luuv iggie
sociaal probleem
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Whahahaha, dit is prachtig! Maar goed, geen zin om me in de discussie te verdiepen. Het enige wat ik wil zeggen is dat Southpark vaak politiek of maatschappelijke problemen als onderwerp neemt. Het wordt heel overdreven neergezet, maar dat maakt het juist leuk!
Ah, nu kan ik het toch niet laten: wat is het prachtig om hier nu al een generatiekloof te zien tussen mensen die helemaal niet zoveel jaren verschillen! En aan alle mensen die zogenaamd aan dat stomme ABN willen vasthouden: taal is evolutie, denk je dat het ANB altijd hetzelfde is gebleven? Los van dit topic wil ik daarover alleen even kwijt dat mensen die andere bekritiseren op hun manier van verwoorden wat ze denken, ga aub je moeder pesten (nu krijg ik alleen een acuut schuldgevoel dat iemands moeder net is overleden, voor diegenen, lees over mijn laatste woorden heen).
Comment
-
Er is een verschil tussen het gebruik van woorden in een zekere context, en je uiten als een geblinddoekte dyslect op een azerty-toetsenbord. Het leest gewoon voor de rest van de gebruikers kut, en het staat sullig.
Als je echt dyslectisch bent, akkoord. Heb alleen het idee dat Bodynet significant meer dyslecten telt dan zou moeten, als we even wat landelijke gemiddelden erbij pakken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by roelinho View Postzwijg hoer
O, daar zat ik al langer op te wachten.
Respect dat je het nog zo lang netjes tegen mij kon houden.
Laat ik me niet tot jouw niveau verlagen en terug gaan schelden, want die energie ben jij al helemaal niet waard.
Ik heb zelden iemand via internet zó geminacht als ik jou doe."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
Originally posted by Beaudien View PostIs dat dan overal een excuus voor? Dan ken ik die aandoening niet genoeg.
En het is zeer zwakjes om achter je toetsenbordje mensen voor van alles uit te maken.
Want doet hij het in real life dan gaat meneer op een forum lopen janken omdat hij niet meer weet wat hij moet doen. Vooral als een derde partij zich er mee gaat bemoeien, dan schijt hij in z'n broek.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIs dat dan overal een excuus voor? Dan ken ik die aandoening niet genoeg.
Ik sta wat dat betreft nog steeds 100% achter mijn eerste post op pagina 2. Schijt aan al die lafaard en mietjes die zichzelf een vent durven te noemen tegenwoordig.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postzeg ik dat dan?
ik weet wel dat bij die aandoening mensen nogal klote opmerkingen kunnen maken en het zelf niet doorhebben.
Dit is echt complete bullshit man!
Als meneer het niet eens door heeft, hoe kan hij dan in vredesnaam op een forum gaan lopen uitleggen dat hij iets verkeerd gedaan heeft?
En vervolgens doet hij het nog een paar keer.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostEr is een verschil tussen het gebruik van woorden in een zekere context, en je uiten als een geblinddoekte dyslect op een azerty-toetsenbord. Het leest gewoon voor de rest van de gebruikers kut, en het staat sullig.
Als je echt dyslectisch bent, akkoord. Heb alleen het idee dat Bodynet significant meer dyslecten telt dan zou moeten, als we even wat landelijke gemiddelden erbij pakken.
bol.com | Taal is zeg maar echt mijn ding, Paulien Cornelisse | Nederlandse boeken...
Wat Vodynet en sydlecten betreft, daar heb je gelijk in
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostTegenwoordig heeft iedereen wel iets. Je moet met iedereen rekening houden en oh wee als je op hun tere zieltjes trapt..
Ik wil best begripvol zijn, maar voor sommige mensen kan ik het niet opbrengen.
Ik geloof er echt geen woord van dat het gedrag van die Roelinho daaronder valt.
Hij zal best wat mankeren (zoveel is mij al heel lang duidelijk) maar er zijn meer mensen op dit forum die Asperger hebben en die gedragen zich ook niet zo onbeschoft. Bovendien laten de mensen met Asperger die ik ken zich vaak van een heel opvallende kant zien, want Asperger kent ook heel veel goede kanten namelijk. Ook zijn ze vaak opvallend eerlijk en intelligent. I rest my case."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment