Stel je eens voor dat.....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk zelf ook dat je net zo goed een grote onbekende jongen er neer kunt zetten dan een bekende.

Maar toch zien we in de reklame wereld dat ze vaak een bekend gezicht willen hebben samen met hun product. dit doen ze niet (neem ik aan) als het niets op zou leveren?!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Adonis @ Mei. 18 2004,20:54)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 18 2004,20:51)]Ik denk dat het beter verkoopt met een bekende kop erbij. Jongens die net beginnen gaan er zeker voor. Gasten die al wat langer trainen zeker niet.

Greets...
      maar jongens die net beginnen kennen edje echt neit denk ik hoor. sommige kennen ronny, flex, etc. etc. niet eens. Kan je net zo goed een grote amateur erop gooien
      Mee eens zolang het maar een grote jongen is.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tuurlijk verkoopt het beter.
        kijk naar die tele tv shop zooi. voor je buikspieren. daar zetten ze kerels op waar wij van dromen. (om zo eruit te zien, jammer arie, geen inkopper)
        en iedereen kooptem in de veronderstelling zo'n buik te krijgen. het psychologische eraan werkt heus wel. een magere zool erop werkt echt niet stimulerend.
        daarentegen weten wij inmiddels beter, maar wij vertegenwoordigen nog niet 1% van de bevolking.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bruce @ Mei. 20 2004,01:31)]tuurlijk verkoopt het beter.
          kijk naar die tele tv shop zooi. voor je buikspieren. daar zetten ze kerels op waar wij van dromen. (om zo eruit te zien, jammer arie, geen inkopper)
          en iedereen kooptem in de veronderstelling zo'n buik te krijgen. het psychologische eraan werkt heus wel. een magere zool erop werkt echt niet stimulerend.
          daarentegen weten wij inmiddels beter, maar wij vertegenwoordigen nog niet 1% van de bevolking.  
          hahaha, wijze woorden van ome bruce

(ik kan niet slapen ja )

Comment

Jezus jack zo vroeg al op voor dauwtrappen

ja inderdaad bruce wijze woorden.
            ben er wel mee eens maar als jij een campagne zou moeten opzetten zou je dan kiezen voor een groot iemand of een bekend groot iemand?

Comment

Tja het psychologisch effect van een die "mooie Mannen" werkt voor veel mensen. zeker voor de dames die voor 80% van verkoop van telsell verandwoordelijk zijn  (ik studeer marketingtechnische psychologie, vandaar) en het werkt!!! en wat maakt ´t uit. je klaagt toch ook niet over de Albert Hein die de lucht van de vers gebakken broden door de airco van de winkel gooit, zodat mensen 33% meer brood kopen...

Kijk wij weten beter omdat we weten hoeveel moeite het kost om die abs zo mooi in shape te krijgen. en tevens wat je er bij moet gebruiken (en laten) om zo mooi droog te worden   en ed van amsterdam z´n kop veranderd die wetenschap niet.... Toch???

Maar ey dat is handel...... en daar zijn wij hollanders al eeuwen beren(groot) goed in  

En het stomme is dat de meeste weten dat ze bedot worden, maar de wens naar een ideaal lichaam is zo groot dat ze er toch voor gaan...

Maar goed geeft mij maar lekker Testo   want ik trap niet in die shit op de tv, en m´n brood haal ik gewoon bij de bakker!!!

gr. WLM
              Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X