hoe versier jij de dames topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goh falstyr, zelfs ik begrijp die vrouw...
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Overigens...........ik vind een metroman maar een vaag begrip.
      Als het een soort "dandy" is, mag je hem houden.
      Is het een man die zich gewoon heel goed verzorgd en goed schoon op zichzelf is (zoals de beschrijving van GIP) mag menig man daar in mijn ogen een voorbeeld aan nemen. *knikt hevig*
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Bolder View Post
        die zonnebank vind ik er dan weer over gaan en ik scheer enkel mijn gezicht, of trimmen eignelijk, heb altijd wel wat stoppels...

pff zonnebanken, njaa da vind ik wel gay eigenlijk sorry^^ maar ieder zijn ding he, heb er geen kritiek op
        dat is jouw mening, ik vind een vrouw mooier als zij een kleurtje heeft dmv zon/zonnebank ziet er ook zelfverzorgd uit, dus waarom mag ik dat van mijzelf niet verwachten..

maargoed,,

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          lol moest even terug denken. Op de fiets in de zomer langs de oude Maas. Zat voor me uit te kijken en was in me gedachten verzonken. Begint ze opeens te vragen wat ik denk. Op dat moment wordt je standaard uit je gedachten gerukt en geen idee meer waar het allemaal over ging of je hebt geen zin om alle onderwerpen op te noemen die voorbij kwamen. Dus zeg dat het niks boeiends was. Dan kreeg ik de standaard tirade dat ze nooit weet wat ik denk en niks deel. Duh...mijn gedachten zijn immers van mij. Gevraagd of ze echt wilde weten wat ik dacht. Dus zei dat ze gewoon zeer irritant was op dat moment e.d. Zij pissig naar huis gefietst, ik afgestapt en naar het pannenkoeken huis want thuis zou er toch geen eten meer voor me klaar staan die avond. Kom je thuis nog pissiger omdat ik het lef had dat te doen rofl
          Dat is omdat je te eerlijk wilt zijn, zeg gewoon in het vervolg:"och niets bepaalds, gewoon aan het genieten eigenlijk van dit fietstochtje met jou" spaar jij volgende keer geld uit en krijg je nog lekkerder eten dan voorheen

Comment

Dat is omdat je te eerlijk wilt zijn, zeg gewoon in het vervolg:"och niets bepaalds, gewoon aan het genieten eigenlijk van dit fietstochtje met jou" spaar jij volgende keer geld uit en krijg je nog lekkerder eten dan voorheen
            Daar prikken ze zo door heen. Ik kan niet liegen. Je ziet me dan denken en ik val paar tellen helemaal stil terwijl de leugen sta te bedenken. Iedereen ziet het zo als ik lieg. Ben liever gewoon eerlijk hoe hard het ook is. Vrienden zeggen ook regelmatig dat ze daar niet altijd blij mee zijn, maar respecteren me wel. In tegenstelling tot anderen die altijd achter hun rug om lullen.

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
              dat is jouw mening, ik vind een vrouw mooier als zij een kleurtje heeft dmv zon/zonnebank ziet er ook zelfverzorgd uit, dus waarom mag ik dat van mijzelf niet verwachten..

maargoed,,
              Ja sorry dat ik het zei, is op zich totaal niet gay he, maar ik vind het wel een beetje, en wat ik vind is geen definitie of echt kenmerk he...

ik zie er ook graag wat minder bleek uit, maar dan ga ik gewoon met bloot bovenlijf gaan joggen of in de tuin werken, zie je er goed genoeg mee uit i.m.h.o 2x zonnebank per week, is dat echt nodig?

en een bruin lijf en benen met een witte kont heeft altijd zijn charmes
              m.a.w. snap wel dat je zoiets niet wilt hebben lol

Maar buiten dit alles, vind ik het geen pure logica om zelf te doen wat je bij vrouwen verwacht... ik heb graag vrouwen met lang haar en korte plooirokjes, ga ik mijzelf (en anderen)niet aandoen xD

Comment

Daar prikken ze zo door heen. Ik kan niet liegen. Je ziet me dan denken en ik val paar tellen helemaal stil terwijl de leugen sta te bedenken. Iedereen ziet het zo als ik lieg. Ben liever gewoon eerlijk hoe hard het ook is. Vrienden zeggen ook regelmatig dat ze daar niet altijd blij mee zijn, maar respecteren me wel. In tegenstelling tot anderen die altijd achter hun rug om lullen.
                Volgens mij ben jij best ok
                beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Begrijp ik volledig en is een mooi principe, maar het feit dat je niet specifiek aan iets denkt en dat je van de fietstocht geniet, zou je dan echt liegen? Dan lijkt het me eerlijker de volgende keer niet mee te gaan fietsen? en je zei zelf dat je aan zoveel dingen tegelijk denkt dat je dus ook effectief niet aan iets specifieks denkt, je kan het je ook gemakkelijk maken en gewoon 1 ding eruit pikken waar je aan dacht..

maar goed lol ik wil je niet echt tips geven, daar vroeg je ook niet om, ik zei maar wat

Comment

• zelfbruinings producten gebruiken en er dan uit komen te zien als een wortel. En dat hebben de meeste van die figuren niet eens door. Dat overdreven bruin slaat nergens op.

Comment

Ja sorry dat ik het zei, is op zich totaal niet gay he, maar ik vind het wel een beetje, en wat ik vind is geen definitie of echt kenmerk he...

ik zie er ook graag wat minder bleek uit, maar dan ga ik gewoon met bloot bovenlijf gaan joggen of in de tuin werken, zie je er goed genoeg mee uit i.m.h.o 2x zonnebank per week, is dat echt nodig?

en een bruin lijf en benen met een witte kont heeft altijd zijn charmes
                      m.a.w. snap wel dat je zoiets niet wilt hebben lol

Maar buiten dit alles, vind ik het geen pure logica om zelf te doen wat je bij vrouwen verwacht... ik heb graag vrouwen met lang haar en korte plooirokjes, ga ik mijzelf (en anderen)niet aandoen xD
                      Zonnebank vind ikzelf geen must maar ik waardeer het wel waneer een vrouw goed met haarzelf en haar huid omgaat, daarnaast doe ik het om meerdere redenen, je ziet er zelfverzorgd uit/ omdat ik hoog in vetten zot en producten eet waarvan ik soms pukkels op mijn lichaam krijg is de zonnebank een goeie oplossing/ als je in je zwembroek staat heb je een puntje vpprsprong op spierdefinitie dan de andere..

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                        als ik het zo allemaal hoor, al die reacties van andere dan is een metro man not done ofzo?
                        een vrouw moet zich overal netjes geschoren/onthaard hebben en een man die moet als holbewoner gaan leven?
                        niks mis met metro mannen/jongens, kijk er zijn natuurlijk grenzen.
                        ik doe bijvoorbeeld een gezichtscreme op en scheer/onthaar elk plekje op mijn lichaam als ik er tijd voor heb en ga 2x p/week onder de zonnebank, gebruik een deo en douche 2 a 3x p/dag, kleding altijd netjes gestreken. dus ik zou een metro man zijn, njaa liever verzorgd dan een holbewoner.

jullie vallen toch ook niet op vrouwen met een snor of met okselhaar... ik iig niet dus waarom wil een vrouw/vriendin dan jou wel met je behaarde lichaam, vrouwen hebben vaak dezelfde verwachtingen van een man.
                        heb je een zin voorbij zien komen dat ik zeg dat een metro man not done is?

kijk naar topic van lichaams verzorging en ik heb toch ook een heel lijstje hoor
                        Calisthenics / Street workout

Comment

• gip is een meisje

Comment

Hoe herkenbaar.
                            Ik ben wel wat "milder" geworden door de jaartjes heen, maar de aard van het beestje verander je niet.

Originally posted by Beeps View Post
                            Volgens mij ben jij best ok

Zo, daar heb je lang over gedaan!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Falstyr krijgt credits.

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
                                Falstyr krijgt credits.
                                moet niet gekker worden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...