Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is niet helemaal waar ken er zeker een paar die er niet aan beginnen omdat ze weten dat ze anders er niet vanaf kunnen blijven.
Dan zijn ze zeker niet heel erg zwak.
Maar goed, persoonlijk heb ik er niets mee, ik vind het rotzooi.
En ja, ik heb er heus weleens mee te maken gehad, maar het kon me niet bekoren, integendeel.
maar ieder zijn ding.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Maar goed, persoonlijk heb ik er niets mee, ik vind het rotzooi.
En ja, ik heb er heus weleens mee te maken gehad, maar het kon me niet bekoren, integendeel.
maar ieder zijn ding.
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ik zal eens wat bijdragen, bemerk toch een drempel bij velen. Heb gebruikt:
XTC: Heerlijk spul. Hard gaan, op lucht lopen, love-feeling, etc. Dagen erna nergens last van.
MDMA kristallen: Fijn spul, maar niet op een feestje. Love-feeling, maar lui als wat. Ik zit liever dan ik sta, en lig liever dan dat ik zit. Dagen erna nergens last van.
Cocaïne: Lekker het mannetje voelen, innerlijk rustig, van buiten druk, krijg er wel de diepgang van een surfplank van, dus een echt gesprek zit er vaak niet meer in. Hoor dan het liefst mezelf praten, en in de tijd dat iemand anders praat, bedenk ik vooral wat ik erna ga zeggen. Luisteren is saai. Dag erna gaar.
4FMP: Wisselvallig. Orale consumptie is fijn voor een uur of twee (ex. het uur dat het duurt voor het werkt), hard gaan, beetje feel-good, daarna een bizarre crash, 's avonds koppijn. Snuiven gaat beter (minder crash, werkt sneller), maar is echt een kutgevoel, en niet geheel voorspelbaar. Merkte er soms niks van, en soms wel. Dagen erna bij geen van beide manieren een dip/kater.
Alcohol: Dient weinig extra uitleg. Geen boeiende drug (imo).
Nicotine: Altijd lekker.
GHB: Maar één keer gedaan, te weinig ervaring om echt wat zinnigs te melden. Ontspannen gevoel, dag erna wat gaar. Smerig, dat wel.
Wiet: Verschrikkelijke gore bende. Eens en nooit meer.
Hasj: Zie wiet.
Binnenkort een keer speed testen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Heb je al eens gehad waarschijnlijk, zorgt o.a. voor het verschil tussen xtc pillen en mdma kristal. Bijv in die blauwe hartjes patch van vorige zomer was ook veel speed gevonden.
Verder eens met je lijstje, behalve dat cannabis wel ontspannend kan zijn.
XTC: Op festivals of grote feestjes geeft het net altijd dat beetje extra. Heerlijk love gevoel, geluid klinkt mooier, energie en zin om los te gaan.
GHB: los gevoel zoals bij alcohol, euforisch en niet te vergeten botergeil. Nadeel: Vind het een heerlijk spulletje, alleen je kan al te snel te veel nemen waardoor je in slaap valt.
Speed: alleen in combinatie met XTC gehad, vetste feestje ooit gehad. Kon er de hele nacht keihard op doorgaan. Nadeel: na uitwerking kramp in kuiten, 2 dagen niet kunnen slapen.
Paddo's: Hele trip naar een natuurzender zitten kijken, waar alles in vervormde en veranderde. Leuk voor een keer, maar verder niks voor mij.
XTC: Op festivals of grote feestjes geeft het net altijd dat beetje extra. Heerlijk love gevoel, geluid klinkt mooier, energie en zin om los te gaan.
GHB: los gevoel zoals bij alcohol, euforisch en niet te vergeten botergeil. Nadeel: Vind het een heerlijk spulletje, alleen je kan al te snel te veel nemen waardoor je in slaap valt.
Speed: alleen in combinatie met XTC gehad, vetste feestje ooit gehad. Kon er de hele nacht keihard op doorgaan. Nadeel: na uitwerking kramp in kuiten, 2 dagen niet kunnen slapen.
Paddo's: Hele trip naar een natuurzender zitten kijken, waar alles in vervormde en veranderde. Leuk voor een keer, maar verder niks voor mij.
GHB: In slaap "vallen" ja... Helaas zelf meegemaakt dat het altijd handige doseerspuitje thuis was blijven liggen en ik dacht dat ik het zo wel kon schatten. Helaas kwam ik bij in het ZH. Nu kan ik er wel om lachen, mijn vriendin toen zeker niet, aangezien ik op 't kritiekste punt maar 4 ademhalingen per minuut had :-( Het spuitje vergeet ik dus ook NOOIT meer...
Voor de rest, op een feestje met een beetje X aangevuld met een puntje M, GE-WEL-DIG! Overigens ook wel eens lekker gewoon thuis, met wat "freunden/freundinnen"
Hoor dan het liefst mezelf praten, en in de tijd dat iemand anders praat, bedenk ik vooral wat ik erna ga zeggen. Luisteren is saai.
Haha, komt me bekend voor! Zeker met alcohol erbij. Ik moet zeggen dat ik het wel een prima drug vind, maar niet als je het met alleen maar mensen tegelijk neemt. Het beste is op een feest en dan met wat maten. Heerlijk om tegen wildvreemde mensen te spammen
Heb je al eens gehad waarschijnlijk, zorgt o.a. voor het verschil tussen xtc pillen en mdma kristal. Bijv in die blauwe hartjes patch van vorige zomer was ook veel speed gevonden.
Verder eens met je lijstje, behalve dat cannabis wel ontspannend kan zijn.
Zit vaak speed bij inderdaad, maar had het over stand-alone.
@ Silk
Maf is dat he, opeens is wat de rest zegt gewoon niet boeiend: "wat ik zeg is waar, en wat de rest zegt is onzin". Verder spam ik veel meer tegen vreemden aan op xtc, je maakt zó ongelofelijk makkelijk contact met anderen. Heerlijk.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment