Ik kreeg net mail van de examencommissie, en ik mag vanaf volgens jaar februari t/m juni in Barcelona gaan vertoefen. 'Studeren' aan een universiteit net onder Barca Dit maakte mijn dag zo goed dat ik het even wilde delen
Hallo Barcelona!
Collapse
X
-
-
Gaat goed komen, kamertje op de campus bij die uni daar. Gym en alles zit er ook bij in. Alleen even kijken of het eten daar gemakkelijk zal gaan. Weet niet of dat zo gemakkelijk gaat als je een gedeelde keuken/koelkast hebt dat zou wel balen zijn. Naast het 'studeren' en feesten moet er natuurlijk wel enigszins deftig gegeten worden"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Succes, klinkt goed.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Even een update op dit topic:
Eerste weekend van februari is het zo ver dan ga ik daarheen. 4 februari introductieweek en dan begint het. Studenten met allemaal verschillende opleidingen en nationaliteiten samen aan één project. Als ik mijn eerste keus krijg dan ga ik daar samenwerken met een bedrijf dat speedboten ontwerpt en daarvoor 'attachments' ontwerpen(weet in deze context even vertaling niet zo gauw). Dat betekend dus ook uitproberen op de middelandse zee
Appartement is nog niet 100% zeker omdat ik door wat problemen in de communicatie wat laat was met dit regelen maar hun zijn daar mee bezig voor mij. Krijg ik binnenkort nieuws van, dak boven mijn hoofd heb ik sowieso maar nog niet duidelijk wat voor een appartement. Ze zeiden dat het waarschijnlijk gewoon een simpel appartementje met eigen keuken, badkamer, studeerruimte etc wordt maar dan wel gedeeld met nog iemand anders.
24 juni is daar mijn laatste 'lesdag', misschien als ik het goed kan vinden met wat mensen van daar dat er nog een soort roadtrip langs de Spaanse kust achteraan komt. Heb al contact met andere studenten, kregen een lijst met alle namen en daarna is mail/facebook je vriend
Zal daar overigens gewoon blijven trainen. Drie keer per week een uurtja a anderhalf kan ik altijd vrijmaken. Nou zullen veel mensen me op dit punt raar vinden(hier op het forum misschien een stuk minder) maar ik ben niet van plan om mezelf de pleuris in te zuipen dus blijf gewoon goed eten en hopelijk blijf ik daar krachtgains houden.
Heb d'r zin an!"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment