Drugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drugs

BORED.... dus maar een dom Vraagje... neemt er iemand van jullie ook andere drugs behalven anabooltjes?

ik zit nu al een maand ofzo aan de xtc het bevalt me prima ( iedere vrijdag en zaterdag avond ) nog meer mensen die party drugs nemen?
    beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Hehehe, terug en meteen weer "afwijkende" vragen..

Mijn antwoord is kort en simpel, nu niet en nooit niet. Ben 100% tegen drugs.
    Ik weet dat AS er door sommigen ook onder wordt gerekend en dat gebruik ik wel eens...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

alleen paar keer weed en hasj gebruikt dat was het. geen behoefte aan harddrugs
      I live to end the game

Comment

Heb nog nooit drugs gebruikt in mijn leven, nog zelfs geen joint gerookt, ben hier 100% tegen. Vindt de smoesjes dat sommige mensen gebruiken "vergeet ik mijn zorgen" maar bullshit.

grtz
        stil growing

Comment

gege. eerste maand bevalt je nog wel. na 3mnd. lust je bijna geen eten meer, omdat het kots neigingen geeft.
          dus ik zou er maar mee stoppen. eens in de 3mnd. is meer als genoeg
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Mei. 11 2004,00:21)]gege. eerste maand bevalt je nog wel. na 3mnd. lust je bijna geen eten meer, omdat het kots neigingen geeft.
            dus ik zou er maar mee stoppen. eens in de 3mnd. is meer als genoeg
            dus jij bent ook aan de drugs?

ik heb ongeveer alles wel eens geprobeerd wat met drugs te maken heeft op bruin na dan.

heel af en toe pak ik wel eens een party(niet tijdens mn kuur)en dan wil ik wel eens gek doen maar dat is maar een paar keer per jaar.

vind dat je het wel een beetje overdrijft door elke vrijdag en zaterdag uit je dak te gaan,kerel!

je zal namelijk steeds meer nodig hebben om het hetzelfde effect te bereiken.

1 keer in de 2 maanden kan geen kwaad maar het is geen snoepgoed dus pas goed op jezelf,rodg

greetz

Comment

inderdaad, de 1e paar maanden gaat het nog wel, maar dan word het echt erg. Ik kon na 2 a 3 maanden moeilijk mijn eigen telefoonnummer herinneren !! en geen eetlust.

het is geen uitvlucht dus ik zou er gewoon mee kappen, paar keer per jaar is leuk, maar vaker is het echt slecht voor je..

Comment

Ben ook tegen drugs. Heb vroeger regelmatig weed gerookt, om mee te doen. terwijl iedereen stoned was en plezier had, was ik ofwel mottig ofwel voelde ik (bijna) niets.
                Had er geen plezier aan...
                Heb 1 keer tabletje geslikt en dat was wel razen. Maar ik verlies niet graag de controle over mezelf. daarmee: geen drugs voor mij
                Ook geen alcohol (is eigelijk ook een drug) of toch zelden. En ja de sigaretten daar probeer ik af te blijven...
                De laatste 2 zie ik wel niet echt als drugs, zoals de meeste onder jullie waarschijnlijk maar ze zijn het wel.

greetzzz
                The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

@ mr c ehm daarom is dit toch ook off topic rigth?
                  dan zal ik zo wel ffies iets ON TOPIC posten kijken wat jullie daar van vinden

Over de gevaren die zijn me bekend heb dur vanalles overgelezen en maten van mn hebbe de zelfde ervaring

oja snipke je vind ut bullshit... eigelijk moet ik dan zeggen eerst een keer proberen, want zo dacht ik ook totdat ik ut eerste pilletje innam.

anyways Laturs
                  beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

Drugs is voor losers , en reken as daar niet bij , as zijn medicamenten , medicamenten in het engels is drugs , maar ik vind dat geen drugs zoals pillen , speed , coke , heroine enz...

Als je een mooi lichaam wil opbouwen en het een aantal jaren wil bijhouden moet je echt van die rotzooi blijven.

Comment

Ik ben ook tegen drugs, daar komt nou echt alleen maar ellende van. verder rook ik niet meer gelukkig want dat is ook een vervelende verslaving.
                      en ik vind absoluut Fitness Bodybuilding of welke tak van sport niet in combinatie gaan met welke vorm van drugs.
                      maar net zoals sammy zegt exceptioneel AS.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (SammyV @ Mei. 11 2004,14:05)]Drugs is voor losers , en reken as daar niet bij , as zijn medicamenten.
                        dat is een mooi staaltje van in je eigen straatje lullen,sammy.

er zijn namelijk zat mensen die a.s voor losers vinden dus dit word een eindeloze disussie.

ik ben iemand die mensen in hun waarde wil laten dus ik zal niet oordelen over wat andere mensen doen tenzij ze er een zootje van maken.

er zijn onnoemelijk veel mensen te vinden die gewoon voor de lol wel eens een pilletje slikken of wat anders doen en dat is iets voor alle lagen van de bevolking.

van advocaten tot captains of industy,je kan het zo gek niet bedenken en ik geloof niet dat dat nou losers zijn,of wel?

kortom,eerst weten waar je het over hebt en dan pas oordelen want je bent zelf geen haar beter dan die mensen,als je jezelf wel volspuit met 'drugs' ook al zijn dat zogenaamd 'medicamenten' !

greetz

Comment

offtopic: ik zie nou pas je naam: mr testo geweldig
                          I live to end the game

Comment

Geen drugs voor mij!!! Nooit gedaan maar zou wel een x paddo´s willen proberen! Die andere shit die trekt mij niet!!! En zal het ook nooit gebruiken!!! Ik vind het namelijk zo tegenstrijdig, heel de week keihard trainen met veel bloed, zweet en tranen maar dan in het weekend wel lekker alles weer afbreken!!!
                            Mr. HOLLAND 2006 NAC
                            Mr. HOLLAND 2007 NAC
                            3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bigbardie @ Mei. 11 2004,15:00)]Geen drugs voor mij!!! Nooit gedaan maar zou wel een x paddo´s willen proberen! Die andere shit die trekt mij niet!!! En zal het ook nooit gebruiken!!! Ik vind het namelijk zo tegenstrijdig, heel de week keihard trainen met veel bloed, zweet en tranen maar dan in het weekend wel lekker alles weer afbreken!!!    
                              iedereen weekend , of welke vorm van verslaving is niet goed.
                              maar om nou te zeggen dat iemand die enkele keren per jaar iets gebruikt fout is, dat vind ik overdreven.

Probleem is wel dat veel mensen het niet bij een paar keer per jaar kunnen laten en dus verslaafd raken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X