Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik loop dagelijks in een nette broek met overhemd of in pak. Sta 2x onder een warme douche ('s ochtends en na het trainen), slaap ook in een zacht bedje.
Aardig gay of niet.
dit heeft toch niks met een metro man te maken.
kijk jij zesendertigduizend keer in de spiegel op een dag
scheer jij je overal
gebruik je gezicht maskertjes
altijd luchtje op
je hoofdhaar altijd in orde
kleding altijd gestreken en netjes
als je heel veel van dit soort dingen doen ben je een metro man (naar mijn idee)
Ik loop dagelijks in een nette broek met overhemd of in pak. Sta 2x onder een warme douche ('s ochtends en na het trainen), slaap ook in een zacht bedje.
Aardig gay of niet.
Een metroman of metroseksueel is een man die vrouwelijke trekjes vertoont en/of vrouwelijke gevoelens heeft, maar wel een (seksuele) voorkeur heeft voor het vrouwelijk geslacht en daarmee dus heteroseksueel is. De metroseksueel heeft veel aandacht voor zijn kleding, verzorgt zijn haardracht, en gebruikt in een aantal gevallen ook cosmetica. Daarnaast is hij vaak geïnteresseerd in kunst en cultuur en kan hij ook zijn emotionele kant regelmatig tonen.[bron?]
Het woord metroman is een neologisme dat in Nederland in 2004 opkwam. Het Engelse woord metrosexual werd voor het eerst gebruikt in 1994 door de Britse journalist Mark Simpson. Hij gebruikte het onder meer in een artikel in 2002, waarin hij voetbalmegaster David Beckham voorstelde met "Meet the metrosexual" ("Ontmoet de metroseksueel"). Beckham werd hierdoor een van de bekendste voorbeelden van een metroman. Andere voorbeelden zijn, Dominic Monaghan en Brandon Flowers.
In negatieve connotatie kan een metroseksueel worden vergeleken met een narcist of een dandy.
De naam metroman of metroseksueel is afgeleid van het woord metropool, waar naar alle waarschijnlijkheid de eerste metroseksuelen leefden.
In 2005 probeerden de auteurs van het boek Future of Men (Marian Salzman, Ira Matathia, Ann O'Reilly) de term überseksueel te introduceren voor mannen die minder op een vrouwelijke manier met hun uiterlijk bezig zijn, maar wel de culturele ontwikkeling en passie van de metroseksueel hebben. Volgens de auteurs zou de überseksueel de opvolger van de metroseksueel zijn, maar de term werd nooit zo bekend.
als beckham als een metromietje wordt gezien, wil ik dat best ook wel zijn :P
die heeft best een topconditie
shit en ik ben geïnteresseerd in kunst en cultuur, dan ben ik het echt wel dus...
en als ik er na een avond stappen zo verfrommeld uitzie, dat het niet meer lief is en ik moet naar mijn werk, durf ik dat cremepje van men lief wel eens over mijn face smeren, werkt schitterend...
Ik gebruik juist wel nog geen makeup haha lol...
Maar goed als met je uiterlijk bezig zijn, metroseksueel zijn is, dan is elke bb er eentje niet?
scheer jij je overal
altijd luchtje op
als je heel veel van dit soort dingen doen ben je een metro man (naar mijn idee)
volgens wiki zou jij al meer een dandy of narcist aan het beschrijven zijn...
heb het idee dat er bijna iedereen een metro man is, tenminste als je het zoals wiki ziet.
alleen hou ik niet van cultuur en kunst
haha 'tis zo he, vind het nogal schokkend dat kunst en cultuur in die beschrijving zit, ik bedoel wtf.. alsof een echte vent een bierdrinkende boerende neukerd is ofzo... je kan best een echte kerel zijn en toch over je gevoelens praten en naar een kunstgallerij gaan kijken en naar griekenland op reis gaan om de architectuur te gaan bekijken en er ondertussen toch fris en netjes uitzien...
