hoe versier jij de dames topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jou huis of mijn huis?

Comment

Originally posted by sandk View Post
      Ennuh.. wat is dr dan wel niet mis met boeren?
      We hebben het over een boer in de zin van een lompe vlegel geloof ik, een echte boer ,de landbouwer, is een meestal een prachtmens, hele dagen in de natuur/op het veld en noeste arbeid, niets dan respect en jaloezie voor hun gezond en vleitig leven...

Mijn reactie van dat ik in een hogere klasse zou zitten was ook maar om me wat al lollend te verdedigen he wat doe je anders met zo'n onfrisse opmerking van iemand die graag alles in kotjes ziet...

"kom jij uit een dorp ofzo" jeetje waar slaat dat op...

Comment

Online. Versier ze gewoon online.

Comment

Originally posted by Bolder View Post
          Klinkt nogal saai/omslachtig voor op een feestje om met die luide muziek een echte conversatie te voeren, lukt mij meestal niet... wordt dan zo'n gesprek van " waaat zeg je?" "huh?" ahjaaa haahha" " wat was da laatste ????" enz..

is mss wel te doen op een aperitief of een wedding crash ofzo
          echt he.. meeste tijd sta je te bedenken wat ze gezegd had kunnen hebben...
          Het is gewoon niet te verstaan ondanks je in beide oren aan het schreeuwen bent.

Comment

waar blijft osterich in dit geniale topic?

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

Ik herhaal ook veel uit zinnen van haar maar dan met een vraag erin, zo toon je interesse en merkt ze dat je luistert af en toe een grappig complimentje doet wonderen

Je bent en blijft mijn grote kanjer!!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                Ik kijk ze aan, en wijs met me vingers dat ze naar me toe moet komen

ja, en ik kan de meisjes uittekenen die dan echt daadwerkelijk naar je toe komen. Loser!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

beaudien hapt wel lekker, heerlijk om te zien.

wel geil eigenlijk

Comment

Iedereen weet dat mensen die in een dierenwinkel werken slopers zijn in bed,of niet Beaudien?

Comment

• Zeg euhh.. wat dacht je ervan om vanavond lekker bij mij op de bank Pizza te eten en daarna te seksen.. of hou je niet van Pizza?
                      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
                        Zeg euhh.. wat dacht je ervan om vanavond lekker bij mij op de bank Pizza te eten en daarna te seksen.. of hou je niet van Pizza?

De humor is hier dik in orde...als je er nu ook nog een beetje lief bij kijkt...
                        beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Gewoon jezelf zijn en de rest volgt vanzelf...

En lief kijken ja..hahaha

Comment

• Nee meestal zuip ik mezelf helemaal lam.. tot ik kwijl en schuimbek.. ga ik aan alle vrouwen hangen.. met consumptie in hun gezicht blaaten.. zeggen ze dat ik echt geil van ze word.. en dat ze echt een geil stukje vlees zijn.. en de rest gaat vanzelf.. vaak wordt ik dan niet eens in me eigen bed wakker.. en als ik dan me lijf voel.. dan weet ik zeker dat ik ruige seks heb gehad.. of misschien toch gewoon een paar klappen omdat ik irritant bent geweest.. maar dat kan ik me dan toch niet meer herrinneren..
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                              Gewoon jezelf zijn en de rest volgt vanzelf...

En lief kijken ja..hahaha
                              Kom je het verste mee idd...
                              beeeeeeeeeeeeeps

Comment

• Originally posted by Beeps View Post
                                Kom je het verste mee idd...
                                Koffie???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse