'Hé meid wat heb jij een mooie glimlach, wil je mijne zien?' Vervolgens show ik mijn tattoo van een smiley op mijn bil Brengt altijd een lach, daarna lopen ze weg
hoe versier jij de dames topic
Collapse
X
-
Originally posted by Bolder View PostKlinkt nogal saai/omslachtig voor op een feestje om met die luide muziek een echte conversatie te voeren, lukt mij meestal niet... wordt dan zo'n gesprek van " waaat zeg je?" "huh?" ahjaaa haahha" " wat was da laatste ????" enz..
is mss wel te doen op een aperitief of een wedding crash ofzoBuilding to a better me
Comment
-
''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by karwan2 View Postof jou zijn
L.O.L.
Komt meer bij kijken dan alleen een goed figuur hebben,,een dame op de juiste manier benaderen doet ook wonderen,,altijd respect tonen,,en luisteren naar wat ze te vertellen heeft, dan komt de rest vanzelf........................... of niet.....
Grtzz..Last edited by Hardsteel; 10-05-2011, 21:00.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postgoed lichaam kan soms wel helpen, weet ik uit ervaring
''soms''...... die ervaring hebben wel meerdere denk ik zo...
maar laten we eerlijk zijn,,wat heb je aan een goed figuur,,en een slechte openings zin?...als je niet eens weet wat je moet zeggen,,,,,komt erg vreemd over ,,,ook al heeft iemand dikke armen...
figuur speelt een rol,,tuurlijk,,,maar wat er uit iemands mond komt,,,is toch iets belangrijker denk ik maar...
grtzzz
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostDat hele slijmerige slaat sowieso nergens op en creëert alleen maar meer afstand. Hoe meer je laat zien dat je snel wilt handelen hoe meer ze je tegen zullen houden, creëer een vertrouwensband en je zit gelijk goed. Het voordeel wanneer het dan toch op niets uitloopt is dat ze naderhand niet over je praat als een slijmbal, maar als een aardige jongen die ze wel aan een vriendin voor zou stellen. Het is ook veel logischer, iemand waarmee je een kwartier over spare ribs hebt gepraat kan je gemakkelijker opnieuw aanspreken dan iemand tegen wie je alleen hebt lopen slijmen, wat wil je dan doen, nog meer slijmen? Het slijm is nogal snel op dan en ze zou wel erg dom zijn om alles geloven
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostInderdaad. Vraag me soms af hoe mooie meiden met van die ongelofelijk lelijke ecto's rond lopen.
Ik denk dat die ''lelijke ecto'' dan een dikke porsch heeft,,en genoeg op de bank,,,,, lol....
Of ze is gewoon te vaak bedrogen geworden,,en zoekt t nu bij iemand waarvan ze weet,,dat hij t gewoon niet zal doen. Hij kan dan blij zijn dat zo een dame met hem wilt rondlopen....
Maar dan komen we op t zelfde terug,,, respect,,,,ieder persoon,,ecto meso of endo,,groot,,breed of smal, boeit niet,,al iemand zijn of haar hart op de goeie plek heeft zitten,,komt t uit eindelijk toch wel goed..
Grtzz..
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostInderdaad. Vraag me soms af hoe mooie meiden met van die ongelofelijk lelijke ecto's rond lopen.
yup, ik weet ook niet waarom ze dat willen, maar ach.
ik denk dat ze de ecto's willen omdat ze in vergelijking met hun lichaam grote lullen hebben en als jij komt met je 3 bij 2 meter dan valt je lul toch enigszins tegen
iemand al de testikel curls geprobeerD?Last edited by gain is pain; 10-05-2011, 21:47.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-