excuses aan de marokaanse gemeenschap

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Oldtimer View Post
    En niet elke Marokkaan is een krimineel.
    Derrick Theme Song - YouTube

Moest ff.

OT: Maar ja, toch lastig dat zo'n grote groep het voor de rest verpest Ik maak me soms ook schuldig aan generaliserend gedrag, maar als ik dan de Marokkanen spreek die gewoon relaxt zijn dan nuanceer ik mezelf toch weer. Ik heb ook de neiging om vooroordelen te hebben, maar die zet ik dan weer net zo snel aan de kant.
    Train hard or go hormone

Comment

pff gaat nergens over, als er ingebroken word bij je zijn ze met 15min al weer klaar met het proces en word het in de kast gezet en klaar zaak afgehandeld oplossen doen ze niet.

wasted of time dit echt!
      Calisthenics / Street workout

Comment

Pownews erbij halen en dan interview met de torrenbaas
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Iguana View Post
          Dit x 100..

Nee, x1.000.

Welke laffe hond heeft dit gemeld, ik vraag me af of het persoontje zo dapper is om dat hier nu ook te zeggen? En verder sluit ik me aan bij de post van Erik!!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

We hadden hier zo'n imbeciele marokkaan ooit, maar weet niet of we die nog hebben. En anders, zoveel marokkanen hebben we niet, Kojak hebben we, en verder weet ik eigenlijk niet wie we nog meer hebben.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              We hadden hier zo'n imbeciele marokkaan ooit, maar weet niet of we die nog hebben. En anders, zoveel marokkanen hebben we niet, Kojak hebben we, en verder weet ik eigenlijk niet wie we nog meer hebben.
              Kojak is toch Turks? En we hebben Talal, maar ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat hij zoiets doet.
              Want inderdaad, niet elke Marokkaan is een criminele klootzak. Maar degene die Bruce dit flikt, dát vind ik wel een klootzak.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                We hadden hier zo'n imbeciele marokkaan ooit.
                Bedoel je die wat eeuwig jong blijft?
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                  Wel aardig dat je aan alle 12 de marokkanen die niet in aanraking met justitie zijn geweest, je excuses aanbiedt....dat siert je.
                  Volwassen opmerking man.

@ hierboven Nee heb dat niet gedaan lol, ik spreek iemand gewoon aan op dat gedrag of als ik mij beledigd voel.

Vind wel goed van Bruce dat hij ze excuses heeft aangeboden, weet de tekst niet, maar getuigt wel van respect. En heel raar vind ik het niet hoor dat hij evt aangifte doet, het is allicht overdreven maarja moet je ook maar is nagaan hoe vervelend het is om altijd meer dezelfde domme/simpele opmerkingen te horen. Net als faabjan hierboven bijvoorbeeld.

Comment

Aan de ene kant ( de vrijheid van meningsuiting) geef ik GeneralIX gelijk, aan de andere kant siert het Bruce dat hij zijn excuses maakt voor iets wat gezegd heeft dat hij misschien eigenlijk niet meende of omdat hij het te grof of verkeerd verwoordde.
                    Anyway, wel respect leatherpants.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Nee, x1.000.

Welke laffe hond heeft dit gemeld, ik vraag me af of het persoontje zo dapper is om dat hier nu ook te zeggen? En verder sluit ik me aan bij de post van Erik!!
                      Het hoeft niet eens een forumlid te zijn. Volgens mij kan iedereen berichten in het forum lezen, daarvoor hoef je niet in te loggen.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Volwassen opmerking man.

@ hierboven Nee heb dat niet gedaan lol, ik spreek iemand gewoon aan op dat gedrag of als ik mij beledigd voel.

Vind wel goed van Bruce dat hij ze excuses heeft aangeboden, weet de tekst niet, maar getuigt wel van respect. En heel raar vind ik het niet hoor dat hij evt aangifte doet, het is allicht overdreven maarja moet je ook maar is nagaan hoe vervelend het is om altijd meer dezelfde domme/simpele opmerkingen te horen. Net als faabjan hierboven bijvoorbeeld.
                        hadden de asocialen onder de marokkaantjes ook maar is een beetje respekt
                        Last edited by GeneralIx; 21-04-2012, 15:55. Reason: even voor jezelf chef, er zit namelijk een nsb'er onder ons
                        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Het is gewoon triest dat je niet tegen een opmerking zou kunnen die een bevolingsgroep pakt en dan meteen aangifte doet. Ik ken niet een Nederlander die gaat janken en aangifte doen als iemand zegt dat alle Nederlanders ratten zijn en bij voorkeur dood. Dat lach je van je af in een vrij land.

@ Kojak
                          Blij dat te horen chef. Geloofde ook niet zo dat jij het was geweest, anders had je inmiddels wel een forumontzegging gehad.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by brillant View Post
                            hadden al die aso marokkaantjes ook maar is een beetje respekt
                            Dit is nou een voorbeeld van een simpele opmerking

Comment

dan maar een simpele opmerking ,maar het is wel een feit
                              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Even offtopic, wat is jouw etnische achtergrond? Want verder dan je gelijkenis met Dr. Dre kom ik niet
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X