11:00 Wakker rukken
        11:50 Alarm
        12:00 Halve KG kip met rijst

Als ik erbij vertel dat ik ook nog eens echt in een grot woon...
        Ssssmoking

Comment

• 7 uur gaat de wekker, pissen, joggingbroek aan. ontbijtje van yoghurt met havermout en banaan, eten klaarmaken voor school, koffie drinken, terug naar boven om te douchen, tandenpoetsen, aankleden, gel in me haren, tas inpakken en dan om 8 uur de deur uit.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by WK81 View Post
            6.10 Wekker; Douchen, (afdrogen) en tanden poetsen, aankleden (kleren leg ik altijd avond van te voren al klaar.)
            6.35 Aangekleed en wel ff shake brinta/havermout/bambix/whey klaarmaken en naar binnen werken met multivitamines en 1 sinaasappel of 2 kiwi's (meestal zet ik de tv aan om wat te teleteksten en hoor dan piet piraat op de achtergrond )
            6.45 Shaker omspoelen, eten voor die dag uit de koelkast pakken en in de tas duwen. (eten maak ik ook allemaal al klaar de day before.)
            6.50 Vrouwtje nog ff een kus geven (die dan net onder de douche staat, dus met beetje pech hemd zeiknat en gauw ander hemd aandoen) en dan in de auto naar het werk...

Valt me trouwens op dat er aardig wat mannen zijn die 's morgens niet douchen.
            douche altijd in de avond voor dat ik ga slapen. Wil liever niet stinkend mijn bed in gaan en dat mijn bed stinkt you know what i mean
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
              douche altijd in de avond voor dat ik ga slapen. Wil liever niet stinkend mijn bed in gaan en dat mijn bed stinkt you know what i mean

Humor @ bruce + gameface
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                Daarom doe ik het 's morgens EN 's avonds...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X