Het metroseksuele zal wel in de overdreven versie van dit alles zitten, zoals uren over schoenen praten, andere mannen aanspreken zovan:" waauw waar heb je dat lekker shirt vandaan" en dat je dag verpest is als je een vlekje op je kledij hebt ofzo.. en dat je begint te huilen als je verloren bent bij de schoonheidswedstrijd haha, en als je font de teint en mascara aan hebt, (buiten de gothics dan)ja dan ben je metro dnek ik... wiki needs improvement voor deze beschrijving lijkt mij... anders is metroseksualiteit maar een hol begrip
over gevoelens praten...nee.
genieten van die beelden in het louvre...waarom niet. schilderijen e.d. vind ik dan weer geen zak aan.
oude architectuur als ik door straten lopen is leuk. moet wat als je mee moet om te winkelen. na tig keer nee, moet je toch een keer ja zeggen en mee gaan helaas.
genieten van die beelden in het louvre...waarom niet. schilderijen e.d. vind ik dan weer geen zak aan.
oude architectuur als ik door straten lopen is leuk. moet wat als je mee moet om te winkelen. na tig keer nee, moet je toch een keer ja zeggen en mee gaan helaas.
scheer jij je overal
altijd luchtje op
als ik het zo allemaal hoor, al die reacties van andere dan is een metro man not done ofzo?
een vrouw moet zich overal netjes geschoren/onthaard hebben en een man die moet als holbewoner gaan leven?
niks mis met metro mannen/jongens, kijk er zijn natuurlijk grenzen.
ik doe bijvoorbeeld een gezichtscreme op en scheer/onthaar elk plekje op mijn lichaam als ik er tijd voor heb en ga 2x p/week onder de zonnebank, gebruik een deo en douche 2 a 3x p/dag, kleding altijd netjes gestreken. dus ik zou een metro man zijn, njaa liever verzorgd dan een holbewoner.
jullie vallen toch ook niet op vrouwen met een snor of met okselhaar... ik iig niet dus waarom wil een vrouw/vriendin dan jou wel met je behaarde lichaam, vrouwen hebben vaak dezelfde verwachtingen van een man.
Over gevoelens praten is natuurlijk 2. Gaat van, wat voel ik me balen/kut of wat ben ik gelukkig als ik je neuken kan, tot de echte dramaqueen gaan uithangen he...
Vrouwen vallen alleszins niet voor grienende mannen, maar er moet toch ergens een gevoelswaarde te bemerken zijn...
Ikzelf ben veel bezig met kunst, ik maak etsen en ga veel naar expo's, vind ik de max... maar mee gaan winkelen doe ik nooit, of het moet haar verjaardag zijn ofzo
als ik het zo allemaal hoor, al die reacties van andere dan is een metro man not done ofzo?
een vrouw moet zich overal netjes geschoren/onthaard hebben en een man die moet als holbewoner gaan leven?
niks mis met metro mannen/jongens, kijk er zijn natuurlijk grenzen.
ik doe bijvoorbeeld een gezichtscreme op en scheer/onthaar elk plekje op mijn lichaam als ik er tijd voor heb en ga 2x p/week onder de zonnebank, gebruik een deo en douche 2 a 3x p/dag, kleding altijd netjes gestreken. dus ik zou een metro man zijn, njaa liever verzorgd dan een holbewoner.
jullie vallen toch ook niet op vrouwen met een snor of met okselhaar... ik iig niet dus waarom wil een vrouw/vriendin dan jou wel met je behaarde lichaam, vrouwen hebben vaak dezelfde verwachtingen van een man.
die zonnebank vind ik er dan weer over gaan en ik scheer enkel mijn gezicht, of trimmen eignelijk, heb altijd wel wat stoppels...
pff zonnebanken, njaa da vind ik wel gay eigenlijk sorry^^ maar ieder zijn ding he, heb er geen kritiek op
lol moest even terug denken. Op de fiets in de zomer langs de oude Maas. Zat voor me uit te kijken en was in me gedachten verzonken. Begint ze opeens te vragen wat ik denk. Op dat moment wordt je standaard uit je gedachten gerukt en geen idee meer waar het allemaal over ging of je hebt geen zin om alle onderwerpen op te noemen die voorbij kwamen. Dus zeg dat het niks boeiends was. Dan kreeg ik de standaard tirade dat ze nooit weet wat ik denk en niks deel. Duh...mijn gedachten zijn immers van mij. Gevraagd of ze echt wilde weten wat ik dacht. Dus zei dat ze gewoon zeer irritant was op dat moment e.d. Zij pissig naar huis gefietst, ik afgestapt en naar het pannenkoeken huis want thuis zou er toch geen eten meer voor me klaar staan die avond. Kom je thuis nog pissiger omdat ik het lef had dat te doen rofl
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment