sociaal probleem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kriekjan View Post
    gaat de hele dag al zo....zal wel door de zon komen,
    zonnesteek heet dat geloof ik?
    Zal wel straattaal zijn of een ander tijdelijk modeverschijnsel. Je weet zelluf....
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by kriekjan View Post
      geweldig dit, had nooit verwacht dat zo'n forum zoveel lol is
      Komt omdat je hersens nodig hebt om gevatte opmerkingen te plaatsen. Hele dag onzin posten zoals jij kan iedereen.

Comment

Originally posted by trayn View Post
        nooit excuses aanbieden, dat toont zwakte, daar houden meisjes niet zo van, (ik heb de natuur wetten niet geschreven, dus .....) als zij jou lastig ligt te vallen met onzin berichten dan is t teken dat zij jou leuk vindt, jij was gewoon haar bullshit aan t callen, voor zover als ik t zie, (ik zou t wel anders hebben verwoord, maar t principe blijft overeind), als je t nu gewoon beetje afstandelijk en koeltjes houdt, dan komt ze vanzelf met de oplossing voor t probleem en waarschijnlijk veronderschuldigt zij haar zelf voor haar gedrag, als je het in theorie wilt: jij hebt haar waarde verlaagt en zij wil nu kost wat kost haar waarde weer tot jou niveau brengen, dus als jij jezelf gaat verontschuldigen, dan heb jij eerst haar waarde verlaagt en vervolgens verlaag jij jouw eigen waarden om tot haar niveau te komen, en dit helpt voor niemand, om het recht te trekken (als jij het wilt) moet je haar goed gedrag belonen met respect en haar bullshit blijven callen, grts
        Jezus, onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
        Heb je soms een eigen wereldje gemaakt van je eigen vertekende beeld?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Komt omdat je hersens nodig hebt om gevatte opmerkingen te plaatsen. Hele dag onzin posten zoals jij kan iedereen.
          is dit topic wel de juiste plek,
          wat verwacht je dan? als je zo'n topic onderwerp opent?
          bodynet en iemand uitschelden, ik zie het verband niet...boos stiertje

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Jezus, onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
            Heb je soms een eigen wereldje gemaakt van je eigen vertekende beeld?
            Dit is waarschijnlijk hoe de wereld werkt in de fantasiewereld van een puber. Ik val nog steeds op intellect, goed fatsoen en respect. En dan bedoel ik niet restecp maar echt respect voor vrouwen. Er leven helaas nog steeds kerels op deze aardkloot die denken met "hey, ssssschatje" alle dames aan hun voeten te krijgen

Comment

@ trayn: kan je post niet helemaal volgen, maar zou zo op m'n knieën vallen en m'n excuses aanbieden als dat het gezeik zou stoppen, als het vriendje er niet bij betrokken was ...
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                @ trayn: kan je post niet helemaal volgen, maar zou zo op m'n knieën vallen en m'n excuses aanbieden als dat het gezeik zou stoppen, als het vriendje er niet bij betrokken was ...
                Misschien helpt het om de situatie eens uit te leggen aan allebei. Dat kan ook in een mail, als je je moeilijk kunt uiten. Dan kun je er nog eens even over nadenken wat je wilt zeggen.
                Een meisje hoer noemen is onder geen enkele omstandigheid acceptabel, je dient je wel echt persoonlijk te verontschuldigen voor je vreemde gevoel voor humor. Fysiek geweld is natuurlijk geen optie, als haar vriendje verhaal komt halen is het gewoon zaak dat je je excuses aanbiedt. Gaat hem op z'n bek slaan ook maar enige verbetering geven?

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                  Dit is waarschijnlijk hoe de wereld werkt in de fantasiewereld van een puber. Ik val nog steeds op intellect, goed fatsoen en respect. En dan bedoel ik niet restecp maar echt respect voor vrouwen. Er leven helaas nog steeds kerels op deze aardkloot die denken met "hey, ssssschatje" alle dames aan hun voeten te krijgen
                  Of het is gewoon een troll, aangezien het zijn 1e post is.

Comment

Is makkelijk zeggen, als je het toch niet hoef te doen.

Comment

Lijkt wel een script voor de 'new kids' dit verhaal.
                      Sta versteld van de stupiditeit.

Roelihno! newsflash; behalve dat je verbaal niet zo sterk bent, ben je intellectueel helemaal slap en lichamelijk gemiddeld ontwikkeld. Dit brengt je totaalscore op - Total Douchebag
                      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post

Roelihno! newsflash; behalve dat je verbaal niet zo sterk bent, ben je intellectueel helemaal slap en lichamelijk gemiddeld ontwikkeld. Dit brengt je totaalscore op - Total Douchebag

Helemaal mee eens, ik vind hem altijd (bijna) zielig.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

vanwaar de persoonlijke aanval brah?
                          als je het beneden je niveau vindt, kan je ook niet reageren
                          heb trouwens een verbaal IQ van 129
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

vanwaar de persoonlijke aanval brah?
                            als je het beneden je niveau vindt, kan je ook niet reageren
                            heb trouwens een verbaal IQ van 129
                            Just handing you a mirror.
                            Als je echt te stom bent om te zien dat je je als een cunt gedraagt ben je me brah niet. Zo niet, herstel wat je stuk hebt gemaakt en stuur in de toekomst wat meer Kcal naar die grijze brei boven je traps.

En aan al die zelfbenoemde Hitch's hier; Jullie lezen te veel internet en te weinig vrouwen.
                            Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                              En aan al die zelfbenoemde Hitch's hier; Jullie lezen te veel internet en te weinig vrouwen.
                              Amen to that.
                              Last edited by Dr Rude; 25-04-2011, 16:54.
                              RAW: 155 - 155 - 220
                              EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Maak er een boksmatch van, goed voor de spierballen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X