Je leven veranderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik wilde van dat laagje vet rond mijn buik af.

Een jaar later: ik snack nooit meer, train 4 keer per week en denk meer na over mijn toekomst.

En dat terwijl ik voorheen een luie knul was, verzot op junkfood.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Ik wilde van dat laagje vet rond mijn buik af.

Een jaar later: ik snack nooit meer, train 4 keer per week en denk meer na over mijn toekomst.

En dat terwijl ik voorheen een luie knul was, verzot op junkfood.
      je kan best is junken/snacken daar is niks mis mee af toe iets eten wat je lekker vindt kan je namelijk op een bordje meegeven dat een voor de meeste mensen hier geen zak uitmaakt

Comment

ben 3 keer gestopt met roken en 3 keer mislukt XD
        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
          je kan best is junken/snacken daar is niks mis mee af toe iets eten wat je lekker vindt kan je namelijk op een bordje meegeven dat een voor de meeste mensen hier geen zak uitmaakt
          Haha, dat zal allemaal best, maar het zit tussen mijn oren dat die troep slecht voor je is.

Ik geniet gewoon van mijn broodjes pindakaas en bakje kwark met cashewnoten.

Comment

Ik heb alles zo'n beetje gelezen en bestudeert.
            En ik merkt dat je gewoon veel zelfdiscipline nodig hebt en de juiste motivatie.
            Maar hoe krijg je meer zelfdiscipline en motivatie en is het überhaupt aanteleren?

En beste leden die verandert zijn, was het het waard voor jou om jouw verandering des tijds te maken?

Comment

Originally posted by itsmylife View Post
              En ik merkt dat je gewoon veel zelfdiscipline nodig hebt en de juiste motivatie.
              Maar hoe krijg je meer zelfdiscipline en motivatie en is het überhaupt aanteleren?

En beste leden die verandert zijn, was het het waard voor jou om jouw verandering des tijds te maken?
              zelfdiscipline en motivatie zie ik zo. Ik heb voor mezelf bepaalde "latten neergelegd" en die ga ik bereiken kosten wat het kost, klaar, punt. Als je bijvoorbeeld te moe bent om naar de sportschool te gaan, jezelf alsnog dwingen om te gaan.

In plaats van 2 uur tv te kijken toch naar de sportschool gaan en je workout doen als dit in te passen is. Toch gaan hardlopen terwijl je moe bent of het koud buiten is. Dit alles zijn vragen geweest die in me zijn gekomen iets meer dan een half jaar geleden.

Ik sport nu momenteel, maak me huiswerk, ik eet, slaap, ik probeer me vader en moeder te helpen thuis en me kamer beetje netjes te houden. Af en toe wat relaxen in de vorm van filmpje kijken of heel soms uitgaan, zo zien mijn dagen eruit. Soms vind ik het wel zwaar, maar dan zeg ik altijd. "Jij wilt dit toch? Nou ga dan ......... door en stel je niet aan!"

Deze trainingsfrequentie ophogen van 4x per week met sporten naar 7 dagen per week is me zeker waard en ik zal dit blijven doorzetten, zolang me school er niet onder gaat lijden.
              "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by itsmylife View Post

Motivatie haal je uit de dingen die lukken, dus oftewel doelen die je jezelf stelt. Heel simpel wat ik vaak doe: schrijf op: ik ben goed in presenteren en wil minimaal een 7, terwijl ik bagger ben in presenteren.. als je jezelf voorhoudt dat je het kan gaat het makkelijker, als je je doel dan ook behaald voel je je beter.

Ik heb nog wat grotere doelen maar daar heb ik een uitdaging bij nodig ik zet daariets tegenover, kan heel stom klinken, wed om een krat bier met een maat dat het je lukt, als het mislukt moet jij er dokken.. of spreek iets af met je ouders.

Het belangrijkste is dat je je doelen voor ogen hebt, realistisch en gooi er een tijdsbestek tegenaan, bedenk hoe je dit kan bereiken en inpassen binnen je agenda.. en gewoon starten.. met vallen en opstaan haal je dan vanzelf meer voldoening uit je leven.. waardoor alles vanzelf makkelijker gaat.

Comment

Je moet structuur in je leven brengen optijd slapen en opstaan, op de juiste tijden eten en eten wat op je schema staat. Niets aantrekken van de anderen.

Vroeger bestede ik enorm veel tijd achter de pc en tv, misschien heb jij zo iets anders waar je veel tijd aan besteed en waar je als je het bekijkt weinig aan hebt. Probeer dit een tijdje minderen en je hebt enorm veel meer vrije tijd waar de kans in zit dat je al eens iets gaat doen voor school etc.

Je zou ook eens het boek Thinking big II van Skip La Cour kunnen lezen. Een boek zonder trainingschemas, voeding etc, maar gebaseerd op denkwijzen en levensstijl ....
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik was 26 en werkte met mijn mavo diploma al vijf jaar als barkeeper. Elke (en dan ook echte elke)dag feest, drank, drugs,roken en vrouwen, besloot toen mijn leven om te gooien doormiddel van gerichte doelen stellen.
                    Ben nu 34 heb mijn HBO twee kids, leuke baan, leuke relatie, eigen huis, eigen band, sport 2x in de week, zou zeggen alles is mogelijk als je maar wil en doorzet!!! (maar dat weet elke sporter hier ook)
                    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                      Je zou ook eens het boek Thinking big II van Skip La Cour kunnen lezen. Een boek zonder trainingschemas, voeding etc, maar gebaseerd op denkwijzen en levensstijl ....
                      Ga ik lezen

heb m ff attached voor de anderen
                      Attached Files
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                        Ga ik lezen

heb m ff attached voor de anderen
                        Super bedankt!
                        Ik begin er nu al aan

Comment

----

Originally posted by Nex- View Post
                          Zelfs als het je eerste prioriteit in je leven is, is het in sommige gevallen "bijna" onmogelijk. Ligt er maar net aan hoever je het hebt laten komen.

Dingen als volop met sport bezig zijn en alle toewijding hieraan besteden zie ik niet als je leven veranderen. Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.
                          misschien ga ik ff te diep en is niet persoonsgebonden maar geeft heel goed aan waar iemand zich bevind door het schrijven van zijn eigen tekst zoals meerdere stukken hier geschreven zijn zoals hierboven. bovenstaande is een strijd aan het leveren die je uiteindelijk gaat halen, er teveel mee bezig zijn zal je remmen in het verdere verloop het moment dat iemand wilt veranderen dan is het proces al begonnen dan moet je alleen nog wachten wanneer is de tijd.

Een verandering is helemaal niet noodzakelijk dit doen mensen om er beter van te worden want als het goed waarom zouden ze dan? een verandering van leven gebeurd omdat je niet tevreden bent met bepaalde dingen in je leven. zoals ook al gezegd ik word gepest enz.. veranderen kan je alleen zelf ga je voor iets of voor iemand veranderen ( ook al gezegd ) zul je het waarschijnlijk nooit halen want dan ben je teveel met andere bezig en hun mening want een mening geven daar is de mens het beste in.

Iedereen die een verandering doorstaat heeft hier vaak moeite mee als hij of zei er bewust van is want hoe meer je ermee bezig bent hoe banger je bent om te falen en zodoende vallen mensen weer terug in hun oude patroon, wat belangrijk is is dat zodra je merkt aan jezelf dat je WILT veranderen dan is je verandering al bezig dan moet je de rest op zijn beloop laten gaan want de verandering waar mensen over praten komt met de jaren.

onthou dat je dingen doet voor jezelf, probeer je niets van andere aan te trekken want vaak zijn mensen die over andere klagen de mensen die niet tevreden zijn met hunzelf en zodoende genoegen zoeken.

laat het hier ff bij... goeie topic en goed dat mensen hiermee aan het denken gezet word.

Comment

Nou ik ben er heel veel me bezig 24/7 om eerlijk te zijn, ik bedenkt steeds een theorie maar het werkelijke uitvoeren in de praktijk lukt me maar steeds niet niet. En ja ik WIL het maar het is toch vermoeiend om steeds terug te vallen naar het ouder vertrouwde ritme zeker na meerdere pogingen. Om eerlijk te zijn ben ik jaloers op de mensen van dit topic, dat die wel de zelfdiscipline hebben en motivatie. Alleen ik zit nu egt in de knoop ik weet even niet hoe ik mijn doelen kan bereiken. En mijn hoop is dat ik door dit topic toch mijn doel bereik! door te luisteren(lezen) naar de mensen die er ervaring me hebben en waar ik ongelofelijk veel respect voor heb!

Respect!
                            Last edited by itsmylife; 15-12-2010, 14:19. Reason: Respect!

Comment

Voor mij is het ook ongeveer zoals bij jou itsmylife.
                              Vind het moeilijk om me te motiveren om elke keer te gaan sporten.
                              Ik vraag me nu dus ook af of ik het wel voor mezelf aan het doen ben.
                              Ik ben vaak opstap aan het kijken naar types die een stuk "groter" als mij zijn. en dan wil ik dat ook bereiken.
                              maar volgens mij wel echt voor mezelf. maar door dit topic twijfel ik opeens.
                              ik heb het altijd moeilijk gevonden om een voedingsschema te volgen.
                              en doe dit nog steeds niet.
                              Elke avond denk ik weer morgen begin ik ermee, morgen ga ik naar de winkel en dan ga ik zilvervliesrijst en kipfilet halen en maak ik fatsoenlijk eten voor mezelf.
                              maar elke keer overdag heb ik dit helemaal niet en heb ik er geen zin in.
                              Dit is gewoon puur een zelfdiscipline probleem.
                              en ik kom er moeilijk uit.
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Voor mij is het nu gewoon puur routine geworden

ik train en eet automatisch volgens een schema

zonder teveel aan mijn doelen te denken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X