Hartinfarct

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zeer veel sterkte, en hopen dat alles weer goed komt.
    wat niet is, kan nog komen.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (MR. Muscle @ Jul. 12 2004,13:24)]veel sterkte aan jullie beide.
      ik hoop dat alles goed komt en dat hij trug helemaal de oude wordt.altijd vreselijk erg om zoiets te horen.
      veel succes !
      sluit me hierbij aan.

Comment

Sterkte voor allebei!
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ben gisteren nog eens mijn trainingsmaat gaan bezoeken en het ging al veel beter met hem, morgen mag hij waarschijnlijk naar huis maar mag geen enkele inspanning leveren omdat ze nog niet goed weten hoe zijn hart zal reageren, trainen zal de eerste 6maanden uit den boze zijn en dan heel rustig opbouwen, was wel niet blij met te zien hoe hij alles kwijt gespeeld is door een week in het ziekenhuis te liggen en nu nog maanden niet trainen ,het zal zwaar zijn om terug te starten en alles van op nul terug opbouwen.

Grtz
          stil growing

Comment

Dat zal zeker zwaar zijn maar hij is er nog dat is veel belangrijker!
            Goed nieuws dat hij naar huis mag, rest gaat zeker goedkomen!

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

He tis algemeen geweten dat je van AS harklachten kan krijgen misschien had je vriend al aanleg (historie, anamnese) dit tesamen met de AS kan geleid hebben je vriends "probleem". Ik wens hem alleszins veel beterschap!

Comment

Het zit bij hem in de familie, maar door vele testen heeft hij te horen gekregen dat het niet van de as was. Mijn eerste reactie was ook dat door de as zijn immuunsysteem zou verzwakt zijn en hierdoor de ontsteking vlugger opgelopen zijn, maar het is zo niet gelopen.

Hij heeft van de professoren zelfs geen preek gekregen wat betreft zijn gebruik, wat ik al een serieus goed punt vindt, we hadden gedacht dat hij toch een preek zou krijgen.één van de professoren heeft zelfs naar studies gezocht die zouden kunnen blijken of het gebruik van as zoiets kan veroorzaken, heeft verschillende studies gevonden maar is geen enkele studie waaruit bleek dat as gebruik kan lijden tot soortelijke aandoeningen.

Grtz
                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X