Originally posted by Kevster
View Post
Geldddd!!!!!
Collapse
X
-
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
-
En weer zo dun als haar worden? Thanks, but no thanks22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Als je geen werk kan vinden ben je of gewoon lui of je stelt te veel eisen. Andere optie is dat je gehandicapt bent of gewoon helemaal niks kan.
Ik vind het alleen spijtig voor mensen van 50+ die wel willen, maar niks kunnen krijgen.
Als je onder de 40 bent, gezond en fit, is er altijd wel ergens iets. Je moet er alleen wat voor over hebben (werktijden, reistijd etc).Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostEn al werk gevonden?
Originally posted by Meth View PostHier in Nederland geldt het ne-bis-in-idem. Dat wil dus zeggen
dat je niet twee keer voor hetzelfde strafbaar feit vervolgd kan worden.
In hoger beroep gaan?
Daarnaast kan ik nog niet in Hoger beroep, want ik heb tot nu toe slechts bezwaar gemaakt + een voorlopige voorziening aangevraagd, dus ik zou eerst in beroep moeten gaan.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Meth View PostHier in Nederland geldt het ne-bis-in-idem. Dat wil dus zeggen
dat je niet twee keer voor hetzelfde strafbaar feit vervolgd kan worden.
In hoger beroep gaan?
Dan moet je dat de rechterlijke macht ook maar eens vertellen...het gebeurt hier dus ook vaker dan je denkt.
Leo ben je al in bezwaar gegaan?
Als jou nooit iets is betekend dan is dat jou niet zomaar aan te rekenen. Als je wel wist van die cursus dan heb je het te slikken, maar is jou dat nooit aangezegd of betekend dan kan je in bezwaar en je rijbewijs terugvorderen.
Je kan als ze negatief reageren bij de NL ombudsman je klacht neerleggen die het dan onderzoekt, vaak luisteren ze daar wel naar(mits je gelijk hebt dan he)
Als je een brief schrijft moet je duidelijk aangeven dat je een inhoudelijke reactie wenst(beroepwaardig), daartegen kan je dan eventueel in bezwaar bij een hogere ambtenaar of dienst.
succes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ik heb al bezwaar gemaakt en een voorlopige voorziening aangevraagd inderdaad. Verder is de brief waarin de melding voor de cursus stond, aangetekend aangeboden op het adres waar ik wel ingeschreven stond, maar net 2 weken weg was. Deze brief is dus ook onaangetekend teruggestuurd naar het CBR en dit hebben ze bevestigd.
Echter, ben ik wel verantwoordelijk voor de post die naar het adres is verstuurd wat bekend is bij de gemeente, dus maakt het blijkbaar niet zoveel uit of ik het wel of niet heb gezien. For the record: ik had dus totaal geen weet van de cursus.
Verder maakt het niet uit wanneer ik die cursus doe, ik moet hem gewoon doen, of laten verjaren en dat kan pas vanaf oktober.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment