goh falstyr, zelfs ik begrijp die vrouw...
hoe versier jij de dames topic
Collapse
X
-
Overigens...........ik vind een metroman maar een vaag begrip.
Als het een soort "dandy" is, mag je hem houden.
Is het een man die zich gewoon heel goed verzorgd en goed schoon op zichzelf is (zoals de beschrijving van GIP) mag menig man daar in mijn ogen een voorbeeld aan nemen. *knikt hevig*"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Bolder View Postdie zonnebank vind ik er dan weer over gaan en ik scheer enkel mijn gezicht, of trimmen eignelijk, heb altijd wel wat stoppels...
pff zonnebanken, njaa da vind ik wel gay eigenlijk sorry^^ maar ieder zijn ding he, heb er geen kritiek op
maargoed,,Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postlol moest even terug denken. Op de fiets in de zomer langs de oude Maas. Zat voor me uit te kijken en was in me gedachten verzonken. Begint ze opeens te vragen wat ik denk. Op dat moment wordt je standaard uit je gedachten gerukt en geen idee meer waar het allemaal over ging of je hebt geen zin om alle onderwerpen op te noemen die voorbij kwamen. Dus zeg dat het niks boeiends was. Dan kreeg ik de standaard tirade dat ze nooit weet wat ik denk en niks deel. Duh...mijn gedachten zijn immers van mij. Gevraagd of ze echt wilde weten wat ik dacht. Dus zei dat ze gewoon zeer irritant was op dat moment e.d. Zij pissig naar huis gefietst, ik afgestapt en naar het pannenkoeken huis want thuis zou er toch geen eten meer voor me klaar staan die avond. Kom je thuis nog pissiger omdat ik het lef had dat te doen rofl
Comment
-
Originally posted by Bolder View PostDat is omdat je te eerlijk wilt zijn, zeg gewoon in het vervolg:"och niets bepaalds, gewoon aan het genieten eigenlijk van dit fietstochtje met jou" spaar jij volgende keer geld uit en krijg je nog lekkerder eten dan voorheen
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postdat is jouw mening, ik vind een vrouw mooier als zij een kleurtje heeft dmv zon/zonnebank ziet er ook zelfverzorgd uit, dus waarom mag ik dat van mijzelf niet verwachten..
maargoed,,
ik zie er ook graag wat minder bleek uit, maar dan ga ik gewoon met bloot bovenlijf gaan joggen of in de tuin werken, zie je er goed genoeg mee uit i.m.h.o 2x zonnebank per week, is dat echt nodig?
en een bruin lijf en benen met een witte kont heeft altijd zijn charmes
m.a.w. snap wel dat je zoiets niet wilt hebben lol
Maar buiten dit alles, vind ik het geen pure logica om zelf te doen wat je bij vrouwen verwacht... ik heb graag vrouwen met lang haar en korte plooirokjes, ga ik mijzelf (en anderen)niet aandoen xD
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDaar prikken ze zo door heen. Ik kan niet liegen. Je ziet me dan denken en ik val paar tellen helemaal stil terwijl de leugen sta te bedenken. Iedereen ziet het zo als ik lieg. Ben liever gewoon eerlijk hoe hard het ook is. Vrienden zeggen ook regelmatig dat ze daar niet altijd blij mee zijn, maar respecteren me wel. In tegenstelling tot anderen die altijd achter hun rug om lullen.beeeeeeeeeeeeeps
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDaar prikken ze zo door heen. Ik kan niet liegen. Je ziet me dan denken en ik val paar tellen helemaal stil terwijl de leugen sta te bedenken. Iedereen ziet het zo als ik lieg. Ben liever gewoon eerlijk hoe hard het ook is. Vrienden zeggen ook regelmatig dat ze daar niet altijd blij mee zijn, maar respecteren me wel. In tegenstelling tot anderen die altijd achter hun rug om lullen.
maar goed lol ik wil je niet echt tips geven, daar vroeg je ook niet om, ik zei maar wat
Comment
-
Originally posted by Bolder View PostJa sorry dat ik het zei, is op zich totaal niet gay he, maar ik vind het wel een beetje, en wat ik vind is geen definitie of echt kenmerk he...
ik zie er ook graag wat minder bleek uit, maar dan ga ik gewoon met bloot bovenlijf gaan joggen of in de tuin werken, zie je er goed genoeg mee uit i.m.h.o 2x zonnebank per week, is dat echt nodig?
en een bruin lijf en benen met een witte kont heeft altijd zijn charmes
m.a.w. snap wel dat je zoiets niet wilt hebben lol
Maar buiten dit alles, vind ik het geen pure logica om zelf te doen wat je bij vrouwen verwacht... ik heb graag vrouwen met lang haar en korte plooirokjes, ga ik mijzelf (en anderen)niet aandoen xDMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postals ik het zo allemaal hoor, al die reacties van andere dan is een metro man not done ofzo?
een vrouw moet zich overal netjes geschoren/onthaard hebben en een man die moet als holbewoner gaan leven?
niks mis met metro mannen/jongens, kijk er zijn natuurlijk grenzen.
ik doe bijvoorbeeld een gezichtscreme op en scheer/onthaar elk plekje op mijn lichaam als ik er tijd voor heb en ga 2x p/week onder de zonnebank, gebruik een deo en douche 2 a 3x p/dag, kleding altijd netjes gestreken. dus ik zou een metro man zijn, njaa liever verzorgd dan een holbewoner.
jullie vallen toch ook niet op vrouwen met een snor of met okselhaar... ik iig niet dus waarom wil een vrouw/vriendin dan jou wel met je behaarde lichaam, vrouwen hebben vaak dezelfde verwachtingen van een man.
kijk naar topic van lichaams verzorging en ik heb toch ook een heel lijstje hoorCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDaar prikken ze zo door heen. Ik kan niet liegen. Je ziet me dan denken en ik val paar tellen helemaal stil terwijl de leugen sta te bedenken. Iedereen ziet het zo als ik lieg. Ben liever gewoon eerlijk hoe hard het ook is. Vrienden zeggen ook regelmatig dat ze daar niet altijd blij mee zijn, maar respecteren me wel. In tegenstelling tot anderen die altijd achter hun rug om lullen.
Ik ben wel wat "milder" geworden door de jaartjes heen, maar de aard van het beestje verander je niet.
Originally posted by Beeps View PostVolgens mij ben jij best ok
Zo, daar heb je lang over gedaan!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-