Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
- goede schoenen
- mooi cargo broekje die strak bij de bips zitten
- strakke long sleeves waar je spieren goed uit komen
- haren goed en mooi geschoren
- lekker geurtje
dit bij elkaar is chickies die op je afkomen alsof je een griekse god bent , mits je wel een goede kop heb natuurlijk
laat zien dat je intresse hebt., ook niet overdrijven natuurlijk.
Praat met haar, maak eens een grapje , compliment..
Als je geen intresse terug krijgt, dan vind ze je gwn niet leuk of aantrekkelijk.
of
in een tent met 3 chicks praten, dan gaan dansen met de eerste, ff praten en weer doorlopen, dan dansen met de 2de , ff schuren en beetje lullen,en weer doorgaan naar de 3e en dan weer naar 1 die heeft staan toekijken.
beetje hard to get blijft leuk
of
in een tent met 3 chicks praten, dan gaan dansen met de eerste, ff praten en weer doorlopen, dan dansen met de 2de , ff schuren en beetje lullen,en weer doorgaan naar de 3e en dan weer naar 1 die heeft staan toekijken.
beetje hard to get blijft leuk
ik denk niet dat dit zo succesvol is haha..
als het dat wel is moet je ook een beetje afvragen of dit meisje wel een beetje klasse/zelf respect heeft
Ik kom uit de hogere klasse, mijn ouders zijn dokters en mijn broer ook, ik ben psycholoog ik en mijn vriendin wonen in een kast van een villa in het dure Brugge...
Ik kom uit een nog hogere klasse. Ik ben een betere psycholoog en ik en mijn vriendinnen wonen in een groter huis dan jij.
Eerlijk, ik snap echt niet waarom je zou versieren.. Wil niet te graag, maar doe gewoon. Drankje doen, paar praatjes maken en bingo.. Als je maar relaxt bent. Alleen vieze wijven vallen op 'o, wat een mooie oogjes', de meiden met een piskut, die op elke vernachelde poging ingaan. Ik zou zo'n dom wijf niet eens willen..
Groepen meiden zijn het beste, zorg dat je los krijgt wat hun drijfveren zijn en toon interesse. Als je bij 5 meiden staat heb je veel meer kans. Ga niet zelf op 1 of meerdere zitten geilen, dat kan een afknapper zijn. Kijk goed om je heen met wie je de meeste connectie hebt en wie je het beste aanvoelt en kies die. Stel geen kneuzerige vragen zoals 'mag ik je nr', zeker niet wanneer je der mee naar huis wilt nemen. Als je je een kwartier op 1 van hem gefocust hebt kan je best vragen of ze met je mee in het bubbelbad gaat bij jou thuis, ook al heb je die niet.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Normaliter is het gewoon jezelf zijn. Maar ik moet zeggen dat als ik redelijk wat heb gedronken, dat een stuk makkelijker gaat. Ik weet niet wat het verschil maakt, maar ik krijg ik er altijd heel snel contact met vrouwen door.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment