Duits

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    Beim 50sten schreibfehler hab ich aufgehört dein aufsatz zu lesen.

Je tekst zit bomvol spelfouten en met woorden die niet bestaan in het Duits. Grammaticaal kloppen de meeste zinnen niet. Inhoudelijk is het ook niveau basisschool.

Ik wil je niet afkraken, maar dit is echt heel slecht.
    klopt. er is veel letterlijk vertaald
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      Beim 50sten schreibfehler hab ich aufgehört dein aufsatz zu lesen.

Je tekst zit bomvol spelfouten en met woorden die niet bestaan in het Duits. Grammaticaal kloppen de meeste zinnen niet. Inhoudelijk is het ook niveau basisschool.

Ik wil je niet afkraken, maar dit is echt heel slecht.
      Je kraakt het wel af, mag wel, maar zet er dan iig wat voorbeelden neer van hoe het wel moet zijn.
      Het is een presentatie van enkele minuten voor 2 personen, waarin je wat moest vertellen over je hobby. Dus waarom zou ik zeer moeilijke taal gaan uitkramen waar ik zelf toch niks van snap..
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
        Je kraakt het wel af, mag wel, maar zet er dan iig wat voorbeelden neer van hoe het wel moet zijn.
        Het is een presentatie van enkele minuten voor 2 personen, waarin je wat moest vertellen over je hobby. Dus waarom zou ik zeer moeilijke taal gaan uitkramen waar ik zelf toch niks van snap..
        Je kan ook met dit verhaal aankomen en een 4 krijgen

Comment

Originally posted by Polyfemos View Post
          Je kan ook met dit verhaal aankomen en een 4 krijgen
          bedankt voor je zinvolle reactie! Hij voegt egt wat toe aan dit topic!

Comment

Tis idd Ich möchte gern etwas erzählen...... ipv Ich woll
            18 jr/179cm/81kg/bf 11%
            SQ 1x90 BP 1x100 DL 1x140
            Living the dream that's called "my life"!

Comment

Gewoon ef door google translate, werkt altijd!

Toch?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Het is inderdaad vrij letterlijk, op HAVO niveau is dit voldoende, trek alle WOORDEN(dus niet zinnen) waar je niet zeker van bent door google translate, dan zul je zien dat er nu veel woorden inzitten die niet bestaan.
                Ook heeft google een functie dat hij synoniemen weergeeft bij een vertaling. hieraan kun je zien of je een woord in de juiste context gebruikt(denk aan het woord "bank" in het NL)
                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  wer von Ihnen kennt Markus Ruhl? (moet je mee beginnen) even wachten. dan is het stil en heb je de aandacht.(punten!!!, let maar op)
                  das war/ ist ein der besten bodybuilders aus deutschland. gerne mochte ich ihnen etwas erzahlen uber bodybuilding. *(ff geen umlauten en hoofdletters dat zoek je lekker zelf maar uit)_
                  prachtig...dit is de manier idd
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

denk ook aan de naamvallen
                    der - die - das - die
                    des- der - des -der
                    dem - der -dem - den
                    den - die - das- die

blij dat ik dit iig niet meer hoef te doen

en verander dat du in de laatste zin in euch etwas gelernt haben
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik heb in 5VWO voor Frans ooit eens een presentatie gegeven over eiwitten. Dat was gewoon van een Franse bodybuilding site afgehaald en (zo goed als) letterlijk daar opgelezen.

Ga gewoon naar bodybuilding.de en haal daar algemene info vandaan, oefen een beetje op de uitspraak en je hebt een dikke voldoende.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                        Ik heb in 5VWO voor Frans ooit eens een presentatie gegeven over eiwitten. Dat was gewoon van een Franse bodybuilding site afgehaald en (zo goed als) letterlijk daar opgelezen.

Ga gewoon naar bodybuilding.de en haal daar algemene info vandaan, oefen een beetje op de uitspraak en je hebt een dikke voldoende.
                        Eigenlijk is dat de snelste en slimste manier inderdaad. Presentaties kunnen ze nooit op plagiaat checken, tenzij je je aantekeningen moet inleveren, maar dat zal wel niet ;-).

Ik deed mijn presentatie over brandweer en eindigde een praktijkverhaaltje met de memorabele oneliner:

"Aber glücklich ist das haus nicht ganz abgefickt"

Het leverde me een 8 op, want iedereen had dolle pret.

Moraal van dit verhaal: een nederlands woord 'verduitsen' door het enkel een beetje duits te brengen, kan weleens iets opleveren dat je eigenlijk niet heb bedoeld, maar ggeinig is het soms wel xD

Comment

Ik heb de presentatie al gehouden, ging best goed..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X