Het Horloge Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ fm
    Had die ook niet zelf gekocht.

@ patricia
    Akkoord.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      @ OH
      Omega B-merk? Grapjas. En een Rolex Daytona als kermishorloge afschilderen... Weinig blijk van kennis geloof ik.
      Vind ik he! maar idd. weinig kaas van gegeten idd.
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        Dan kom je me ook aanzetten met het grootste kermis ding wat er is... Rolex rosegold daytona. tjemig zeg
        Was ter illustratie wat ik niet heel erg mooi vind al kost dat ding 10 K

Omega zit tegenwoordig in het vaarwater van Rolex, IWC en Breitling,
        Didnt knew that ken Omega uit de tijd dat ze in de tot max € 500 categorie zaten. Bijzondere upgrade dit.....leuk te lezen en te weten

En verguld of fake is voor arme mensen
        haha prachtig. Dat soort dingen staan voor status, eens
        We like it

Comment

Ik heb een zakhorloge van mijn opa gekregen die weer van zijn opa is geweest. Dat ding is ergens achter in de 19e eeuw gemaakt. Mijn vader heeft een breitling die ik ooit een keer krijg. Zelf draag ik deze:
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Waarom zou materialisme een schande zijn? Sommige mensen hebben liever een dikke vakantie, anderen een horloge/auto/schilderij. Wat maakt het uit zolang het jou gelukkig maakt?

OT:
            Heb ook een AP Royal Oak (nep), wel dikke klok.
            Je vergeet dat ik een SP-er ben GI
            Last edited by GeneralIx; 03-06-2012, 18:01.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Overigens had ik idd anders gepraat als er een schilderij of een ander antiek stuk gekocht was. Dat is historisch gezien veel waardevoller en waarschijnlijk ook een betere investering dan een modern uurwerkje. Als het nou een antiek uurwerkje was hoorde je mij daar niet over. Ik vind het kopen van moderne uurwerkjes pure patserij en materialisme. Maar goed.. verder vrijheid blijheid hoor. Of jullie het nou onzin vinden wat ik er van vind of niet.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Overigens had ik idd anders gepraat als er een schilderij of een ander antiek stuk gekocht was. Dat is historisch gezien veel waardevoller en waarschijnlijk ook een betere investering dan een modern uurwerkje. Als het nou een antiek uurwerkje was hoorde je mij daar niet over. Ik vind het kopen van moderne uurwerkjes pure patserij en materialisme. Maar goed.. verder vrijheid blijheid hoor. Of jullie het nou onzin vinden wat ik er van vind of niet.
                Ga je er maar eens in verdiepen dan, er zijn genoeg moderne uurwerken die zo uniek zijn dat ze makkelijk een nieuwprijs van een half miljoen hebben.

Een stalen horloge van 2800euro valt daar natuurlijk niet onder, maar daarmee kan je ook niet echt patserig doen.

Comment

Mijn horloges gaan altijd kapot meestal in het weekend
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Zo kan je alles wel onder het kopje patserij plaatsen. Waarom zou ik een audi kopen als een fiat mij ook van A naar B brengt. Ieder heeft zijn eigen smaak en voorkeur, heeft niks met patserij te maken.
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Steeds maar over een verbouwing beginnen is ook patsen.

Comment

Wat een geouwehoer over patserig zeg. Geef mij maar liever goud dan eurotjes
                        We like it

Comment

Gouden tand dit dat
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by monster menno View Post
                            Steeds maar over een verbouwing beginnen is ook patsen.
                            Jij steekt mij het liefst met alles. Als dat niet patserig is....

Comment

Even de listprice van deze opgezocht, $945000,-
                              hoezo onbetaalbaar

Comment

Vind Patek echt een van de allersaaiste merken die er zijn.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X