excuses aan de marokaanse gemeenschap

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga melden dat k een kankerhond met een dboll plofkop ben voel me onheus bejegend en aangetast in mijn waarde daardoor! Dikkerdjes hebben ook n ziel, maar dat mag vast want das geen isseu!
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Als de marokkaanse gemeenschap nou eens alle energie zou stoppen in het aanpakken van "hun" eigen mensen.
      Ipv de hele week door maar zeuren over "discriminatie, racisme, respect, blabla".

Hoevaak hoor je en zie je nou dat ze elkaar eens echt goed op de vingers wijzen en niet de fout leggen bij de mensen die ze een slechte naam geven... terwijl ze zelf verantwoordelijk zijn voor die slechte naam.

Iets met actie reactie.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        En anders, zoveel marokkanen hebben we niet, Kojak hebben we, en verder weet ik eigenlijk niet wie we nog meer hebben.
        Zeker omdat er in mijn onderschrift kippedief staat
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Marokkanen zijn de Polen echt zat!!! - YouTube

Comment

Originally posted by kojak View Post
            Zeker omdat er in mijn onderschrift kippedief staat
            Nee, dan had er geitenneuker moeten staan.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lol, dat ze mensen gewoon laten zeggen wat ze willen zeggen, wat een belachelijke beperking van de vrijheid van meningsuiting...

Ben zelf anti-racisisten, maar bovenal vind ik dat je in persoonlijke sfeer moet kunnen zeggen wat je wilt. Het is toch niet dat bruce als een volksmenner iedereen aanspoort om marokkanen levendig te verbranden..

Comment

Op internet discrimineren mag niet maar zodra ik weer eens kankerhollander wordt genoemd op straat is er niets aan de hand..
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Haha je schrikt je wel de pest** als er opeens contact met je wordt opgenomen vanwege volgens hen discriminerende teksten. Ik vind het belachelijk dat je niet mag zeggen wat je vind. Ook al kan het discriminerend over komen.
                  Make it count!
                  Always look on the bright side of life...

Comment

Lol...hoe doen ze dat toch steeds.

Comment

Wie heeft de triatlon uitgevonden?

Edit Kev: -
                      http://www.goeievraag.nl/vraag/triatlon-verzonen.38989
                      Last edited by Kevster; 21-04-2012, 19:58. Reason: Shitstorm prevention

Comment

Kappen met die onzin anders gaat ie dicht.

@Broes: Erg netjes van je dat je je excuses aan biedt.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Die aangifte is echt te triest voor woorden
                          Weer zo eentje die de zielige aangevallen underdog moet uithangen.

Als ik iedere allochtoon die vrouwonvriendelijke opmerkingen gemaakt heeft zou aangeven had ik daar een dagtaak aan.
                          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Goed om te merken dat er weinig linkse multi-culti aanhangers zijn op bodynet (oordelend op basis van dit topic).
                            Is de sportschool hierdoor een rechtse hobby? Het is in ieder geval wel een vereiste dat je niet vies bent van hard werken :P sommige politieke stromingen hebben daar iets minder mee...

OT, volwassen besluit om je excuses aan te bieden!
                            Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                              Goed om te merken dat er weinig linkse multi-culti aanhangers zijn op bodynet (oordelend op basis van dit topic).
                              Is de sportschool hierdoor een rechtse hobby? Het is in ieder geval wel een vereiste dat je niet vies bent van hard werken :P sommige politieke stromingen hebben daar iets minder mee...

OT, volwassen besluit om je excuses aan te bieden!
                              Hier een linkse rakker (die zichzelf afbeuld) en je post slaat echt helemaal nergens op

Er is een groot verschil tussen vrijheid van meningsuiting en discrimeren in het openbaar. Wat je in je eigen woonkamer zegt moet je lekker zelf weten en vooral ook doen. Helaas zijn er in de echte wereld mensen waar je rekening mee dient te houden.
                              Dat er een hoop buitenlanders zijn die Nederlanders 'kankerhollander' noemen doet daar niets aan af. Hun fout bezig, dus jij ook? Get some standards.

Ik merk hier overigens nooit wat van. Woon in de meest multi-culti wijk van Den Haag en er gebeurd hier geen flikker. Iedereen gaat prima met elkaar om. Zo kan het ook.
                              createmybody.net

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X