Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb een zakhorloge van mijn opa gekregen die weer van zijn opa is geweest. Dat ding is ergens achter in de 19e eeuw gemaakt. Mijn vader heeft een breitling die ik ooit een keer krijg. Zelf draag ik deze:
Waarom zou materialisme een schande zijn? Sommige mensen hebben liever een dikke vakantie, anderen een horloge/auto/schilderij. Wat maakt het uit zolang het jou gelukkig maakt?
OT:
Heb ook een AP Royal Oak (nep), wel dikke klok.
Overigens had ik idd anders gepraat als er een schilderij of een ander antiek stuk gekocht was. Dat is historisch gezien veel waardevoller en waarschijnlijk ook een betere investering dan een modern uurwerkje. Als het nou een antiek uurwerkje was hoorde je mij daar niet over. Ik vind het kopen van moderne uurwerkjes pure patserij en materialisme. Maar goed.. verder vrijheid blijheid hoor. Of jullie het nou onzin vinden wat ik er van vind of niet.
Overigens had ik idd anders gepraat als er een schilderij of een ander antiek stuk gekocht was. Dat is historisch gezien veel waardevoller en waarschijnlijk ook een betere investering dan een modern uurwerkje. Als het nou een antiek uurwerkje was hoorde je mij daar niet over. Ik vind het kopen van moderne uurwerkjes pure patserij en materialisme. Maar goed.. verder vrijheid blijheid hoor. Of jullie het nou onzin vinden wat ik er van vind of niet.
Ga je er maar eens in verdiepen dan, er zijn genoeg moderne uurwerken die zo uniek zijn dat ze makkelijk een nieuwprijs van een half miljoen hebben.
Een stalen horloge van 2800euro valt daar natuurlijk niet onder, maar daarmee kan je ook niet echt patserig doen.
Zo kan je alles wel onder het kopje patserij plaatsen. Waarom zou ik een audi kopen als een fiat mij ook van A naar B brengt. Ieder heeft zijn eigen smaak en voorkeur, heeft niks met patserij te maken.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment