excuses aan de marokaanse gemeenschap

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@onderhandelen, ik weet dat lachen niet in mn voordeel is, maar dat is niet het soort spottende lachje. zo kan je ook lachen als er een gruwelijk ongeluk op een filmpje gebeurd, en je uitroept: oeeehhaa.w haahaa niet normaal. ik ga dus ook niks laten wissen. ik ben oprecht en meen wat ik hier neer zet. wat een officier ermee doet, is zijn/ haar zaak. of dat nou wel of niet in mn voordeel werkt. het is ook nog niet gezegd dat het een zaak wordt. ik hoop natuurlijk niet. maar ja... we will see.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
      ik ga dus ook niks laten wissen. ik ben oprecht en meen wat ik hier neer zet. wat een officier ermee doet, is zijn/ haar zaak. of dat nou wel of niet in mn voordeel werkt.
      Mooi dat te lezen.

Comment

aanklacht is dat ik aanzet tot haat of geweld tegen marokkanen. dat is bullshit. het internet barst wel van dat soort dingen. ik heb echter alleen mn mening gegeven op het moment dat er weer wat was gebeurd door marokkanen en iemand hier een topic over gemaakt had. het zat ff tot mn strot. de aanklacht is dus onzin. als ik aanzet dan roep ik op om tot actie over te gaan, maar ik heb dat dus niet gedaan. ik vroeg niet aan anderen om er zo over te denken of wat dan ook. die post is een van de miljarden posts op internet. de reden dat ik nu pas excuses maak is simpel. die post was ik allang uit het oog verloren en op het moment dat ik ermee geconfronteerd werd door een agent uit mn eigen dorp, drong tot me door dat je niks kan zeggen want je schoonmoeder kan het nog lezen. snappie. en ik stond aardig voor lul met wat die agent oplas, want het klonk niet bepaald volwassen, waarvoor ik in dagelijks leven wel voor aangezien wil worden. @rawa: krijg de klere en val dood, teringkind. (ja dit mag wel). donder lekker op van dit forum anders. ik moet mijn excuses aanbieden aan degene die aangifte heeft gedaan? laat die dan ff bij mij aankomen dan had ik de kans daarvoor. maar daarvoor is hij zelf te laf. wie de fuck ben jij om mij te beschuldigen van proberen straf te ontkomen door dit neer te zetten, donder grafstraal toch op kutkind. ik zeg dat ik voor lul zat omdat het een grove post was en dat ik niet snel zoiets neerzet en vind dat het onder de maat is. ga jij hier dan ff neerzetten dat ik lieg!!! fok off, lullootje
        Beste vent, ik beschuldig je nergens van. Vind de manier waarop jij je intro tekst had geschreven niet correct en yes dat is mijn mening. Voor de rest vind ik het uitermate vervelend om op te merken dat jij niet tegen kritiek kunt en daarom onrespectvol gaat doen. Respect hebben is een deugd!
        Carpe Diem

Comment

Originally posted by rawa92 View Post
          Beste vent, ik beschuldig je nergens van. Vind de manier waarop jij je intro tekst had geschreven niet correct en yes dat is mijn mening. Voor de rest vind ik het uitermate vervelend om op te merken dat jij niet tegen kritiek kunt en daarom onrespectvol gaat doen. Respect hebben is een deugd!
          Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
          Je hebt wel degelijk verwijten in je post, en je insinueert ook het een en ander. Mes snijdt aan twee kanten, dat geldt voor Bruce, maar net zo goed voor jou.

Originally posted by rawa92 View Post
          Waarom zou je via een forum je excuses aanbieden voor iets onrespectvols?
          Wie zegt dat hij überhaupt weet wie de melding heeft gedaan?

Comment

Vertrouwen op iemands juiste intenties ook.

@OH
            Reductio ad absurdum is geen drogredenatie, is een fout aantonen in je gedachtegang, of in ieder geval gebrek aan de nuance. Verder is het mijn mening dat dit geen vergrijp is. Net zo min als om 5 uur 's ochtends door rood te lopen met een lege straat. Dat is perspectief. Ik zeg daarmee niet dat het juridisch gezien geen vergrijp is. En dat is waar jij je toren in klimt om er goed van af te blazen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vertrouwen op iemands juiste intenties ook.

