Geldddd!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevster View Post
    Ik zoek nog een spotter, iemand die dagelijks mijn kip/koolvis/pangasius/groente/shakes/pannekoeken/pastasalade komt klaarmaken, iemand die mijn rug masseert na een zware training, iemand die mijn auto poetst, de afwas doet, dagelijks hete wijven voor me roggelt, de was doet en strijkt, mij naar sportschool brengt (achterop de fiets dan maar), is dat niets voor jou? Je mag wel bij mij mee eten.

Nee, effe zonder gein. Heb je een zolder/kelder?
    helaas niet. Maar dat bovenstaande is prima. 100 Euro per dag?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Leger?
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

En weer zo dun als haar worden? Thanks, but no thanks
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Dude je bent 22; ga studeren of zoek gewoon een baan bij een uitzendbureau...
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Als je goed had gelezen doe ik beide al

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
              Als je goed had gelezen doe ik beide al
              Kun je niet even tijdelijk rond komen van je IB en tegelijk iets zoeken wat ook in het verlengde van je studie is?
              Squat 5 x 147.5
              Bench 5 x 122.5
              Deadlift 5 x 180

Comment

Ah je woont in Amstelveen, ga je toch gewoon op de Bloemenveiling werken.
                ☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
                Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".

Comment

callcenter werk. 12 eetjes per uur. Is wel geestdodend, maar voor 2/3 maanden voordat je iets nieuws hebt is het prima te doen.
                  Failure is your friend

Comment

Ik moet ook nog steeds werk vinden in Dijon, ik snap nu wel waarom ze hier altijd staken in Frankrijk. Je moet wat als je de hele tijd thuis zit!

Comment

Als je geen werk kan vinden ben je of gewoon lui of je stelt te veel eisen. Andere optie is dat je gehandicapt bent of gewoon helemaal niks kan.

Ik vind het alleen spijtig voor mensen van 50+ die wel willen, maar niks kunnen krijgen.

Als je onder de 40 bent, gezond en fit, is er altijd wel ergens iets. Je moet er alleen wat voor over hebben (werktijden, reistijd etc).
                      Squat 5 x 147.5
                      Bench 5 x 122.5
                      Deadlift 5 x 180

Comment

En al werk gevonden?
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Hier in Nederland geldt het ne-bis-in-idem. Dat wil dus zeggen
                          dat je niet twee keer voor hetzelfde strafbaar feit vervolgd kan worden.

In hoger beroep gaan?
                          Bone is for the dog, meat for the man.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                            En al werk gevonden?
                            Ben er mee bezig, heb al wat mooie aanknopingspunten

Originally posted by Meth View Post

In hoger beroep gaan?
                            Ja ik weet het, ik doe zelf ook rechten. Helaas is de cursus bij het cbr geen punitieve sanctie (volgens mij) en ook niet strafrechtelijk geregeld. Vandaar dat een boete dus wel kan naast deze verplichte cursus want het ne bis in idem beginsel geld alleen in het strafrecht.

Daarnaast kan ik nog niet in Hoger beroep, want ik heb tot nu toe slechts bezwaar gemaakt + een voorlopige voorziening aangevraagd, dus ik zou eerst in beroep moeten gaan.

Comment

Originally posted by Meth View Post

In hoger beroep gaan?

Dan moet je dat de rechterlijke macht ook maar eens vertellen...het gebeurt hier dus ook vaker dan je denkt.

Leo ben je al in bezwaar gegaan?
                              Als jou nooit iets is betekend dan is dat jou niet zomaar aan te rekenen. Als je wel wist van die cursus dan heb je het te slikken, maar is jou dat nooit aangezegd of betekend dan kan je in bezwaar en je rijbewijs terugvorderen.

Je kan als ze negatief reageren bij de NL ombudsman je klacht neerleggen die het dan onderzoekt, vaak luisteren ze daar wel naar(mits je gelijk hebt dan he)
                              Als je een brief schrijft moet je duidelijk aangeven dat je een inhoudelijke reactie wenst(beroepwaardig), daartegen kan je dan eventueel in bezwaar bij een hogere ambtenaar of dienst.

succes.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik heb al bezwaar gemaakt en een voorlopige voorziening aangevraagd inderdaad. Verder is de brief waarin de melding voor de cursus stond, aangetekend aangeboden op het adres waar ik wel ingeschreven stond, maar net 2 weken weg was. Deze brief is dus ook onaangetekend teruggestuurd naar het CBR en dit hebben ze bevestigd.

Echter, ben ik wel verantwoordelijk voor de post die naar het adres is verstuurd wat bekend is bij de gemeente, dus maakt het blijkbaar niet zoveel uit of ik het wel of niet heb gezien. For the record: ik had dus totaal geen weet van de cursus.

Verder maakt het niet uit wanneer ik die cursus doe, ik moet hem gewoon doen, of laten verjaren en dat kan pas vanaf oktober.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X