Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"why isn't she in her kitchen?"

Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      Ligt eraan hoe een vrouw uitziet.
      Echt een huisvrouw type dan denk ik inderdaad wtf is die mee bezig.
      maar meestal als het uiterlijk goed is denk ik: daar kan ik wel een trucje op
      Dit.

Comment

Originally posted by He-Man View Post
        Ik denk meestal: pppfffff..... weer zo'n huisvrouwtje die wat wil doen.....

haha, ik weet bijna zeker dat veel bij ons dat vast ook dachten toen ik verscheen. Inmiddels is die houding totaal veranderd. En helaas ben ik zelf geen haar beter dan mannen want dit:
        Oorspronkelijk geplaatst door Toph
        Ik kijk altijd wel meewarig als twee vrouwen, de een op de abductor machine, de andere op de adductor machine, met veel te laag gewicht met elkaar aan het beppen zijn.

doe ik zelf ook. (dat meewarig kijken dan, he....)
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Als ze jou lekkere buikje zien kunnen ze maar aan 1 ding denken vrees ik
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik kom om te sporten niet om bishes te checken.
            Currently riding the Bicycle.

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
              Als ze jou lekkere buikje zien kunnen ze maar aan 1 ding denken vrees ik

Haha, nee hoor. Ik ben daar "one of the guys", word nooit lastig gevallen eigenlijk of seksueel benaderd ofzo. Misschien een voordeel van mijn leeftijd, of ik kom totaal aseksueel over, dat kan natuurlijk ook. Heb gewoon heel leuke contacten met die jongens/mannen.

Er zijn wel veel (oudere) mannen die me regelmatig afkeurend vragen waarom ik dit doe, maar daar heb ik maling aan.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik bemoei me nooit met die vrouwen, staan graag overdreven te squaten zodat je hun platte ass kan zien?Van mij mogen ze liever ergens anders gaan trainen.
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Haha, nee hoor. Ik ben daar "one of the guys", word nooit lastig gevallen eigenlijk of seksueel benaderd ofzo. Misschien een voordeel van mijn leeftijd, of ik kom totaal aseksueel over, dat kan natuurlijk ook. Heb gewoon heel leuke contacten met die jongens/mannen.

Er zijn wel veel (oudere) mannen die me regelmatig afkeurend vragen waarom ik dit doe, maar daar heb ik maling aan.
                  Als je one of the guys bent ben je 9 van de 10 x lelijk of aseksueel of lelijk en aseksueel hahahaha.(ja sorry Beaudien)Maar ik zeg 9 van de 10 keer he,dus misschien ben jij die ene.
                  Als ik vrouwen zie in de sportschool ben ik nu eenmaal direct gefocust.Ik train altijd keihard,maar als er leuke dames rondlopen ben ik tussen de oefeningen door toch gefocust en dan vooral op de billen.
                  Ik train liever zonder vrouwen,het lijdt alleen maar af hahaha.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                    Als je one of the guys bent ben je 9 van de 10 x lelijk of aseksueel of lelijk en aseksueel hahahaha.(ja sorry Beaudien)Maar ik zeg 9 van de 10 keer he,dus misschien ben jij die ene.
                    .

Jaaa, ik ben vast die ene.
                    En zoals ik al zei, ik heb maling aan wat vervelende mannetjes zeggen en nee levensgenieter, daar bedoel ik jou niet mee, hoor.

Comment

Zo'n 5 vrouwen die wedstrijden doen bij ons en dus serieus trainen. Respect voor!

Zijn niet perse bb ers je hebt ook nog andere wedstrijd geloof ik. Geen verstand van

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Jaaa, ik ben vast die ene.
                        En zoals ik al zei, ik heb maling aan wat vervelende mannetjes zeggen en nee levensgenieter, daar bedoel ik jou niet mee, hoor.
                        Nou wat lief.Jaloezie is de enige reden waarom bepaalde mannen vreemde opmerkingen maken tegen serieus trainende vrouwen.Of ze hebben zelf thuis een nijlpaard op de bank zitten. Of nog erger ze hebben een sprookjeshuwelijk:Als ze thuis komen zit er een heks op de bank whooaaaaaaaaaa
                        Ik hoe van sportieve vrouwen en dan vooral van die met een dikke reet,heerlijk!

Comment

Originally posted by Diva 36 View Post
                          vraag ik me altijd af wat hun nou denken, dat ik als vrouw ook aan KT doe.....
                          Als je serieus krachttraining doet; 'He, dat is vreemd.'

Als je niet serieus krachttraining doet, zie ik altijd een hamster op een tredmolen.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                            De gedachten van mannen wordt voornamelijk bepaald door jouw fysieke eigenschappen.
                            Dit inderdaad.

Duidelijk gevalletje overgewicht?:
                            "Juist! Goed bezig! Volhouden en doorzetten!"

Zak met botten?:
                            "Als je zo doorgaat wordt je nog een wandelende rontgenfoto...."

Mooi figuur en leuk uiterlijk?:
                            "??" (Dan kan ik van alles denken )

Bejaard, in een doorschijnend t-shirt waarbij overduidelijk te zien is dat er geen ondersteuning gedragen wordt voor de voorgevel van deze persoon:
                            "gadverdamme..." (gisteren nog... YUCK)

Comment

Originally posted by CamelP View Post
                              Dit inderdaad.

Duidelijk gevalletje overgewicht?:
                              "Juist! Goed bezig! Volhouden en doorzetten!"

Zak met botten?:
                              "Als je zo doorgaat wordt je nog een wandelende rontgenfoto...."

Mooi figuur en leuk uiterlijk?:
                              "??" (Dan kan ik van alles denken )

Bejaard, in een doorschijnend t-shirt waarbij overduidelijk te zien is dat er geen ondersteuning gedragen wordt voor de voorgevel van deze persoon:
                              "gadverdamme..." (gisteren nog... YUCK)

Gewoon even op de hack squat machine zetten met 250kg erop,zitten ze weer strak naar voren!

Comment

Ik heb respect voor iedereen die wat aan zijn/haar lichaam wil veranderen.
                                keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X