@OH
              Reductio ad absurdum is geen drogredenatie, is een fout aantonen in je gedachtegang, of in ieder geval gebrek aan de nuance. Verder is het mijn mening dat dit geen vergrijp is. Net zo min als om 5 uur 's ochtends door rood te lopen met een lege straat. Dat is perspectief. Ik zeg daarmee niet dat het juridisch gezien geen vergrijp is. En dat is waar jij je toren in klimt om er goed van af te blazen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

jouw mening doet er even niet toe in mijn topic. jij bent iemand die dus wel in zn posts andere mensen aanmaant om iets te denken over mij door te beginnen: beste mensen, hebben jullie het niet door......
                kritiek is als iets gegrond is. jij hebt geen kritiek, jij beschuldigt mij ergens van, kutviool, voor als je het zelf nog niet door hebt.
                respect daarvoor hebben? wat de fuck denk je wel niet? zoals ik zeg: donder op uit het topic. desnoods van het forum.

Comment

Ik vermoed (mijn mening) dat Bruce via zo'n topic probeert om aan een eventuele straf te ontkomen.
                  Mijn eerste gedachte ook. Maar zelf zou ik hetzelfde doen, mocht het daadwerkelijk het geval zijn. Zeker voor zo'n zeikdingetje waar het nu over gaat.

kritiek is als iets gegrond is. jij hebt geen kritiek, jij beschuldigt mij ergens van, kutviool, voor als je het zelf nog niet door hebt.
                  Originally posted by bruce
                  @rawa: krijg de klere en val dood, teringkind. (ja dit mag wel). donder lekker op van dit forum anders.
                  *uch*
                  want het klonk niet bepaald volwassen, waarvoor ik in dagelijks leven wel voor aangezien wil worden.
                  Rawa heeft het inderdaad nogal bot neergezet, maar op deze manier reageren getuigt ook niet bepaald van volwassenheid. Zeker in uitgerekent dit topic zou ik wat minder snel uit de slof schieten.
                  Last edited by scoobydoo; 22-04-2012, 21:22.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Oh maar dit ga ik zeker niet rectificeren seal. Als er iets is waar ik niet tegen kan is dat als ik zomaar ergens van beschuldigd word wat niet waar is. Ik zou van een Marokkaan ook begrijpen als hij zo in het betreffende topic zou reageren. Maar... Ik wil hen ook welnemen klap voor z'n waffel geven ik begrijp wel dat je zoiets als eerste denkt naar ga niet lopen beweren dat het zi is of mensen oproepen zi te denken. Dus is hij een gaylord

Comment

• Originally posted by rawa92 View Post
                      Triest
                      Ik vind die post van jou triest. En jou eigenlijk ook wel.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• !Rawa92

Moderator mode off/

Wie de fuck denk je dat je bent? Het betreft een post ver voor jij je aanmelde ga asjeblieft niet de paus lopen spelen hier anders maak je maar een account op een links boomknuffelaarsforum ofzo jankbek..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                          Oh maar dit ga ik zeker niet rectificeren seal. Als er iets is waar ik niet tegen kan is dat als ik zomaar ergens van beschuldigd word wat niet waar is. Ik zou van een Marokkaan ook begrijpen als hij zo in het betreffende topic zou reageren. Maar... Ik wil hen ook welnemen klap voor z'n waffel geven ik begrijp wel dat je zoiets als eerste denkt naar ga niet lopen beweren dat het zi is of mensen oproepen zi te denken. Dus is hij een gaylord
                          Het verschil tussen jou en yawa's "Mensen jullie zijn blind. Ik vermoed (mijn mening) dat Bruce via zo'n topic probeert om aan een eventuele straf te ontkomen." is dat yawa's reactie een mening is over jouw excuses, dat hij daarbij vindt dat de rest blind is dat ze het niet zien is evengoed zijn mening, en goed voorstelbaar. Ik denk er hetzelfde over, al is dat maar omdat ik in ieder geval niet bij mezelf zou kunnen voorstellen dat ik een excuses zou aanbieden voor zoiets, in die situatie, zonder dat ik er zelf baat bij heb.

Dat jij gepikeerd bent als dit toch niet het geval is, kan ik me best voorstellen, maar dan los je het toch op op een volwassen manier, en niet door wat te gaan schelden?

