Bodynet meeting België

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Neen.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Gent is erg ver. Ik zou best bereid zijn om een uurtje / 75min te reizen.
      Den haag/Rotterdam/dordrecht of in die omgeving zou ik natuurlijk wel komen. Eventueel ook nog breda/tilburg als het er naar uitziet dat er veel mensen komen, en het een gezellige dag lijkt te worden.

Qua training: Squat, deadlift, bankdrukken. daarna wat assists voor rug/schouders/benen/borst/biceps/triceps doen. als ik al 7-10 euro betaal om ergens 1x te mogen trainen, dan ook goed

tot nu toe was bij elke meet waar ik was Trainen, en dan ging iedereen naar huis (laatste keer heb ik met fallus nog gegeten in een turkse grillroom, maar de anderen gingen direct naar huis). Ik zou het zeker leuk vinden, als we een paar uurtjes gingen trainen, en dan ergens wat gaan eten/drinken met zijn allen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Joepii

Comment

Het is moeilijk om een locatie te vinden die zowel voor de NL kant als de BE kant makkelijk te bereiken is.. Eventueel moeten we het dan toch ergens in nederland houden, ik ben wel bereid om een tijdje te reizen..
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            tot nu toe was bij elke meet waar ik was Trainen, en dan ging iedereen naar huis (laatste keer heb ik met fallus nog gegeten in een turkse grillroom, maar de anderen gingen direct naar huis). Ik zou het zeker leuk vinden, als we een paar uurtjes gingen trainen, en dan ergens wat gaan eten/drinken met zijn allen.
            Herinner ook een keer in rotterdam trainen met 4-5 man. Daarna in de avond wokken waar we toen met 8-9en waren. Trainen in r'dam en daarna naar de mac. trainen in nijmegen en wat zitten ouwehoeren. ronddwalen in utrecht en eten. Trainen in dord en toen meteen naar huis. 2x Trainen in tilburg en daarna meteen naar huis.

Dat is zo'n beetje wat er dusver altijd gedaan is.

Comment

ik denk dat je het iedee gewoon moet volhouden en miss kennen mensen met elkaar meerijden ofso

Comment

Gent zou ik echt te ver vinden, maar andere locaties wellicht niet.
                Het idee op zich is wel leuk. Maar is iedereen dan welkom?
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

300 km zegt genoeg hehe
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Gleke stelt net dat het misschien ook in Nederland te houden zou zijn, dus dan valt het bezwaar van die afstand weg.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Er zijn sowieso wel meer NL'ers actief dan BE denk ik.. Om het voor de belgen dan toch nog enigszinds haalbaar te maken zou het toch wel ergens rond de grensstreek moeten zijn.
                      Daarom dacht ik in de eerste instantie aan antwerpen, maar een stad in Nederland kan net zo goed.
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

kom allemaal naar amsterdam dan?? Dat is toch de place to be?

Comment

Amsterdam is haalbaar heb daar de vriend van mijn moeder wonen dus

Comment

Rotterdam is dichterbij belgie en het is makkelijk bereikbaar voor de mensen die als verst in groningen wonen. 1 trein.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              Rotterdam is dichterbij belgie en het is makkelijk bereikbaar voor de mensen die als verst in groningen wonen. 1 trein.
                              er is een intercity trein van groningen naar amsterdam..

Comment

was niet mijn punt, ging mij meer om de mede belgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X