Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Echt he, kijk wat je kiest. Vraag cadeuabon voor body en fit shop... Vraag 10 kg kip.
wat kijk wat je kiest? Ik vond al die tijdschrifte leuk om te lezen. Vraag jij maar lekker 10kg kip hoor ****** dom kado..grumpy opoe
Rijbewijs heb ik, ik rijd in de auto van de zaak scooter is dus niet nodig, cash heb ik zat van want ik spaar al sinds dat ik klein ben, er staat hier een mooie laptop dus ik hoef geen eige te hebben en dvdboxe download ik wel.
Dus tot zover de kado suggesties , daar komt bij dat degene waar ik wat aan vraag het niet zo breed hebben dus een jaarabo vind ik meer dan genoeg om te vragen.
Flex is meer hardcore en veel over NL/BE bodybuilders foto's van wedstrijden enz.
men's health laatst gekocht voor het eerst en vond het drama, veel te veel bulls**t
muscle en fitness nooit zien liggen in de schappen is het wat?
M&F = Muscle en Fitness?
Mijn theorie is dit:
De M staat voor Muscle, De "&" is een ander teken voor "en", De F staat voor Fitness.
Als dit te snel ging en je nog meer vragen hebt PM me maar
On topic: Koop regelmatig de M&F (Muscle en Fitness) uit verveling in de pauze. Veel reclame en veel onhaalbare schema's (2 keer per dag trainen enzo) Bovendien herhalen ze om de paar nummers weer veel artikelen. (je leest na een tijdje weinig nieuws dus)
Verschil met Flex is (vind ik) dat er in de Flex ook altijd wat over wedstrijden en profs instaat.
"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment