excuses aan de marokaanse gemeenschap

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    @onderhandelen, ik weet dat lachen niet in mn voordeel is, maar dat is niet het soort spottende lachje. zo kan je ook lachen als er een gruwelijk ongeluk op een filmpje gebeurd, en je uitroept: oeeehhaa.w haahaa niet normaal. ik ga dus ook niks laten wissen. ik ben oprecht en meen wat ik hier neer zet.

Originally posted by bruce View Post
    het is ook nog niet gezegd dat het een zaak wordt. ik hoop natuurlijk niet. maar ja... we will see.
    oww kijk dacht dat het (al) een zaak was. Wordt geen zaak denk ik en slaan mn post's nergens op. excusez moi for the intervention than

Reductio ad absurdum is geen drogredenatie, is een fout aantonen in je gedachtegang, of in ieder geval gebrek aan de nuance.
    Heb t moeten leren als drogreden, zal es in mn boeken checken.

Verder is het mijn mening dat dit geen vergrijp is. Net zo min als om 5 uur 's ochtends door rood te lopen met een lege straat. Dat is perspectief. Ik zeg daarmee niet dat het juridisch gezien geen vergrijp is.
    kee

En dat is waar jij je toren in klimt om er goed van af te blazen.
    Excuus, wellicht te hoog in de toren geklommen om er vanaf te te blazen, eens.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Ik heb geleerd van huis uit altijd respect te hebben voor ''ouderen''
      (of mensen waarvan je nog wat kunt leren m.b.t. fitness) ^^

(*kijkt met een scheef oog naar Rawa & Sean*)

Comment

• Originally posted by JGP91 View Post
        (*kijkt met een scheef oog naar Rawa & Sean*)
        Hoezo, wat zeg ik dan verkeerd hier? Of gaat dat nog altijd over die grap over zyzz?
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
          Hoezo, wat zeg ik dan verkeerd hier? Of gaat dat nog altijd over die grap over zyzz?
          Haha, nee joh

Vraag me alleen af of je sommige teksten ook had gezegd tegen een brede kerel van 34 in het eggie

Hij bied z'n excuses aan, basta. En als iemand dan wilt trollen die nog geen fysiek heeft als Zyzz had dan moet je maar weer terug je hoek in

Comment

• Ik ben het eigelijk wel eens met Sean, hoewel ik het erg netjes vindt dat Broes zijn excuses aanbiedt en ik de reden waarom hij zijn excuses uberhaubt aan moet bieden complete waanzin is, vindt ik de manier waarop hij uit zijn slof schiet uiterst belachelijk.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Dit topic begint zich in herhaling te storten...
              Het is nu toch wel duidelijk of niet soms?
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Dit topic begint zich in herhaling te storten...
                Het is nu toch wel duidelijk of niet soms?
                Mee eens.

Comment

Vraag me alleen af of je sommige teksten ook had gezegd tegen een brede kerel van 34 in het eggie
                  Nope, maar het mooie van internet is dat je er ook gewoon anoniem een constructieve discussie kunt voeren zonder het risico op represailles als het de gesprekspartner niet altijd bevalt.

Of gedraag jij je in het dagelijks leven ook altijd précies zoals op internet?

Comment

Nope, maar het mooie van internet is dat je er ook gewoon anoniem een constructieve discussie kunt voeren zonder het risico op represailles als het de gesprekspartner niet altijd bevalt.

Of gedraag jij je in het dagelijks leven ook altijd précies zoals op internet?
                    Jij gedraagt je gewoon als een wijsneus.

En nee, ik gedraag me op internet niet altijd hetzelfde als in het dagelijkse leven. Zo ben ik bijvoorbeeld een paladin op World of Warcraft genaamd Thor en zaai ik dood en verderf! *rage*

Comment

Jij gedraagt je gewoon als een wijsneus.
                      Zou je dat ook in het eggie zeggen als ik een beer van 120kg was?

Comment

Zou je dat ook in het eggie zeggen als ik een beer van 120kg was?

Comment

Dankje dat je het met me eens bent.

Alleen valt iemand een wijsneus noemen niet onder constructief naar mijn mening.

Comment

• Jawel, iemand een wijsneus noemen kan leiden tot zelfreflectie
                            Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Het verschil tussen jou en yawa's "Mensen jullie zijn blind. Ik vermoed (mijn mening) dat Bruce via zo'n topic probeert om aan een eventuele straf te ontkomen." is dat yawa's reactie een mening is over jouw excuses, dat hij daarbij vindt dat de rest blind is dat ze het niet zien is evengoed zijn mening, en goed voorstelbaar.
                              Het was rawa92 he!, ik ben Yawa77. Lijkt op elkaar, maar zeker niet hetzelfde
                              Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                                Het was rawa92 he!, ik ben Yawa77. Lijkt op elkaar, maar zeker niet hetzelfde
                                Oeps

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X