"why isn't she in her kitchen?"
Wat denken mannen?? :-)
Collapse
X
-
Originally posted by He-Man View PostIk denk meestal: pppfffff..... weer zo'n huisvrouwtje die wat wil doen.....
haha, ik weet bijna zeker dat veel bij ons dat vast ook dachten toen ik verscheen. Inmiddels is die houding totaal veranderd. En helaas ben ik zelf geen haar beter dan mannen want dit:
Oorspronkelijk geplaatst door Toph
Ik kijk altijd wel meewarig als twee vrouwen, de een op de abductor machine, de andere op de adductor machine, met veel te laag gewicht met elkaar aan het beppen zijn.
doe ik zelf ook. (dat meewarig kijken dan, he....)
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View PostAls ze jou lekkere buikje zien kunnen ze maar aan 1 ding denken vrees ik
Haha, nee hoor. Ik ben daar "one of the guys", word nooit lastig gevallen eigenlijk of seksueel benaderd ofzo. Misschien een voordeel van mijn leeftijd, of ik kom totaal aseksueel over, dat kan natuurlijk ook. Heb gewoon heel leuke contacten met die jongens/mannen.
Er zijn wel veel (oudere) mannen die me regelmatig afkeurend vragen waarom ik dit doe, maar daar heb ik maling aan."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostHaha, nee hoor. Ik ben daar "one of the guys", word nooit lastig gevallen eigenlijk of seksueel benaderd ofzo. Misschien een voordeel van mijn leeftijd, of ik kom totaal aseksueel over, dat kan natuurlijk ook. Heb gewoon heel leuke contacten met die jongens/mannen.
Er zijn wel veel (oudere) mannen die me regelmatig afkeurend vragen waarom ik dit doe, maar daar heb ik maling aan.
Als ik vrouwen zie in de sportschool ben ik nu eenmaal direct gefocust.Ik train altijd keihard,maar als er leuke dames rondlopen ben ik tussen de oefeningen door toch gefocust en dan vooral op de billen.
Ik train liever zonder vrouwen,het lijdt alleen maar af hahaha.
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostAls je one of the guys bent ben je 9 van de 10 x lelijk of aseksueel of lelijk en aseksueel hahahaha.(ja sorry Beaudien)Maar ik zeg 9 van de 10 keer he,dus misschien ben jij die ene.
.
Jaaa, ik ben vast die ene.
En zoals ik al zei, ik heb maling aan wat vervelende mannetjes zeggen en nee levensgenieter, daar bedoel ik jou niet mee, hoor."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostJaaa, ik ben vast die ene.
En zoals ik al zei, ik heb maling aan wat vervelende mannetjes zeggen en nee levensgenieter, daar bedoel ik jou niet mee, hoor.
Ik hoe van sportieve vrouwen en dan vooral van die met een dikke reet,heerlijk!
Comment
-
Originally posted by Diva 36 View Postvraag ik me altijd af wat hun nou denken, dat ik als vrouw ook aan KT doe.....
Als je niet serieus krachttraining doet, zie ik altijd een hamster op een tredmolen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Toph View PostDe gedachten van mannen wordt voornamelijk bepaald door jouw fysieke eigenschappen.
Duidelijk gevalletje overgewicht?:
"Juist! Goed bezig! Volhouden en doorzetten!"
Zak met botten?:
"Als je zo doorgaat wordt je nog een wandelende rontgenfoto...."
Mooi figuur en leuk uiterlijk?:
"??" (Dan kan ik van alles denken )
Bejaard, in een doorschijnend t-shirt waarbij overduidelijk te zien is dat er geen ondersteuning gedragen wordt voor de voorgevel van deze persoon:
"gadverdamme..." (gisteren nog... YUCK)
Comment
-
Originally posted by CamelP View PostDit inderdaad.
Duidelijk gevalletje overgewicht?:
"Juist! Goed bezig! Volhouden en doorzetten!"
Zak met botten?:
"Als je zo doorgaat wordt je nog een wandelende rontgenfoto...."
Mooi figuur en leuk uiterlijk?:
"??" (Dan kan ik van alles denken )
Bejaard, in een doorschijnend t-shirt waarbij overduidelijk te zien is dat er geen ondersteuning gedragen wordt voor de voorgevel van deze persoon:
"gadverdamme..." (gisteren nog... YUCK)
Gewoon even op de hack squat machine zetten met 250kg erop,zitten ze weer strak naar voren!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment