Hallo Barcelona!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo Barcelona!

Ik kreeg net mail van de examencommissie, en ik mag vanaf volgens jaar februari t/m juni in Barcelona gaan vertoefen. 'Studeren' aan een universiteit net onder Barca Dit maakte mijn dag zo goed dat ik het even wilde delen
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Originally posted by FitnessBoer View Post
    Ik kreeg net mail van de examencommissie, en ik mag vanaf volgens jaar februari t/m juni in Barcelona gaan vertoefen. 'Studeren' aan een universiteit net onder Barca Dit maakte mijn dag zo goed dat ik het even wilde delen
    gefeliciteerd

Comment

Tof

Comment

Vet, veel plezier!
        PS: wel een gym zoeken
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Neem mij aub mee, ik zal al je gerechten klaarmaken.

Comment

Gefeliciteerd, succes.
            keep the focus going!

Comment

Gefeliciteerd, lijkt me een leuke nieuwe uitdaging.
              BP (95kg)
              DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
              mp (55) kg

Comment

Gaat goed komen, kamertje op de campus bij die uni daar. Gym en alles zit er ook bij in. Alleen even kijken of het eten daar gemakkelijk zal gaan. Weet niet of dat zo gemakkelijk gaat als je een gedeelde keuken/koelkast hebt dat zou wel balen zijn. Naast het 'studeren' en feesten moet er natuurlijk wel enigszins deftig gegeten worden
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Nice
                  Train hard or go hormone

Comment

Das balen, ben je zeker 10 dagen onderweg op de trekker...............

Beetje jaloers

Comment

Nice.
                      Word een vette tijd.
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Succes, klinkt goed.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Gaat mis met je trainingen vrees ik.Barcelona is een gruwelijk toffe stad en heeft veel te veel te bieden op het gebied van uitgaan,lekker eten,lekkere wijven etc..
                          Veel plezier en geniet ervan en zet je training gewoon op een lager pitje.

Comment

Even een update op dit topic:

Eerste weekend van februari is het zo ver dan ga ik daarheen. 4 februari introductieweek en dan begint het. Studenten met allemaal verschillende opleidingen en nationaliteiten samen aan één project. Als ik mijn eerste keus krijg dan ga ik daar samenwerken met een bedrijf dat speedboten ontwerpt en daarvoor 'attachments' ontwerpen(weet in deze context even vertaling niet zo gauw). Dat betekend dus ook uitproberen op de middelandse zee

Appartement is nog niet 100% zeker omdat ik door wat problemen in de communicatie wat laat was met dit regelen maar hun zijn daar mee bezig voor mij. Krijg ik binnenkort nieuws van, dak boven mijn hoofd heb ik sowieso maar nog niet duidelijk wat voor een appartement. Ze zeiden dat het waarschijnlijk gewoon een simpel appartementje met eigen keuken, badkamer, studeerruimte etc wordt maar dan wel gedeeld met nog iemand anders.

24 juni is daar mijn laatste 'lesdag', misschien als ik het goed kan vinden met wat mensen van daar dat er nog een soort roadtrip langs de Spaanse kust achteraan komt. Heb al contact met andere studenten, kregen een lijst met alle namen en daarna is mail/facebook je vriend

Zal daar overigens gewoon blijven trainen. Drie keer per week een uurtja a anderhalf kan ik altijd vrijmaken. Nou zullen veel mensen me op dit punt raar vinden(hier op het forum misschien een stuk minder) maar ik ben niet van plan om mezelf de pleuris in te zuipen dus blijf gewoon goed eten en hopelijk blijf ik daar krachtgains houden.

Heb d'r zin an!

Comment

Succes en geniet van die periode

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X