Originally posted by beat-boxer
View Post
methylfenidaathydrochloride
Collapse
X
-
Originally posted by beat-boxer View PostNeej ik ben die stoute turk. toch kojak?
Maar 'nasty koerd' en 'je gaat toch al naar de hel' is vooral nu met de recentelijke ontwikkelingen in Turkije zeer provocerend dus ik ga niet toegeven aan jouw nationalistische uitlatingen.
Nu ontopic blijven graag.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View PostWat is daar nou weer erg aan? Ik ben zelf ook turks/koerdisch.
Maar 'nasty koerd' en 'je gaat toch al naar de hel' is vooral nu met de recentelijke ontwikkelingen in Turkije zeer provocerend dus ik ga niet toegeven aan jouw nationalistische uitlatingen.
Nu ontopic blijven graag.
Ja maar ik maakte maar een joke van dat je drugs gebruikte en dat het haram is enzo. begin jij direct over hel te babbelen. ben zelf trouwens ook half koerdish.
en wtf? waarom haal je direct ''de ontwikkeling van turkije'' erbij. heb ik je zo boos gemaakt toen ik zei nasty koerd, en over de hell gesproken. denk je dat ik het over terrorisme had ofzo. ik heb het niet over religie of afkomst. ik heb het over jou : kojak.Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Postnee hoor, ik vond alleen je reactie een beetje knullig.
Wat valt er aan uit te leggen dan?
Ik zal het proberen, kijken of het kwartje valt......
Jij scheldt iemand uit voor "nasty koerd".
Als ik dat zou doen, val je over me heen omdat ik racistische opmerkingen maak en doe jij het niet, doet een ander het wel.
Maar jij mag het wel zeggen.......omdat het van de ene turk naar de andere is?
ziet u ergens een scheld woord? volgens mij weet u niet wat de woord nasty betekend. het betekend ranzig. volgens mij moet u even weer terug naar school.
ok. en ik wist echt niet dat kojak moest gaan janken alleen om dit. zei jij niet stoute turk? dus ik dacht ik van jij maakt een grapje. dus dan zeg ik nasty koerd terug. en beaudien u moet zich minder met ander mans zaken mee bemoeien.Never send a boy to do a mans job!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment