Welk magazine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by costina View Post
    Iemand een serieuze aanvulling wat betreft het verschil tussen MF en FLEX en misschien welk ander magazine is aan te raden.
    dat wil ik ook wel eens weten.
    ik koop elke maand 1 van de 2.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

muscle en fitness, vroeger mens health.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Ik vind het een beetje zonde van je geld, staat meer reclame in dan nuttige info. Koop dan af en toe gewoon 1.
        moet toch wat vrage voor me verjaardag ik weet niks anders

Mens health bestaat nog steeds
        Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by costina View Post
          moet toch wat vrage voor me verjaardag ik weet niks anders

Mens health bestaat nog steeds
          Een rijbewijs?
          Een auto?
          Een scooter?
          Cash (doet het altijd wel goed)
          Leuke dvd box?
          Computer?
          Laptop?

Nog veel meer om op te noemen.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Echt he, kijk wat je kiest. Vraag cadeuabon voor body en fit shop... Vraag 10 kg kip.

Comment

Vraag 10 kg kip.
              LOL

OT: ik heb flex abbo.. maar denk dat ik dat komend jaar niet meer neem
              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ik ben lid van de D.D.!

Comment

Echt he, kijk wat je kiest. Vraag cadeuabon voor body en fit shop... Vraag 10 kg kip.
                  wat kijk wat je kiest? Ik vond al die tijdschrifte leuk om te lezen. Vraag jij maar lekker 10kg kip hoor ****** dom kado..grumpy opoe

Rijbewijs heb ik, ik rijd in de auto van de zaak scooter is dus niet nodig, cash heb ik zat van want ik spaar al sinds dat ik klein ben, er staat hier een mooie laptop dus ik hoef geen eige te hebben en dvdboxe download ik wel.

Dus tot zover de kado suggesties , daar komt bij dat degene waar ik wat aan vraag het niet zo breed hebben dus een jaarabo vind ik meer dan genoeg om te vragen.
                  Last edited by costina; 31-07-2011, 21:44.

Comment

Je hoeft toch geen cadeau te hebben dan, aansteller :P. Je krijgt heel het jaar al cadeuas ahahha

gr opoe

Comment

Je hoeft toch geen cadeau te hebben dan, aansteller :P. Je krijgt heel het jaar al cadeuas ahahha

gr opoe
                      wat voor kados krijg ik dan??

gr aansteller#1

Comment

Ik koop flex af en toe, gewoon om de foto's om paar op te hangen ofzo.
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Dan zegt me vader: een kus is genoeg....
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

zelf heb ik stapel M&F en Flex

M&F is meer home gym

Flex is meer hardcore en veel over NL/BE bodybuilders foto's van wedstrijden enz.

men's health laatst gekocht voor het eerst en vond het drama, veel te veel bulls**t

muscle en fitness nooit zien liggen in de schappen is het wat?
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              zelf heb ik stapel M&F en Flex

M&F is meer home gym

Flex is meer hardcore en veel over NL/BE bodybuilders foto's van wedstrijden enz.

men's health laatst gekocht voor het eerst en vond het drama, veel te veel bulls**t

muscle en fitness nooit zien liggen in de schappen is het wat?
                              M&F = Muscle en Fitness?
                              Mijn theorie is dit:
                              De M staat voor Muscle, De "&" is een ander teken voor "en", De F staat voor Fitness.

Als dit te snel ging en je nog meer vragen hebt PM me maar

On topic: Koop regelmatig de M&F (Muscle en Fitness) uit verveling in de pauze. Veel reclame en veel onhaalbare schema's (2 keer per dag trainen enzo) Bovendien herhalen ze om de paar nummers weer veel artikelen. (je leest na een tijdje weinig nieuws dus)

Verschil met Flex is (vind ik) dat er in de Flex ook altijd wat over wedstrijden en profs instaat.
                              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                                LOL

OT: ik heb flex abbo.. maar denk dat ik dat komend jaar niet meer neem
                                Volgens mij zijn dat echt van die bladen die ieder half jaar in herhaling vallen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X