Originally posted by dynobet
View Post
Duits
Collapse
X
-
Originally posted by dynobet View PostBeim 50sten schreibfehler hab ich aufgehört dein aufsatz zu lesen.
Je tekst zit bomvol spelfouten en met woorden die niet bestaan in het Duits. Grammaticaal kloppen de meeste zinnen niet. Inhoudelijk is het ook niveau basisschool.
Ik wil je niet afkraken, maar dit is echt heel slecht.
Het is een presentatie van enkele minuten voor 2 personen, waarin je wat moest vertellen over je hobby. Dus waarom zou ik zeer moeilijke taal gaan uitkramen waar ik zelf toch niks van snap..Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Originally posted by Rickbeen View PostJe kraakt het wel af, mag wel, maar zet er dan iig wat voorbeelden neer van hoe het wel moet zijn.
Het is een presentatie van enkele minuten voor 2 personen, waarin je wat moest vertellen over je hobby. Dus waarom zou ik zeer moeilijke taal gaan uitkramen waar ik zelf toch niks van snap..
Comment
-
Originally posted by Polyfemos View PostJe kan ook met dit verhaal aankomen en een 4 krijgenDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Gewoon ef door google translate, werkt altijd!
Toch?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Het is inderdaad vrij letterlijk, op HAVO niveau is dit voldoende, trek alle WOORDEN(dus niet zinnen) waar je niet zeker van bent door google translate, dan zul je zien dat er nu veel woorden inzitten die niet bestaan.
Ook heeft google een functie dat hij synoniemen weergeeft bij een vertaling. hieraan kun je zien of je een woord in de juiste context gebruikt(denk aan het woord "bank" in het NL)189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Originally posted by bruce View Postwer von Ihnen kennt Markus Ruhl? (moet je mee beginnen) even wachten. dan is het stil en heb je de aandacht.(punten!!!, let maar op)
das war/ ist ein der besten bodybuilders aus deutschland. gerne mochte ich ihnen etwas erzahlen uber bodybuilding. *(ff geen umlauten en hoofdletters dat zoek je lekker zelf maar uit)_sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
denk ook aan de naamvallen
der - die - das - die
des- der - des -der
dem - der -dem - den
den - die - das- die
blij dat ik dit iig niet meer hoef te doen
en verander dat du in de laatste zin in euch etwas gelernt habensq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Ik heb in 5VWO voor Frans ooit eens een presentatie gegeven over eiwitten. Dat was gewoon van een Franse bodybuilding site afgehaald en (zo goed als) letterlijk daar opgelezen.
Ga gewoon naar bodybuilding.de en haal daar algemene info vandaan, oefen een beetje op de uitspraak en je hebt een dikke voldoende.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostIk heb in 5VWO voor Frans ooit eens een presentatie gegeven over eiwitten. Dat was gewoon van een Franse bodybuilding site afgehaald en (zo goed als) letterlijk daar opgelezen.
Ga gewoon naar bodybuilding.de en haal daar algemene info vandaan, oefen een beetje op de uitspraak en je hebt een dikke voldoende.
Ik deed mijn presentatie over brandweer en eindigde een praktijkverhaaltje met de memorabele oneliner:
"Aber glücklich ist das haus nicht ganz abgefickt"
Het leverde me een 8 op, want iedereen had dolle pret.
Moraal van dit verhaal: een nederlands woord 'verduitsen' door het enkel een beetje duits te brengen, kan weleens iets opleveren dat je eigenlijk niet heb bedoeld, maar ggeinig is het soms wel xD
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment