Mss toch maar kappen met bodybuilding.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mss toch maar kappen met bodybuilding.

Lo all....

Heb me laatste weken druk zitten verdiepen in alle dingen van het Bodybuilding maar ik begin nu toch kriebels te krijgen en mss moet ik er maar mee stoppen met liften.Vind het naturel getrainde resultaten nu toch echt steeds meer gaan tegenvallen.ik bedoel een paar kilo in een paar jaar .Ben me motivatie totaal kwijt en nu ga ik echt denken dat ik echt vet fuckin langzaam groei...dus je gaat je er ### bij voelen..Moet er over nadenken mss dat ik em gewoon stop over maandje ofzo.Tuurlijk zat ik errover te denken om de as te pakken maar dat wil ik echt liever doen als ik de 20 gepasseerd ben Greetz..

Afz XeNo

sukkel je gaat tog niet stoppen

gewoon doorgaan

Comment

hey pik je gaat toch niet stoppen!!!!! point
      als je w8 met trainen tot je 20st en dan as nemen groei je wel snel maar ben je het ook weer erg snel kwijt.

voor ik begon was ik ook iets van 78kg heb 3 jaar echt weinig gedaan (dus geen vooruitgang) en 2 jaar geknald ben nu 96 kg
      khad armpjes van +/- 34 cm
      dus stel je niet zo aan en trekken aan die ijzers.

suc6 der mee!!!

mazzl :
      Who's the Chef

Comment

mjah het is meer de motivatie die weg is....Ik groei opzioch erg snel voor mij doen ik train pas 8tot 10 maanden en ben van 70 kilo naar 79.2 gegaan en de vorm zit er al goed in..maja de motivatie....laatste weken zat ik hem echt zuur te pompen vet veel motivatie maar nu is het in 1 klap weg ofzo.....denk niet dat ik ken stoppen maar ik twijvel gewoon.

Comment

ik heb ook wel merdere malen in een dipy gezeten maar daar moet je overheen kijken heb je geen goeie maat waar me je traind die je af en toe slaat als je niet je best doet???
          Who's the Chef

Comment

Wat is dit nou man xeno. Dacht dat je wel beetje doorzettingsvermogen had. Je maakt jezelf gek met al je gedachte gangen.
            HEt is meer een obsessie voor je geworden en daar moet je vanaf.
            Je moet trainen omdat je het leuk vind om aan de ijzers te hangen en niet dat je alleen maar groot wil worden want jongesn die alleen maar groot willen worden en er niks voor willen doen of tijd ervoor ovr hebben zullen het nooit halen.
            Je moet maar goed bij jezelf te raden gaan bij welk rijtje je hoort en hopelijk kom je er voor jezelf uit dat je aan de ijzers vreten gewoon leuk vind en dat progressie er ook bij hoort maar het gewoon niet zo snel gaat zoals we zouden willen.

JJe bent nog erg jong en je kan nog een heel eind komen als je gewoon lekker blijft trainen.
            KEEP THE SPIRIT HIGH XENO
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (dino21 @ Aug. 27 2004,14:16)]Wat is dit nou man xeno. Dacht dat je wel beetje doorzettingsvermogen had. Je maakt jezelf gek met al je gedachte gangen.
              HEt is meer een obsessie voor je geworden en daar moet je vanaf.
              Je moet trainen omdat je het leuk vind om aan de ijzers te hangen en niet dat je alleen maar groot wil worden want jongesn die alleen maar groot willen worden en er niks voor willen doen of tijd ervoor ovr hebben zullen het nooit halen.
              Je moet maar goed bij jezelf te raden gaan bij welk rijtje je hoort en hopelijk kom je er voor jezelf uit dat je aan de ijzers vreten gewoon leuk vind en dat progressie er ook bij hoort maar het gewoon niet zo snel gaat zoals we zouden willen.

JJe bent nog erg jong en je kan nog een heel eind komen als je gewoon lekker blijft trainen.
              KEEP THE SPIRIT HIGH XENO
              Kheb er over nagedacht Dino...En idd het is een verslaving en ik doe het omdat ik het superleuk vind enzo.En Doorzetten kan ik zeker wel.Was beetje gewoon ff in een dippy.Echter was gewoon ff stomzinnig aan het nadenken erover..en doe gewoon te moeilijk..Ik ken echt niet meer stoppen nu ik al een endje ben gekomen als Naturel.Dus sluit dit topic maar want ik heb er weer helemaal zin in ... Ik moet me bek maar weer houden en Squatte.

Grtzz....Motivation is back.....Laten we het ijzer weer hard onder handen nemen...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Aug. 27 2004,13:38)]ik heb ook wel merdere malen in een dipy gezeten maar daar moet je overheen kijken heb je geen goeie maat waar me je traind die je af en toe slaat als je niet je best doet???
                Met maten zit het wel goed been...Ken iedreen daarzo....Vele van mij leeftijd zijn niet zover als ik al ben...Ik ben weer terug op me motivatie...Komt gewoon doordat ik me beetje er teveel in verdiep en ik moet er rekening meehouden dat het ook een sport is voor de fun.en ik heb er ook superveel fun aan en op dit bord haal ik erg veel informatie uit kwa voeding/trainingen etc...Maja ik ben in een 1 dagse dip gezeten..en ga weer nog harder trainen nu..Ik deed het al keihar dmaar nu word het nog harder...greetzz....

Comment

He Xeno; het kan geen kwaad om eens een weekie of 2 niet te trainen. Zie het als een soort vakantie van al die zware arbeid.
                  Je lichaam krijgt dan prima de tijd om te herstellen en ook de mentale batterij kan zich dan weer opladen.

Denk er 's over.

Maar stoppen, NEE, NOOIT NIE...

Is gewoon verboden .

Blijf met je poten van dat toetsenbord; GA TRAINEN!!!

Comment

####### op man..ga geen 2 weken rust hiervoor nemen....Hard doortrainen maar...is nisk mis met mij hoor..maar d8 ff waar ben ik mee bezig maar naar 2 uurjtes was het alweer uit me kop.....d8 gewoon ff tever na...Greetzzz.....Doe maar net alsof dit topic nooit bestaan heb ok... Rust haha...Ken echt neit stoppen als ik int weekend al niks doe word ik al moe van mezelf..dan ga ik al opdrukken etc....neenee never geen vakantie meer..mss alleen met de zomer lekker zuipen zoals in argeles met lekker wijvvies enzo maja die tijd is voorbij dit jaar bulken en trainen nu..

Greetzz....

Comment

Iedereen heeft wel eens een dipje, dat zijn van die verschijnselen dat overtraining er bijna aankomt, zoals bicepsman al aangaf eens een weekje of twee weekjes rusten kan zeker geen kwaad en gaat je progressie zeker niet in de weg staan, het zal er nog van verbeteren zelfs.

Je bent goed bezig xeno maar denk dat je teveel gelezen hebt en dat je nu even denkt van bah waarom doe ik het toch, maar het moet een hobby blijven, zoals vele gaan voetballen ga jij poweren.Je moet ook die kilo's dat je wil halen uit je hoofd zetten,en gewoon trainen en er plezier aan beleven en je zal zien at die er vlugger aankomen dan je had verwacht, wanneer je jezelf erop gaat focussen gaat het lang duren.

Grtz
                      stil growing

Comment

idd..thx voor de info snipke...zo heb ik het me eigen nu ook vastgesteld greetz....en pompen maar. .

Comment

iedereen heeft wel eens een dip even een week of 2 dat het niet goed gaat maar je moet vooral niet stoppe en blijven doorgaan dat is tenslotte de beste manier om te groeie door blijve gaan
                          It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Wederom nauwe kloten...

Gewoon doorgaan en je 100% op je voeding storten. Weet zeker dat je daar hele mooie resultaten mee gaat behalen.
                            AS zou ik zeker niet aan beginnen is echt eeuwig zonde. Alles wat je nu behaald hou je en als je over een paar jaar echt niet meer groeit heb je een goede basis om eventueel wel AS te gaan gebruiken.

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 27 2004,15:38)]Wederom nauwe kloten...

Gewoon doorgaan en je 100% op je voeding storten. Weet zeker dat je daar hele mooie resultaten mee gaat behalen.
                              AS zou ik zeker niet aan beginnen is echt eeuwig zonde. Alles wat je nu behaald hou je en als je over een paar jaar echt niet meer groeit heb je een goede basis om eventueel wel AS te gaan gebruiken.

Greets...
                              precies....zo denk ik nu ook dan ....eerst goed lichaam opbouwen en als ik volgroeid ben die as pakken als dat dan nodig is...natuurlijk wel want ik wil groot worden uiteindelijk maja..ben weer terug dus sluit de topic maar weer en vergeet alles maar wat ik zij greetz...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X