hoe versier jij de dames topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 'Hé meid wat heb jij een mooie glimlach, wil je mijne zien?' Vervolgens show ik mijn tattoo van een smiley op mijn bil Brengt altijd een lach, daarna lopen ze weg
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• je moet alfa zijn.. meer niet
      voor de wanhopigen is er nog altijd pua
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Bolder View Post
        Klinkt nogal saai/omslachtig voor op een feestje om met die luide muziek een echte conversatie te voeren, lukt mij meestal niet... wordt dan zo'n gesprek van " waaat zeg je?" "huh?" ahjaaa haahha" " wat was da laatste ????" enz..

is mss wel te doen op een aperitief of een wedding crash ofzo
        Klopt wat je zegt, maar ik spreek dan ook alleen maar meisjes op op straat op op mijn school met deze methode aan
        Building to a better me

Comment

• Originally posted by Limit View Post
          ook leuk, naar een lelijk wijf stappen en zeggen:
          jij : Did it hurt when you fell out of heaven?
          zij: oh how sweet
          jij: Cause your face is fckd up.. xD YEAH HIGH-FIVE !
          Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Deze is zo geniaal!
          probeer hem uit waterpolo xD
          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Als ik die reacties van Fallus lees jongen haha, wat een koning die kerel
            Building to a better me

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post
              of jou zijn

L.O.L.

Komt meer bij kijken dan alleen een goed figuur hebben,,een dame op de juiste manier benaderen doet ook wonderen,,altijd respect tonen,,en luisteren naar wat ze te vertellen heeft, dan komt de rest vanzelf........................... of niet.....

Grtzz..
              Last edited by Hardsteel; 10-05-2011, 21:00.

Comment

• goed lichaam kan soms wel helpen, weet ik uit ervaring

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                  goed lichaam kan soms wel helpen, weet ik uit ervaring

''soms''...... die ervaring hebben wel meerdere denk ik zo...
                  maar laten we eerlijk zijn,,wat heb je aan een goed figuur,,en een slechte openings zin?...als je niet eens weet wat je moet zeggen,,,,,komt erg vreemd over ,,,ook al heeft iemand dikke armen...
                  figuur speelt een rol,,tuurlijk,,,maar wat er uit iemands mond komt,,,is toch iets belangrijker denk ik maar...

grtzzz

Comment

• Originally posted by haRdStEeL View Post
                    'maar wat er uit iemands mond komt,,,is toch iets belangrijker denk ik maar...

grtzzz
                    Inderdaad. Vraag me soms af hoe mooie meiden met van die ongelofelijk lelijke ecto's rond lopen.

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
                      Dat hele slijmerige slaat sowieso nergens op en creëert alleen maar meer afstand. Hoe meer je laat zien dat je snel wilt handelen hoe meer ze je tegen zullen houden, creëer een vertrouwensband en je zit gelijk goed. Het voordeel wanneer het dan toch op niets uitloopt is dat ze naderhand niet over je praat als een slijmbal, maar als een aardige jongen die ze wel aan een vriendin voor zou stellen. Het is ook veel logischer, iemand waarmee je een kwartier over spare ribs hebt gepraat kan je gemakkelijker opnieuw aanspreken dan iemand tegen wie je alleen hebt lopen slijmen, wat wil je dan doen, nog meer slijmen? Het slijm is nogal snel op dan en ze zou wel erg dom zijn om alles geloven
                      hmm slijm... geil

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        Inderdaad. Vraag me soms af hoe mooie meiden met van die ongelofelijk lelijke ecto's rond lopen.

Ik denk dat die ''lelijke ecto'' dan een dikke porsch heeft,,en genoeg op de bank,,,,, lol....
                        Of ze is gewoon te vaak bedrogen geworden,,en zoekt t nu bij iemand waarvan ze weet,,dat hij t gewoon niet zal doen. Hij kan dan blij zijn dat zo een dame met hem wilt rondlopen....
                        Maar dan komen we op t zelfde terug,,, respect,,,,ieder persoon,,ecto meso of endo,,groot,,breed of smal, boeit niet,,al iemand zijn of haar hart op de goeie plek heeft zitten,,komt t uit eindelijk toch wel goed..

Grtzz..

Comment

yup, ik weet ook niet waarom ze dat willen, maar ach.

ik denk dat ze de ecto's willen omdat ze in vergelijking met hun lichaam grote lullen hebben en als jij komt met je 3 bij 2 meter dan valt je lul toch enigszins tegen

iemand al de testikel curls geprobeerD?
                          Last edited by gain is pain; 10-05-2011, 21:47.
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
                            Iedereen weet dat mensen die in een dierenwinkel werken slopers zijn in bed,of niet Beaudien?

Jij begrijpt het!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by ReaLKoYu View Post
                              ijsblok, wanneer heb je een triotje met beaudien en haar dochter?

Jij wilt gewoon graag meedoen, he?
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Snap dat je je dit niet kan voorstellen als je zo op uiterlijk gefixeerd bent.

Ps. hoe vind je mijn grot, ik hoorde niets meer van je?
                                Ssssmoking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X