Maar het is vóóral in dit topic een probleem dat je zo reageert. je biedt immers eerst je excuses aan, en vertelt daarbij dat je schaamtevol lachte toen de agent je reactie voor las. Je bent immers normaal gesproken nooit zo. Het ironische is echter dat je daarna wel heel onvolwassen gaat lopen schelden op yawa vanwege iets wat hij heeft gezegd. Dat druist natuurlijk volledig in tegen wat je eerder hebt gezegd. Zeker het natrappen wat je in deze post op het einde doet is nogal kinderachtig. Iedereen kent je mening tegen yawa al, en hem nog eens een gaylord noemen wekt in ieder geval bij mij geen sympathie op.

Dit deel hieronder is inderdaad minder net. Hij kan inderdaad niet weten hoe het verlopen is, en dit zou hij ook beter achterwege kunnen laten. Zoiets is iets wat je wel kunt denken, maar typen is inderdaad onzin. In de eerste alinea is het punt al duidelijk.
                          Waarom zou je via een forum je excuses aanbieden voor iets onrespectvols? Als je echt een vent was, zou je oprecht je excuses moeten aanbieden aan degene die jou heeft aangegeven en niet opeens proberen populair te doen op zo'n forum. Maar ey, sterkte en denk de volgende keer twee keer na voordat je zomaar iets roept.

ik begrijp wel dat je zoiets als eerste denkt naar ga niet lopen beweren dat het zi
                          Mensen jullie zijn blind. Ik vermoed (mijn mening) dat Bruce via zo'n topic probeert om aan een eventuele straf te ontkomen.
                          Ik zie hem nergens iets beweren, sterker nog, hij maakt nadrukkelijk kenbaar dat het een vermoeden betreft.

Maargoed, imho is hij net zo goed fout als jij. Iets dergelijks denken hoor je imho voor je te houden en het topic te negeren. Je reactie daarintegen wekt ook niet echt de indruk dat je je volwassener opstelt.
                          Last edited by scoobydoo; 22-04-2012, 22:12.

Comment

• Dat ik normaal zo niet reageer blijf ik bij seal. dit is ook niet normaal. Ik probeer serieus iets goed te doen. En als iemand mijn goede bedoeling in twijfel trekt heb je bij mij een probleem. Simpel zat. Ik ben zakelijk ook altijd veel te goed en zijn zakenpartners argwanend want ze geloven gewoon niet dat je iets gratis doet ofzo. Voor niks gaat bij hun de zon op en daar word ik ook doodziek van. Mij niet geloven als ik de waarheid spreek dan hou je me voor leugenaar. Klaar. En zeggen dat ik populair loop te doen door op dit forum excuses te doen. Wat nou populair doen.
                            .En dan zon fokking simpele opmerking dat ik bij degene moet zijn die het heeft aangegeven. ALS IK EEN ECHTE VENT WAS. Jawel natuurlijk, die is bij me aan de deur geweest. Ik zit zowat 10 op dit forum. Niet echt van plan om ongeloofwaardig te worden door te lopen liegen als een lullo. En niet volwassen reageren kan je allemaal anders invullen. Ik reageer niet netjes maar daar heb ik bij zon gehaktbal ook biet echt zin in. En zulke reakties kan je van alle lagen in de bevolking verwachten dus wat is volwassen.
                            Last edited by bruce; 22-04-2012, 22:27.

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                              !Rawa92

Moderator mode off/

Wie de fuck denk je dat je bent? Het betreft een post ver voor jij je aanmelde ga asjeblieft niet de paus lopen spelen hier anders maak je maar een account op een links boomknuffelaarsforum ofzo jankbek..
                              Niets aan toe te voegen.

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                                Ik reageer niet netjes maar daar heb ik bij zon gehaktbal ook biet echt zin in. En zulke reakties kan je van alle lagen in de bevolking verwachten dus wat is volwassen.
                                Och, dat probleem heb ik ook wel eens. Maar in dat geval probeer ik zo iemand op basis van argumenten in plaats caps lock te winnen. Misschien dat ik te rationeel denk, maar ik ga ervan uit dat als ik dan toch een discussie wil winnen, ik op die manier béter de sympathie van mijn medemembers kan winnen, dan wanneer ik iemand gewoon de grond in caps lock, hoe graag ik dat ook wil.

En zulke reakties kan je van alle lagen in de bevolking verwachten dus wat is volwassen.
                                Helaas wel, misschien dat ik beter de term politiek correct kon gebruiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X