Het Horloge Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die bovenste Cartier is heel slick, leuke blauwe wijzertjes!
    Laissez Faire

Comment

• Is dit echt een hobby van je? :P
      Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
        Is dit echt een hobby van je? :P
        Ik spendeer graag tijd om me hierin te verdiepen ja.
        Ik ga waarschijnlijk ook een opleiding volgen in deze richting als officier in het leger niks wordt.

Comment

• Originally posted by hakanovic View Post
          Iemand een goed site waar je horloges kunt kopen?
          Wholesale watch Gallery - Buy Low Price watch Lots on Aliexpress.com

wel betalen met pay pall, of moneybrookers

ik ben nog aan t wachten op mijn shippment
          "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
            Ik spendeer graag tijd om me hierin te verdiepen ja.
            Ik ga waarschijnlijk ook een opleiding volgen in deze richting als officier in het leger niks wordt.
            Officier of juwelier, allebei wel vette beroepen. Wat zijn jouw afmetingen dan? Ben je wel een schreeuwerd? 0600 HOURS WAKE UP YEAH schreeuw je dan terwijl je op je Cartier kijkt
            Laissez Faire

Comment

• Nepcartier gok ik dan, de infanteristen worden niet echt overbetaald. Straaljagerpiloot, dan moet dat wel lukken ja.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• en een replica, is dat gewoon een nep horloge of iets wat kwalitatief vergelijkbaar is met de echte shit, maar dan zonder de ontwikkelingskosten en promotie etc...?
                "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                  Officier of juwelier, allebei wel vette beroepen. Wat zijn jouw afmetingen dan? Ben je wel een schreeuwerd? 0600 HOURS WAKE UP YEAH schreeuw je dan terwijl je op je Cartier kijkt
                  Ik kan wel goed schreeuwen ja
                  Ik zou alleen nooit een gewone juwelier willen worden, als ik deze vrij kleine wereld instap wil ik daarin ook groot worden.
                  Misschien dat ik net als drie andere Nederlanders ooit een eigen prestigieus horloge merk zal opzetten.

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Nepcartier gok ik dan, de infanteristen worden niet echt overbetaald. Straaljagerpiloot, dan moet dat wel lukken ja.
                  True, helaas zit atheneum er niet in voor mij en zal luchtmacht de enige optie zijn als officier, ik meld me hiervoor aan zodra ik klaar ben met havo.
                  Grote kans dat ik niet door de keuring kom, maar heb wel wat anders leuks als alternatief dan he

Originally posted by trayn View Post
                  en een replica, is dat gewoon een nep horloge of iets wat kwalitatief vergelijkbaar is met de echte shit, maar dan zonder de ontwikkelingskosten en promotie etc...?
                  Nep/Replica is vrijwel the same shit, ookal heb je verschillende soorten replica's.
                  Als voorbeeld een stalen replica Rolex Submariner wordt voor 25,- verkocht dan kan je niet meer verwachten dan een zeer slecht gemaakt nep ding met quartz uurwerk.
                  Wordt een replica van het zelfde model voor 1000 euro verkocht kan je een automatisch uurwerk verwachten en een goed namaak van the real deal.
                  Alleen vind ik 1000 euro voor een fake belachelijk, spaar dan door en betaal het viervoudige voor een echte submariner.

Comment

• Comment

• This one's mine

Pain is just weakness leaving the body...

Comment

• Originally posted by stijnel View Post
                        This one's mine

die's wel chill

Comment

• deze zijn wel stoer Collection | URWERK - Baumgartner & Frei Geneva | The future of fine watchmaking

Comment

• Urwerk is heel vet ja, maar ziekelijk duur.

Comment

• Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X