Ajax - Az

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ontzettend jammer dat 1 zo'n pannenkoek het weer verpest voor de rest. Te belachelijk voor woorden deze actie...
    Ben het er wel mee eens dat de keeper zichzelf verdedigde, je mag iemand best onderuit halen zodat hij tijdelijk uitgeschakeld is. Het doortrappen terwijl iemand al op de grond ligt gaat mij echter te ver. Er kwamen namelijk al mensen te hulp geschoten, dus wat mij betreft is hij daarin gewoon te ver gegaan. Ik vind op deze manier "wraak" nemen niet gepast. Terecht rood voor het doortrappen vind ik.

Voor vanavond hoop ik op een gezellige wedstrijd, mooi voetbal en moge de beste winnen. Voetbal hoort een feestje te zijn.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Topaktie van Verbeek, ik vind dat geen van de 2 teams blaam treft en ondanks dat het bekend is dat mijn voorkeur naar Ajax uitgaat zeg ik overspelen zonder publiek....(hoe spijtig van de 1-0 voor dan ook)
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

als je de beelden goed terug bekijkt zie je dat Estaban, nadat hij al twee keer had getrapt, goed om zich heen kijkt om te zien of er nog meer mafkezen op hem afkomen. Volgens mij zag hij toen een steward (beetje dik) en je kon aan Estaban zien dat hij de stewart ook neer wou halen omdat hij blijkbaar dacht dat hij ook een hooligan was, maar toen werd hij weer 'zichzelf'.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Toph View Post
          Iets zegt me dat jij niet voor Ajax bent.
          Achja ik ben feyenoorder, maar dat heeft niets met mijn mening te maken.
          Als het andersom was geweest had ik precies hetelfde gezecht.

En heel objectief kijkend naar die laatste minuten was AZ toch echt meer aan het aanvallen, en Ajax aan het counteren.
          keep the focus going!

Comment

Originally posted by Iguana View Post
            Topaktie van Verbeek, ik vind dat geen van de 2 teams blaam treft en ondanks dat het bekend is dat mijn voorkeur naar Ajax uitgaat zeg ik overspelen zonder publiek....(hoe spijtig van de 1-0 voor dan ook)
            Hoezo zonder publiek?
            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
              Hoezo zonder publiek?
              Zodat er 100% zeker geen mongolen tussen zitten die op het veld springen en spelers aanvallen?
              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

ik had toto gespeeld en op ajax gezet :P
                maar nu is het gestaakt moet nu paar dagen wachten tot ik mijn geld kan ophalen want ik had 5 wedstrijden en 4 had ik goed alleen ajax gestaakt...fml

Comment

Ga er maar van uit dat ajax uit de beker wordt gezet

Comment

Voetbal zet aan tot mini burgeroorlogen tussen dorpen en steden.
                    Behalve 'werk' is er voor mij nog nooit iets goeds uit gekomen. Verbroedering my ass! Kapotte spullen en m'n stad vol schreeuwende tokkies, yup!
                    Ssssmoking

Comment

Update: Voetbal International - Aanklager van KNVB seponeert rode kaart Esteban
                      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Meer dan terecht.
                        keep the focus going!

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
                          ik had toto gespeeld en op ajax gezet :P
                          maar nu is het gestaakt moet nu paar dagen wachten tot ik mijn geld kan ophalen want ik had 5 wedstrijden en 4 had ik goed alleen ajax gestaakt...fml
                          Beter stop je ermee.
                          Ik had 4 tientjes gezet op Ajax handicap tegen RKC, dankzij de scheids die een zuivere goal afkeurt had ik verloren. Stond trouwens gewoon dik 2 euro op Ajax handicap op unibet. De bal is rond zo zie je ook maar weer bij jou. Voor mij was tegen RKC in ieder geval mijn laatste zetje

Comment

mn zwager heb em in de gevangenis gehad. (justitie mannetje). hij vroeg waarom hij het deed. hij zei dat hij een hekel aan die keeper had, waarop mn zwager zei dat hij em niet eens kende. dat m oest hij toegeven mar ja, hij had gewoon een hekel aan em.
                            op de vraag waarom hij het had gedaan (waarop hij nu antwoordt dat hij het niet meer weet) zei hij: weddenschap met een vriend om 50 euro. vlak ervoor nam hij een snuif in de plee. hij ging via een invalide brugje, het enige plekje waar je bij het veld kon komen. wat een simpele borst. jah... gwoon een hekel aan hem. :/
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Weer 1 - 0 hopelijk krijgt az niet nog een excuus om ermee te stoppen.

Comment

Je was te vroeg Silk...2-3 haha!
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X